Ik kan het niet bewijzen, maar ik _denk_ dat als iemand 4 volwassenen had doodgemaakt dat het veel minder reacties had opgeroepen als dat het nu doet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, nee. Het probleem is dat je een mens doodt. Ze wordt verdacht van moord en staat daarvoor terecht, dat het slachtoffers babies waren is van minder belang.
Nou, dat denk ik nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan het niet bewijzen, maar ik _denk_ dat als iemand 4 volwassenen had doodgemaakt dat het veel minder reacties had opgeroepen als dat het nu doet.
Of ze heeft een afwijkende mening die niet correct genoeg is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
pff zullen we maar gewoon deze discussie laten varen.
Emma is OF toch niet te overtuigen, OF het zoveelste NWS-trollkloontje.
Postnatale.quote:
Wat ik al zei eerder, er is hier genoeg voorhanden om een zwangerschap te voorkomen, of anders legaal af te breken. Of daarna zelfs nog van het kind af te komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of ze heeft een afwijkende mening die niet correct genoeg is.
Hoewel ik tegen moord ben en het dus hier niet met haar eens ben, kan ik de achterliggende redenering wel begrijpen.
Je wordt in een moreel corset gedwongen en als je daar buiten gaat, dan ben je opeens fout, wat uiteraard afhankelijk is van de tijd waarin je opgroeit....wat nu goed is, dat was een paar jaar geleden fout en andersom....dat niet iedereen die omslag in denken maakt, ondanks dat het in een wet staat wordt dan niet meer geaccepteerd.
Nog niet zo lang geleden waren 10+ kinderen per familie gebruikelijk en dat er dan af en toe 1 dood ging, tsja....part of life....tegenwoordig houden we het bij 1 á 2 en is het verschrikkelijk als er 1 dood gaat.
Daarnaast zou het wat mij idd verboden moeten worden dat iedereen zomaar kinderen mag krijgen. De bakermat van heel veel ellende.....een vogelhok neerzetten kost je een jaar aan procedures, maar iedere gek mag fokken.
Dat is nu toch onderhand wel bekend dat dat bij het psychologisch profiel hoort van vrouwen die dit doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Alleskids het volgende:
De verhuizing was een goede gelegenheid geweest de koffer uit 2002 kwijt te raken, maar Sietkse was dus zeer gehecht aan haar 1e kind
Wow, dat zijn details voor in filmsquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:18 schreef J.R.S. het volgende:
Een cru detail: Sietske woonde op de Van Eedenstrjitte, die straat is vernoemd naar de schrijver Frederik van Eeden die het boek 'Van de koele meren des doods' heeft geschreven. In dat boek stopt de hoofdpersoon haar dode baby ook in een koffer.
http://www.imdb.com/title/tt0084849/quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dat zijn details voor in films
Ik heb gister gehoord dat Sietske soms weken ziek thuis was en zich vooral opsloot in haar kamer, ze wilde dan ook niemand in haar kamer laten. Haar familie liet haar kennelijk dan ook met rust.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:35 schreef Hysj het volgende:
Toch geloof ik niet dat haar familie zo dom was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |