Failquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, Mikkie, dat squashen gaat toch niet lukken. Heb geen andere tijden om mijn herkansing van vrijdag te leren dan de avonden, dus moet dan toch maar leren
Hoe lang loopt je abonnement dan al? Ik kon de mijn kosteloos verlagen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef morgane het volgende:
Potver...ik heb een sim-only abonnement bij Hi en wil eigenlijk een stapje omlaag (minder belminuten/sms per maand), maar je moet per verlaging 17,50 betalen en het kan pas na een half jaar.
Zit je ook bij Hi? Ik heb mn abonnement pas sinds begin juli.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe lang loopt je abonnement dan al? Ik kon de mijn kosteloos verlagen.
@Meesterchef: Hoe vlot je werkstuk/essay/paper? Ik ga de deadline niet meer halen.
Het was echt geweldig, maar 2,5 week in Hongarije in een tentje tukken op een matje, weinig slapen, veel te veel drinken en veel te ongezond eten is niet goed voor jequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Hahavriend van me komt ook morgen terug en dan gaan we woensdag gelijk door naar belgium
![]()
Maar wel vette optredens gezien at sziget?
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was echt geweldig, maar 2,5 week in Hongarije in een tentje tukken op een matje, weinig slapen, veel te veel drinken en veel te ongezond eten is niet goed voor jeWel hele gave dingen gezien, Muse was echt het toppunt, supermooie show!
[..]
Ik had de mijne wel meer dan een half jaar in ieder geval.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Zit je ook bij Hi? Ik heb mn abonnement pas sinds begin juli.
Ik bel de klantenservice wel ffquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had de mijne wel meer dan een half jaar in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 27% gewijzigd door Cocktailprikker op 16-08-2010 22:11:23 ]
mobiele FOK! layout geeft spoilers ook sowieso weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef morgane het volgende:
Zet dat ding ff in een spoiler wil je?
Niet, wegens omstandigheden niet meer aan begonnen. Andere keer maar weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
@Meesterchef: Hoe vlot je werkstuk/essay/paper? Ik ga de deadline niet meer halen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
srslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
heb je deze nog nooit gezien?
Ja doei.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Holy crap dat lagged de boel als een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vijf sterren microgolfovenkok
Via 'mijn hi' kan ik bij 'wijzig je abonnement' naar 'Verander binnen je huidige abonnementsvorm het bedrag van je bundel.' dus de hoogte van mijn belbundel aanpassen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik bel de klantenservice wel ffdacht dat het na een half jaar alsnog geld kost, maar misschien is dat inmiddels veranderd. Bedankt voor je reactie!
Idem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Niet, wegens omstandigheden niet meer aan begonnen. Andere keer maar weer
Dat staat er bij mij niet, ik kan alleen voordeelbundels aan- of uitzetten. Ik denk dat die optie pas na een half jaar geactiveerd wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Via 'mijn hi' kan ik bij 'wijzig je abonnement' naar 'Verander binnen je huidige abonnementsvorm het bedrag van je bundel.' dus de hoogte van mijn belbundel aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |