quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Die heeft heul niet door dat ze lapo hadquote:
quote:
Heb je ooit een topic van hem gelezenquote:
Ik dacht al zoiets, dus ik hielp je even.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry ik zat te vrouwfappen met mezelf in skinny jeans in mijn hoofd.
Wie niet, jezus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je ooit een topic van hem gelezen. Hij heeft er al meer dan 12.000 gemaakt
..
Ik moet altijd vreselijk om hem lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie niet, jezus.De meeste zijn wel.
Sommige zijn wel echt geniaal gevonden iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd vreselijk om hem lachen
statistisch gezien is de kans vrij groot jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.
Nee, zulke bagger laat je gewoon staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zulke bagger laat je gewoon staan?
quote:
Oh, zo. Nee ik maak me er ook niet druk om, maar de maat zal wel een keer vol zijn he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.
OWOWHWOHWOWOWOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |