Daar staat de teller ook al op 3 ja. WTF bezielt die mensenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef bloodymary het volgende:
Nu weer zo'n geval in Limburg. Krijgt straks die ene toch nog gelijk met zijn zwarte kousen
Ja, veel katholieken met zwarte kousen daar in Limburgquote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef bloodymary het volgende:
Nu weer zo'n geval in Limburg. Krijgt straks die ene toch nog gelijk met zijn zwarte kousen
Wat heeft dit met zwarte kousen te maken?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef bloodymary het volgende:
Alsnog, wat hebben zwarte kousen met Limburg te maken?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat was een topic terug geloof ik, toen zei iemand dat dit soort dingen veel bij de zwarte kousen voorkwam en die had het over zwartekousendorpjes in Limburg...
Daar waar de sociale controle erg hoog is, zoals ze dan zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef defamai het volgende:
Een dorpje in friesland, een plaatsje in limburg, het is wel over het algemeen in de wat meer achtergestelde gebieden.
Enschede (2006 & 2008), Beverwijk (2006), Roosendaal (2009).quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef defamai het volgende:
Een dorpje in friesland, een plaatsje in limburg, het is wel over het algemeen in de wat meer achtergestelde gebieden.
Op Beverwijk na wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Enschede (2006 & 2008), Beverwijk (2006), Roosendaal (2009).
Achtergestelde gebieden. Righty.
En oh ja, laten we deze niet vergeten:quote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op Beverwijk na wel natuurlijk
Geleen is toch gewoon een redelijk moderne stad hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef defamai het volgende:
Met alle fouten die ons rechtssysteem maakt, ben ik ervoor om zelfs als mensen veroordeeld zijn, nooit hun achternaam openbaar te maken. Sowieso zie ik het voordeel/nut er niet van in, heeft familie van de Karst T's van deze wereld bedreigingen en vernielingen daardoor moeten meemaken en ben je als Puttense veroordeelde ook mooi de lul.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het altijd wel apart dat de naam wordt afgekort naar H. terwijl als je op nieuws googlet je ook op Belgische sites uitkomt die haar gewoon Hoekstra noemen. Daarnaast is ze ook nog eens, ook in Nederlandse media, ongecensureerd te zien.
Datzelfde speelde ook al met SanderVreeswijk die krampachtig Sander V. werd genoemd terwijl 10tallen foto's overal ongecensureerd staan
Tijd dat de zgn regels omtrent privacy van verdachten maar een sonder de loep wordt genomen. Ik kan me nog herinneren dat men hier op Fok destijds kwistig overal waar Volkert De Graaf helemaal voluit stond geschreven dit weghaalde.
Ik heb wel bevallingen meegemaakt. De ene dame schreeuwde het hele ziekenhuis bij elkaar. "Had ik maar oordopjes", was mijn gedachte.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Lovely25 het volgende:
De rol van haar ouders verbaasd mij heel erg... Ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt.. maar wat ik op TV zie gebeurt niet zonder gegil, geschreeuw, paniek... Buren hebben niks gehoort? Mamma had niets door toen ze thuis kwam en alles lag on het bloed?
Wie zegt dat de ouders thuis waren toen ze beviel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef Lovely25 het volgende:
Nou ik geloof er niks van dat iemand dat alleen kan!
En op zn jonge leeftijd geluidloos bevallen! Vind het vaag hoor dan meteen opstaan alles opruimen en schoon maken voordat mama thuis komt? En bloed laat altijd sporen na, bij een groote hoeveelheid laat het ook nog een bepaalde geur achter!
Daarnaast ook als werkgever, moet je aangeven wanneer een personeelslid zwanger is i.v.m verlof en premies! Dus moet ook daar ergens een fout zitten in die hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |