is er nog steedsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:45 schreef Nomit het volgende:
Ik mis alle goede tekenfilms.
Allemaal vervangen door een slecht ingesproken amerikaanse serie of door een of ander superhelden programma.
Wat ik dus bedoel:
- Kidsfromroom402
- Whatswithandy
- Yu-gi-oh
Etc
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.quote:
Jim Buttonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.
Yu-Gi-Oh niet.
Met Pi-Pa-Po!quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.
Yu-Gi-Oh niet.
What's With Andy was ook niet vet. Introliedje wel+ de aflevering met twaalf rijmt op zaalf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:57 schreef panjaboy het volgende:
Daarstraks was Whats With Andy nog op disney zender
Die waren wel leuk, niet geniaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] I Am Weasel
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Cow and Chicken
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] The Angry Beavers
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ed, Edd 'n Eddy
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Rocko's Modern Life
Cartoon Networkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Rocko's Modern Life
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet ook niet naar de OP kijken voor de leuke tekenfilms..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Rectum het volgende:
Alsof die tekenfilms in de OP ook maar een beetje in de buurt komen van Ovide en zijn vriendjes.
Alsof er geniale tekenfilms bestaan. Dit waren voor mij in ieder geval altijd de leukste.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Die waren wel leuk, niet geniaal.
Mensen die Mad Jack the Pirate niet geniaal vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof er geniale tekenfilms bestaan. Dit waren voor mij in ieder geval altijd de leukste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Was dat niet zo'n stomme KRO-serie met allemaal dieren die doodgingen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Dit was de beste tekenfilm ooit:
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo vergeten we Alfred Jodokus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n stomme KRO-serie met allemaal dieren die doodgingen?
Sowieso is er niks toffer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mensen die Mad Jack the Pirate niet geniaal vindenDat was nog wel te pruimen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fred Tevens,
Oom Ted met zijn sokken in blikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was nog wel te pruimen ja.
Fred Tevens,
Pinguquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik moest hardop lachen om deze shit.Vooral 1.49 is episch
!
Geweldigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
!
Samurai Pizza Cats ftw!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Yu-Gi-Oh niet.
Altijd weer dat kleine groepje zeehonden dat het voor de rest moet verpesten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
!
Was dat niet die vage serie van een groep dieren in een bos die bijna allemaal doodgingen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Dit was de beste tekenfilm ooit:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was dat niet die vage serie van een groep dieren in een bos die bijna allemaal doodgingen?
En niet slecht ingesproken vindenquote:
Ditquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:58 schreef Dyll het volgende:
De tijd dat Cartoon Network nog gratis was.
Ik mis die cartoonsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
Dit gewoon.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
TS noemt allemaal tekenfilms op die ook kanker zijn en juist het begin van het einde waren.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:I Am Weasel
Cow and Chicken
The Angry Beavers
Ed, Edd 'n Eddy
Rocko's Modern Life
Klopt, zag ik 2 weken geleden weer eens voorbij komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:31 schreef linpunt het volgende:
Sorry heur, maar ik weet zeker dat ik laatst nog What's with Andy op de buis zag.
En die ginger van Kids from room 402 was baas
Tevens mis ik: DEXTERS LABORATORY.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
TS noemt allemaal tekenfilms op die ook kanker zijn en juist het begin van het einde waren.
Ach ja, blijft leuk om oude tekenflims op te hemelen he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
![]()
Zo, dat is mijn bijdrage aan het maandelijkse "vroeger waren de cartoons beter" topic
Dommelquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
![]()
Zo, dat is mijn bijdrage aan het maandelijkse "vroeger waren de cartoons beter" topic
Dommel, Boes, Ovide en Wicky de Viking op Kindernet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
![]()
Digimon en Jim Button waren anders ook behoorlijk kut. Met de rest ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Yu-Gi-Oh niet.
Boes is een baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:38 schreef Tunafish het volgende:
Ovide![]()
Boes Boes![]()
![]()
Die vogel die in de bek van een nijlpaard ofzo woonde![]()
![]()
De eerste serie van Digimon was vet. Daarna werd het kut. Jim Button is vet omdat hij Jim Knoop heet en de slechterik Pi Pa Poo heette.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Digimon en Jim Button waren anders ook behoorlijk kut. Met de rest ben ik met je eens.
altijd als die serie op stond voor mijn broertje, wilde ik mijn oren eraf rukken en mijn ogen uitkrabben.quote:
Dat klopt wel, maar die serie is er wel één van epische proporties.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik werd altijd kenserdepressief van die dierenboshomobende, man.
Baasquote:
Goku en charizardquote:
Go ahead ..quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
Die aflevering moet ik nog steeds een keer zien![]()
Het was dan ook een intellectuele cartoon. Zeg maar de Requiem for a Dream van de cartoons.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik werd altijd kenserdepressief van die dierenboshomobende, man.
Johnny Bravo...wat een baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
I would have gotten away with it if it weren't for you damn kids!quote:
Dude, DBZ en Pokemon zijn net zo goed mijn jeugdsentiment als Boes. Ik was 5/7 toen ik boes keek en 10-12 toen ik dbz keek.Tussendoor kwam Pokemon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:18 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Goku en charizard.. en de hele tijd doelloos rondvliegen met knipperende velle kleurtjes op de achtergrond..
Wat een nostalgie zeg...
Dit vat het zo ongeveer wel samen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
WTF Teddy Ruxpin was echt superieurquote:
Onterechte klacht, want iCarly en Wayside is nickelodeon... en wat je zegt zijn allemaal programma's die op foxkids / Jetix of Cartoon Network zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:45 schreef Nomit het volgende:
Ik mis alle goede tekenfilms.
Allemaal vervangen door een slecht ingesproken amerikaanse serie of door een of ander superhelden programma.
Wat ik dus bedoel:
- Kidsfromroom402
- Whatswithandy
- Johny Bravo!
- Jim Button
- Chin Chan
Etc
Moeten plaatsmaken voor.:
iCarly?
Wayside
Lilo & stitch
dude, high fucking five! Ik vind flapjack ZOOOO geniaal gemaakt en gewoon awesome humor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef robuden het volgende:
the marvelous misadventures of flapjack is nieuw en geniaal
Hoor ik goede dingen over ja. Het eerst seizoen van Flapjack heb ik een tijdje geleden al gedownload en moet ik nog steeds bekijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef robuden het volgende:
the marvelous misadventures of flapjack is nieuw en geniaal
Scooby-Dooquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
Cow and Chicken zag ik net nog op cartoon network in het NEDERLANDS!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
dude, high fucking five! Ik vind flapjack ZOOOO geniaal gemaakt en gewoon awesome humor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
also
shin chan
courage the cowardly dog
dragonball z
boesboes
powerpuff girls
I Am Weasel
Cow and Chicken
The Angry Beavers
Ed, Edd 'n Eddy
Rocko's Modern Life
kleine selectie uit de meest awesome cartoons
en btw, ik vind Wayside echt cool hoor![]()
![]()
back at ya bro. sowieso '*kanaalnaam* en dan Europe erachter (o.a cartoon network),dat alles ge-voice-overed is in de taal van het land waar je woont. LEER FUCKING ENGELS EN LAAT ALLE PROGRAMMA'S IN ZIJN ORIGINELE TAAL.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Morrisz het volgende:
[..]
Cow and Chicken zag ik net nog op cartoon network in het NEDERLANDS!!!
Echt te vreselijk om het aan te horen en dat terwijl goede cartoons al zo slecht worden aangeboden
Nee! Niet tegen Rocko beginnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat een kut-kankeroe.![]()
Ik had echt haat aan hem en liefde voor dat hondje.
Je weet dat als je zo'n UPC doos hebt dat je de taal kan aanpassen op Cartoon Network?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Morrisz het volgende:
[..]
Cow and Chicken zag ik net nog op cartoon network in het NEDERLANDS!!!
Echt te vreselijk om het aan te horen en dat terwijl goede cartoons al zo slecht worden aangeboden
+ Dexter's Laboratory & Fairly Odd Parentsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
Idd,quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
+ Dexter's Laboratory & Fairly Odd Parents.
Vriend van me heeft onlangs de hele serie gedownload. Weet alleen niet meer waar vandaan. Zal het wel FF navragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Idd,Is Dexter's lab ergens te downloaden?
Ovide, de frekkels en natuurlijk de meneer cactus show!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
Meerendeel van de series uit de OP zijn ook bagger, je moet toch iets verder terug in de tijd voor de echte kwaliteit.
Kijk, iemand die de klassiekers kent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ovide, de frekkels en natuurlijk de meneer cactus show!
THE TERRIBLE THUNDERLIZARDS!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef StarGazer het volgende:
Eek! the cat was ook konings. Tot het moment dat het nagesynchroniseerd werd.
Inderdaad, zo veel malen beter dan die zooi van nu.quote:
Het wordt steeds treuriger iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, zo veel malen beter dan die zooi van nu.
We kunnen ons gelukkig prijzen dat we niet in die ellende zijn opgegroeid.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het wordt steeds treuriger idd.
Helemaal los gaan als dit op TV kwam vroeger. Mooie tijden.quote:
'Sorry dat ik het zeggen moet maar ik zie Kelly's ondergoed'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:12 schreef Markster het volgende:
ik keek altijd bobby's world
[ afbeelding ]
'De adem van tante Ruth ruikt hetzelfde als die zooi tussen Roger's tenen. Mag ik dat niet zeggen dan?'quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
'Sorry dat ik het zeggen moet maar ik zie Kelly's ondergoed'.
![]()
Omaggaawddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kijk, iemand die de klassiekers kent.
What's with Andy, die serie markeerde juist het begin van de periode dat er alleen van die slechtgetekende bagger op TV ging komen met Nederlandse stemmen.
Ja dat zat altijd in dat disney programma, maar was altijd maar afwachten wat er kwamquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal los gaan als dit op TV kwam vroeger. Mooie tijden.
Klopt ja, het Disney Festival als ik me niet vergis. Tijdens de intro in spanning over welke serie er zou komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja dat zat altijd in dat disney programma, maar was altijd maar afwachten wat er kwam
Staan op youtube trouwens ook volledige Nederlandse episodes, als je je verveelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |