abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85964369
Nu weer zo'n geval in Limburg. Krijgt straks die ene toch nog gelijk met zijn zwarte kousen _O-
pi_85976617
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef bloodymary het volgende:
Nu weer zo'n geval in Limburg. Krijgt straks die ene toch nog gelijk met zijn zwarte kousen _O-
Daar staat de teller ook al op 3 ja. WTF bezielt die mensen :{
  donderdag 2 september 2010 @ 09:27:03 #128
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_85976644
quote:
Ja, veel katholieken met zwarte kousen daar in Limburg :')
pi_85976815
quote:
Wat heeft dit met zwarte kousen te maken?
pi_85976893
Dat was een topic terug geloof ik, toen zei iemand dat dit soort dingen veel bij de zwarte kousen voorkwam en die had het over zwartekousendorpjes in Limburg... :')
pi_85976935
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat was een topic terug geloof ik, toen zei iemand dat dit soort dingen veel bij de zwarte kousen voorkwam en die had het over zwartekousendorpjes in Limburg... :')
Alsnog, wat hebben zwarte kousen met Limburg te maken?

En Geleen, waar dit nu gebeurd is, is niet bepaald een dorpje.
pi_85977330
Ja, dat schrijf ik toch, dan moet je dat maar teruglezen. Niets natuurlijk en daarom was dat standpunt van diegene ook zo belachelijk. En dat ik het nu zo aanhaal was ironisch bedoeld.... zucht....
  donderdag 2 september 2010 @ 10:41:39 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85978311
We kunnen dus iig al vaststellen dat het geen "afwijking" is die iets te maken heeft met verregaande indoctrinatie en andere misstanden bij streng Gereformeerden, want alle tot nu toe bekende gevallen komen niet uit die groep die valt onder het eerder genoemde "streng Christelijk zeker... ik weet genoeg".

Neemt niet weg dat het uitermate triest is dat er weer zo'n geval is.

Onvoorstelbaar dat voor sommige mensen de drempel naar de hulpverlening zo hoog is dat ze er niet overheen durven te stappen en tot dit soort toestanden overgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85979307
Ik vind het vooral onvoorstelbaar dat zoiets in deze gevallen 3 en 4 keer gebeurt (voorzover bekend). Dus dat je zo vaak ongewenst zwanger raakt, ongemerkt bevalt en het op deze manier "oplost".
  donderdag 2 september 2010 @ 11:23:23 #135
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_85979502
Hulpverlening.... :')

Zou wel graag willen weten wat dergelijke vrouwen bezielt om maar keer op keer zwanger te worden en het kind dan te doden :?

En ja, ik heb eerlijk gezegd ergens ook wel met hun te doen. Je moet je wel heel erg eenzaam voelen in een dergelijke afschuwelijke situatie en je wat je dan over je heen krijgt als het eindelijk uitkomt......

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 02-09-2010 11:30:52 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 2 september 2010 @ 11:27:56 #136
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85979644
Ik vind het altijd wel apart dat de naam wordt afgekort naar H. terwijl als je op nieuws googlet je ook op Belgische sites uitkomt die haar gewoon Hoekstra noemen. Daarnaast is ze ook nog eens, ook in Nederlandse media, ongecensureerd te zien.

Datzelfde speelde ook al met SanderVreeswijk die krampachtig Sander V. werd genoemd terwijl 10tallen foto's overal ongecensureerd staan

Tijd dat de zgn regels omtrent privacy van verdachten maar een sonder de loep wordt genomen. Ik kan me nog herinneren dat men hier op Fok destijds kwistig overal waar Volkert De Graaf helemaal voluit stond geschreven dit weghaalde.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_85983127
Een dorpje in friesland, een plaatsje in limburg, het is wel over het algemeen in de wat meer achtergestelde gebieden.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_85983276
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef defamai het volgende:
Een dorpje in friesland, een plaatsje in limburg, het is wel over het algemeen in de wat meer achtergestelde gebieden.
Daar waar de sociale controle erg hoog is, zoals ze dan zeggen ^O^
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_85983288
quote:
Enschede (2006 & 2008), Beverwijk (2006), Roosendaal (2009).

Achtergestelde gebieden. Righty.
pi_85983312
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:29 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Enschede (2006 & 2008), Beverwijk (2006), Roosendaal (2009).

Achtergestelde gebieden. Righty.
Op Beverwijk na wel natuurlijk
pi_85983392
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Op Beverwijk na wel natuurlijk
En oh ja, laten we deze niet vergeten:

25 juli 2010, baby, in tas, Breda (dood gevonden)
4 juni 2009, baby Robin van Clingendael, Wassenaar (dood gevonden)
27 april 2009, jongetje, Vreden (dood gevonden)
25 november 2007, jongetje, Almere (dood gevonden)
23 november 2007, babylijkje, Leens
5 oktober 2007, twee jongetjes, Rotterdam (één dood gevonden)
4 januari 2007, meisje, Den Bosch (dood gevonden)
30 oktober 2006, meisje, Utrecht (dood gevonden)
9 januari 2006, baby Sem Vijverberg, Doetinchem (dood gevonden)
pi_85986875
quote:
Geleen is toch gewoon een redelijk moderne stad hoor.
  donderdag 2 september 2010 @ 17:51:33 #143
78780 deedeetee
pi_85991847
Inwoner aantal Sittard-Geleen 96.245 heleboel achtergebleven mensen dan....
pi_85993099
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het altijd wel apart dat de naam wordt afgekort naar H. terwijl als je op nieuws googlet je ook op Belgische sites uitkomt die haar gewoon Hoekstra noemen. Daarnaast is ze ook nog eens, ook in Nederlandse media, ongecensureerd te zien.

Datzelfde speelde ook al met SanderVreeswijk die krampachtig Sander V. werd genoemd terwijl 10tallen foto's overal ongecensureerd staan

Tijd dat de zgn regels omtrent privacy van verdachten maar een sonder de loep wordt genomen. Ik kan me nog herinneren dat men hier op Fok destijds kwistig overal waar Volkert De Graaf helemaal voluit stond geschreven dit weghaalde.
Met alle fouten die ons rechtssysteem maakt, ben ik ervoor om zelfs als mensen veroordeeld zijn, nooit hun achternaam openbaar te maken. Sowieso zie ik het voordeel/nut er niet van in, heeft familie van de Karst T's van deze wereld bedreigingen en vernielingen daardoor moeten meemaken en ben je als Puttense veroordeelde ook mooi de lul.

Kortom....geen enkele zin om achternamen te publiceren, dus alle reden om dat weer keihard en onverkort te gaan handhaven....de mensen die daardoor hun sensatiezucht ingeperkt zien, hebben pech.
  vrijdag 3 september 2010 @ 07:57:54 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86010954
Bij de ten onrechte Puttense veroordeelden was tijdens hun verdacht zijn ook de pech dat een van twee du Bois heette.... als je dat afkort naar du B. blijft er niet heel veel over qua mogelijkheden als je er een telefoonboek bijpakt.
Viets was al een minder groot probleem omdat die naam in de regio (erg) veel voorkomt, net zoals met de nu terechtstaande Ronald Pieper, zeker rond Putten is Pieper een achternaam die veelvuldig voorkomt, en toen de vader van Ronald Pieper bij Peter R. de Vries kwam stond zijn achternaam ook gewoon in beeld, in dat geval dus min of meer de keuze van de familie om niet volledig in de anonimiteit te verdwijnen (voor zover dat mogelijk is in een dorp als Putten).

Met een achternaam als die van Volkert maakte het ook niet gek veel uit, of je nou Jansen, de Vries of vd Graaff heet, het is een stuk minder uitzonderlijk dan wanneer je Willem Holleeder heet.

Ik vind het echter vooralsnog niet nodig dat het volledige privacy-systeem omver gegooid wordt, we mogen dan wel weten dat de ene H. voor Hoekstra staat en de andere T. voor Tates, maar zolang er debielen zijn die de ouders van gaan aanvallen, of zelfs iedere zwarte swift die ze tegenkomen gaan bekladden vind ik dat een groter prioriteit hebben dan de privacy van verdachten opheffen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:42:55 #146
317838 Lovely25
Every girl needs her secrets..
pi_86313574
Sorry, had van morgen z'n nutteloose ik ben brak ochtend. Heb een beetje op youtube zitte rond surven kwam ik uit op deze Amerikaanse tv serie... Ik weet het, het is ver gezocht en zoiets gebeurt alleen in Amerika, maar toch Sietske heeft zo wel haar bezoekje bij Oprah voorbij laten gaan!

De rol van haar ouders verbaasd mij heel erg... Ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt.. maar wat ik op TV zie gebeurt niet zonder gegil, geschreeuw, paniek... Buren hebben niks gehoort? Mamma had niets door toen ze thuis kwam en alles lag on het bloed? Bedoel ik geloof er niks van dat niemand van het dorp van iets afwist! Ik woon in de groote stad en heb zelfs nog buren die je in de gaten houden. Laat staan in zn klein dorp!

Ik vindt ook dat men een verschil moet maken tussen iemand die 1x een baby moord pleegd of iemand die 4x in 8jaar tijd een baby moord pleegd! Bedoel er niks mee maar tegenwoordig heb je zoveel anticonceptie mogelijkheden.

Ook moeten de ouders een zeer belangrijke rol hebben gespeelt in het verhaal! Door dat Sietske de baby's lijkjes op zolder verstopt hield. Bewijst dat ze de kinderen bij zich wilde houden. Dus een soort band met ze had.
En dat doet een baby killer niet!
Somewhere, all that we leave behind lingers on longin for lullabies
You live, you learn, You love, you burn, You win, you lose
*Becoming you*
pi_86313937
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Lovely25 het volgende:

De rol van haar ouders verbaasd mij heel erg... Ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt.. maar wat ik op TV zie gebeurt niet zonder gegil, geschreeuw, paniek... Buren hebben niks gehoort? Mamma had niets door toen ze thuis kwam en alles lag on het bloed?
Ik heb wel bevallingen meegemaakt. De ene dame schreeuwde het hele ziekenhuis bij elkaar. "Had ik maar oordopjes", was mijn gedachte.
Maar de andere dame gaf geen kik. Hooguit zacht gekreun als ze moest persen.

Het kan prima hoor, bijna geruisloos bevallen. En ik neem aan dat Sietske best wist hoe de wasmachine werkte. "Alles onder het bloed" is nogal overdreven ook hoor :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 15:09:21 #148
317838 Lovely25
Every girl needs her secrets..
pi_86314278
Nou ik geloof er niks van dat iemand dat alleen kan!
En op zn jonge leeftijd geluidloos bevallen! Vind het vaag hoor dan meteen opstaan alles opruimen en schoon maken voordat mama thuis komt? En bloed laat altijd sporen na, bij een groote hoeveelheid laat het ook nog een bepaalde geur achter!

Daarnaast ook als werkgever, moet je aangeven wanneer een personeelslid zwanger is i.v.m verlof en premies! Dus moet ook daar ergens een fout zitten in die hoek.
Somewhere, all that we leave behind lingers on longin for lullabies
You live, you learn, You love, you burn, You win, you lose
*Becoming you*
pi_86315894
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef Lovely25 het volgende:
Nou ik geloof er niks van dat iemand dat alleen kan!
En op zn jonge leeftijd geluidloos bevallen! Vind het vaag hoor dan meteen opstaan alles opruimen en schoon maken voordat mama thuis komt? En bloed laat altijd sporen na, bij een groote hoeveelheid laat het ook nog een bepaalde geur achter!

Daarnaast ook als werkgever, moet je aangeven wanneer een personeelslid zwanger is i.v.m verlof en premies! Dus moet ook daar ergens een fout zitten in die hoek.
Wie zegt dat de ouders thuis waren toen ze beviel?
Wie zegt dat de ouders dagelijks op haar kamer kwamen?
Misschien is ze wel in de douche bevallen.

Al die mensen die het beter weten hier... Alsof ze d'r zelf bij geweest zijn. :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:23:50 #150
78780 deedeetee
pi_86316113
Waarom zou je tijdens een bevalling gaan gillen en schreeuwen ? 8)7 Een verstandige vrouw gebruikt/bewaard haar energie om de baby eruit te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')