is er nog steedsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:45 schreef Nomit het volgende:
Ik mis alle goede tekenfilms.
Allemaal vervangen door een slecht ingesproken amerikaanse serie of door een of ander superhelden programma.
Wat ik dus bedoel:
- Kidsfromroom402
- Whatswithandy
- Yu-gi-oh
Etc
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.quote:
Jim Buttonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.
Yu-Gi-Oh niet.
Met Pi-Pa-Po!quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Pokemon, Digimon, Dragonball Z, Samurai Pizza Cats, Bikermice from Mars, Jim Button, Spongebob, Mad Jack the Pirate, X-Men, Spiderman en Walter Melon waren bazenseries.
Yu-Gi-Oh niet.
What's With Andy was ook niet vet. Introliedje wel+ de aflevering met twaalf rijmt op zaalf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:57 schreef panjaboy het volgende:
Daarstraks was Whats With Andy nog op disney zender
Die waren wel leuk, niet geniaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] I Am Weasel
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Cow and Chicken
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] The Angry Beavers
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ed, Edd 'n Eddy
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Rocko's Modern Life
Cartoon Networkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Rocko's Modern Life
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet ook niet naar de OP kijken voor de leuke tekenfilms..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Rectum het volgende:
Alsof die tekenfilms in de OP ook maar een beetje in de buurt komen van Ovide en zijn vriendjes.
Alsof er geniale tekenfilms bestaan. Dit waren voor mij in ieder geval altijd de leukste.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Die waren wel leuk, niet geniaal.
Mensen die Mad Jack the Pirate niet geniaal vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof er geniale tekenfilms bestaan. Dit waren voor mij in ieder geval altijd de leukste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Was dat niet zo'n stomme KRO-serie met allemaal dieren die doodgingen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Dit was de beste tekenfilm ooit:
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo vergeten we Alfred Jodokus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n stomme KRO-serie met allemaal dieren die doodgingen?
Sowieso is er niks toffer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mensen die Mad Jack the Pirate niet geniaal vindenDat was nog wel te pruimen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fred Tevens,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |