een rode roos in 't haar/borstzakje op de eerste dagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop dan dat jullie in dezelfde werkgroep / practicumgroep zitten, want die spoken HC groepen zijn best wel erg groot, probeer dan maar es erachter te komen wie nou Alphamusic / bitterend is![]()
Succes overigens, beide! Ik vond de TV-vakken best heavy.
Opmerkelijk, de TV vakken aan de UvA zijn zo makkelijk. En we krijgen niet eens iets van Spoken English... Ja, we moesten voor TV1 een keer een verhaaltje voorlezen en je werd verbeterd en dat was het dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop dan dat jullie in dezelfde werkgroep / practicumgroep zitten, want die spoken HC groepen zijn best wel erg groot, probeer dan maar es erachter te komen wie nou Alphamusic / bitterend is![]()
Succes overigens, beide! Ik vond de TV-vakken best heavy.
Eauuuu, schetig!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een rode roos in 't haar/borstzakje op de eerste dag
En welke juf of meester hebben jullie dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:28 schreef Alphamusic het volgende:
Hee bitterend, dan kom ik bij je in de klasIk heb ook Spoken, want dat heb ik vorig jaar niet gehaald
Ik doe Engels aan de UU, nu dus tweedejaars.
Ja, in het tweede semester, onder het mom van "flexibele bachelor"quote:
Memoriesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben in het eerste jaar:
Oral Communication Skills voor al het praat- en uitspreekwerk en woordenschat
Phonetics voor ja, phonetics en transcriptie enzo
Writing English voor essays en scripties schrijven
Grammar and Translation voor grammatica en vertalen (duh!)
en dan ook verder nog:
Introduction to American Studies I
Introduction to American Studies II
English from Old to New
Reading English: Prose and Poetry
19th and 20th Century Literature in Context (British)
British Culture and History
Van Woord tot Zin (Syntax)
Inleiding Literatuurwetenschappen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:19 schreef bitterend het volgende:
ik spreek wel goed engels dus hopelijk valt het wel mee!
Mja, TV1 was veel rote memorisation op een gegeven moment, maar niet bijster moeilijk. TV 2 heb ik hierboven ergens al verteld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:19 schreef bitterend het volgende:
Ah ok!
Dus ik heb TV1 en Tv2 in het eerste half jaar, vonden jullie ze moeilijk?
Het kan altijd beter.quote:ik spreek wel goed engels dus hopelijk valt het wel mee!
tja...ik werk in de klanten service voor de UK markt :p en dus spreek engels de hele dag al een paar jaar.....daarom dacht ik dat het wel mee zal vallen! maar idd je weet het maar nooit!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil je niet afkraken of bang maken, maar veel mensen spreken slechter Engels Engels dan ze denken als ze aan de opleiding beginnen...
naar de complimentjes in de UK ("WOW, your English is great!") moet je ook niet teveel luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |