Ik kwam tot level 40, toen was m'n tijd op. Ik had nog alle skips en bijna alle hintsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://dom2d.squarespace.com/geek-mind/
Tof spelletje![]()
Krijg je plaatjes te zien en moet je intypen van welke game het is!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Tof spelletje![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kwam tot level 40, toen was m'n tijd op. Ik had nog alle skips en bijna alle hints
level 28 tijd opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Tof spelletje![]()
QFTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]teveel kutgames die ik niet ken!
quote:
Flodder alertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef __PedoBear__ het volgende:![]()
vandaag naar het zwembad geweest
stelletje kutkneuzen met omkleden![]()
loopt dr een meisje van 15 met d'r blote tieten door de receptie heen
Het kan geen lodder zijn, hij weet niet wat tieten zijnquote:
Maar het zwembad welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het kan geen lodder zijn, hij weet niet wat tieten zijn
He Len, how are you?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_rondje_boxtel.html
Waarom.....
Lekker! ik heb net gebakken aardappelen met witlof gegeten, ook heerlijk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Goud! Ben een heerlijk broodje aan 't maken
Witlof, bluehquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker! ik heb net gebakken aardappelen met witlof gegeten, ook heerlijk!
Nog wilde plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Witlof, blueh![]()
Vanavond een feest bij een vriend thuis met bier en een luchtbuks, gouden combinatie
Good fun indeed!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha, awesome! Echt tijd geleden dat ik met een luchtbuks gekloot heb, maar weer es doen!
Heb er ook nog 1tje met 2 verschillende soorten kogelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha, awesome! Echt tijd geleden dat ik met een luchtbuks gekloot heb, maar weer es doen!
Flesjes blijft het leukste, maar wel een teringzooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb er ook nog 1tje met 2 verschillende soorten kogels. Bol en plat, altijd leuk om op emmers of andere dingen te schieten
Sickquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef errrbek het volgende:
FRANKII!! http://poststuff5.entensity.net/081310/flash.php?media=shot.flv wtf?
dan zal dat wel uit peru komen he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
+511629000
weet iemand waar dat nummer vandaan komt? Landcode zegt Peru
Nja wie weet of er iemand nog meer info over heeft, of spaans kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:04 schreef errrbek het volgende:
[..]
dan zal dat wel uit peru komen he?
Nee nog niet, hij heeft alleen uitgevonden dat ie onder de oven kon komen, omdat dat op 1 of andere manier open was aan de onder kant. Eerst kussens in dat gat gepropt en nu zit er een plankje voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef errrbek het volgende:
[..]
al verschrikkelijk kattenkwaad uitgehaald?
en kan ie al miauwen of kopjes geven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij heeft alleen uitgevonden dat ie onder de oven kon komen, omdat dat op 1 of andere manier open was aan de onder kant. Eerst kussens in dat gat gepropt en nu zit er een plankje voor
miauwen kan ie als de bestequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
en kan ie al miauwen of kopjes geven?één van mijn twee katten miauwde pas na een halfjaar en die andere kwam er na een jaar pas achter hoe ie kopjes moest geven
Dat klinkt tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Witlof, blueh![]()
Vanavond een feest bij een vriend thuis met bier en een luchtbuks, gouden combinatie
Met Poitiepoit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt tof!
Ik ben in mijn gamebabe outfit op weg naar gouda om wild te stappen
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met Poitiepoit?Wat is een gamebabe outfit?
Ik probeerde gister m'n kat de trap op te tillen in 1 hand (in de andere hand had ik de was zitten), maar daar was hij het niet mee eens dus hij sprong incl. nagels weg, behoorlijke krassen op m'n arm nuquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Boffen met zo'n dier. Als je iets verkeerd doet wat 'r niet bevalt klauwt ze tenminste niet terug
Gewoon een paar keer voor Poits ruit heen en weer lopen, dan volgt ie je welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijn
Zo'n outfit waarin alle mannen je nakijken terwijl het niet eens heel bloot is
of anders een spoor van bier naar de kroeg/discotheek leggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer voor Poits ruit heen en weer lopen, dan volgt ie je wel
Of een smsje sturenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Tain het volgende:
[..]
of anders een spoor van bier naar de kroeg/discotheek leggen
Dat heb ik gedaan dus, een stuk efficiënter dan de andere methoden denk ikquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan dus, een stuk efficiënter dan de andere methoden denk ik
Oja dat komt er ook weer aan natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Morthill het volgende:
en zo zit je opgescheept met 5 KEI-polo'selke dag iets schoons aan de komende week
Maandag gaan we losquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oja dat komt er ook weer aan natuurlijk
Crew -> gratis drankquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch even m'n geld en kracht opsparen voor Lowlands, zal het nodig hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Crew -> gratis drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This thread is... Ach laat ook maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijn
Zo'n outfit waarin alle mannen je nakijken terwijl het niet eens heel bloot is
Worthless without visualisationquote:
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Bierrrrr! Ik neem er nog maar ff eentje (net heerlijk la chouffe gedronken!) en lekker Saints Row 2 spelen en bitches nuecken!
Je bent een kloon van jezelf...quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wist je dat flodder ook een kloon van mij is?
Hoe kun je blender vergeten?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:46 schreef Morthill het volgende:
Trouwens Flossdale, zijn er nog wensen wat betreft de house-warming? Peper-en-zoutstel? Kamerplant? Lelijk portret van een of andere marktkraam?
Ik heb hier een vrij grote afbeelding van de Hubble Deepest Fieldquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik zoek nog iets voor in huis wat echt ontzettend nerderig is, maar wat je als leek niet aan af zietUndercover-nerd zeg maar
weet jij al of je komt of niet de 28e?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:49 schreef Rossdale het volgende:
Iets voor aan de muur, of iets kleurigs wat je op een kastje zou zetten, of iets voor in de tuin is zeker nog wel welkom![]()
Of gewoon iets van drank, dat kan ook nooit missen![]()
Had ik dat nog niet gezegd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef errrbek het volgende:
[..]
weet jij al of je komt of niet de 28e?
Waarom denk jequote:
even de administratie bijwerken, je stond nog op misschienquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd?
Ik kom! Ik weet alleen niet 100% zeker of mijn vriendin mee kan, maar waarschijnlijk wel
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:05 schreef errrbek het volgende:
[..]
even de administratie bijwerken, je stond nog op misschien
Morthill, jij moest werken toch?
Daar had nog een YYEEEEEEEAAAAAAAH achter gemoeten eigenlijkquote:
Ofc ben ik trots op Spankquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!
"Ewa personeelschef,quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik in de eerste poging tot sollicitatiebrief
Ben je niet tegen gekomen, of wel maar dan niet door gehad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben in mijn gamebabe outfit op weg naar gouda om wild te stappen
Het is niet mijn eerste sollicitatie, maar ik heb van mijn leven geen sollicitatiebrief geschreven. De vorige keer ben ik gewoon langs gegaan, dat werkte prima. Face to face zegt zo veel meer dan een geforceerde briefquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ah, ja dat was voor mij ook spannend toen, eerste sollicitatie.
Ja, alleen bij de meeste banen moet je eerst even schrijven voor je face-to-face mag gaan solliciteren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste sollicitatie, maar ik heb van mijn leven geen sollicitatiebrief geschreven. De vorige keer ben ik gewoon langs gegaan, dat werkte prima. Face to face zegt zo veel meer dan een geforceerde brief
Yup, dat is nu ook mijn 'probleem'. Ah well, even een uurtje of wat voor zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, alleen bij de meeste banen moet je eerst even schrijven voor je face-to-face mag gaan solliciteren.
Dat was een banenbeurs, dan mag dat welquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha ok, nee zo werkt dat niet echt waar ik heb gesoliciteerd. Dan mag je nieteens binnen komen
Requirements, ontwerper, ontwikkelaar.quote:
slecht CV dan, jobhopperquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb hier nog ergens een sollicitatiebrief liggen uit 2005. Heel wat restaurants, bedrijven en functies verder inmiddels.
En inderdaad. Face-to-face kan het beste werken, maar niet als je weet dat er honderden mensen gaan reageren en de personeelschef ze niet allemaal kan onthouden.
Dat is beter nieuwsquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die zit weer thuis, niets aan het handje
Nah. Het was meer dat opdrachten niet langer dan een maandje of 2 duurde en dan hield het op.quote:
Zo denk ik er ook over, alleen als je dan mensen spreekt die van baan naar baan zijn gegaan, krijg je te horen "dat is goed voor je cv".quote:
Dat ga je ook écht opgeven hé?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, alleen als je dan mensen spreekt die van baan naar baan zijn gegaan, krijg je te horen "dat is goed voor je cv".
Nou je toekomstige baas ziet alleen dat je daar een jaar hebt gewerkt en daar een half jaar
EDJEquote:
Dat staat wel beter dan dat je tot 2002 gewerkt hebt in de horeca, en vanaf 2004 weer heel ergens anders hebt gewerkt. Dan zit je met een flink gat op je cv.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat ga je ook écht opgeven hé?
(Nee, ik vul niet alles politiek correct en compleet in. Het zal mijn baas worst wezen of ik in de zomer van 2003 vakken heb gevuild bij de buurtsuper)
heb je het weer niet echt mee zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dat staat wel beter dan dat je tot 2002 gewerkt hebt in de horeca, en vanaf 2004 weer heel ergens anders hebt gewerkt. Dan zit je met een flink gat op je cv.
En daarnaast is teveel jobhoppen niet goed inderdaad, maar aan het begin van je carriere levert het je wel veel op aangezien je veel ervaring op veel verschillende gebieden op doet.
Maar goed, ik ga er vandoor! Tijd voor bier en spareribs!
Ik geef alleen relevante werkervaring op. Dat ik altijd bij dezelfde club ben gebleven, maar tig fusies heb meegemaakt kan ik dan weer weinig aan doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat ga je ook écht opgeven hé?
(Nee, ik vul niet alles politiek correct en compleet in. Het zal mijn baas worst wezen of ik in de zomer van 2003 vakken heb gevuild bij de buurtsuper)
Hier in Leiden is het echt super! Lekker zonnetje enzo!quote:
Beatstad is pas iver twee week hoor spanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef SpankmasterC het volgende:
HmmmmmHHMMM!!! Ik ben één schone, lekker ruikende, sexy Spanky!
Op naar Den Haag, laters jongens!
Morgen begin ik Nickquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, alleen als je dan mensen spreekt die van baan naar baan zijn gegaan, krijg je te horen "dat is goed voor je cv".
Nou je toekomstige baas ziet alleen dat je daar een jaar hebt gewerkt en daar een half jaar
Ziet eruit als een prima manier om problemen op te lossenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef AQuila360 het volgende:
Winkelier verjaagt overvallers met samoeraizwaard
Zo moet het gaan Morthill
2 maanden? Ik kon dezelfde dag nog naar tandarts en die verwees me door naar de kaakchirurg (was 3 dagen voor kerst :/)quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Kut wat een kiespijn. En dan moet ik nog 2 maanden wachten tot alles en wel goed behandeld kan worden.
(Lees: Kaakchirurgische shit en verstandskiezen laten weghalen)
Toppiequote:
Ik wil in één keer alles laten behandelenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 maanden? Ik kon dezelfde dag nog naar tandarts en die verwees me door naar de kaakchirurg (was 3 dagen voor kerst :/)
Half 1 tandarts, half 4 ziekenhuis. Last van de kies, maar dat bleek verstandkies te zijn. Dus verstandkies eruit en die ervoor zatKon alleen 2 maanden later weer terug, want het was verstandig om de andere er ook meteen uit te halen
Als je zelf 50 bent, waar ga jij dan helemaal los op? Zal het ook schattig zijn?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef Rossdale het volgende:
Zo hoop, weer brommers gekeken en bier gedronken op de jaarlijkse Harley Davidson dag in Breda
Altijd schattig om die bebaarde 50+ers eenmaal per jaar helemaal los te zien gaan
Sherlockquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef Gamer_V het volgende:
TIjd om eens wat serieschade in te halen![]()
Al gedownload: The Big Bang Theory, IT Crowd, Firefly. Dexter op de to-do list. Verder nog aanraders?
Zag gister nog een schattige dame op de KEI-BBQ, tot ze op zeer oncharmante manier een peuk uit haar mond liet hangen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je zelf 50 bent, waar ga jij dan helemaal los op? Zal het ook schattig zijn?
Ik denk niet dat ze in 1x 4 stuks weghalenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil in één keer alles laten behandelen
(Heb ik alle pijn maar gehad enzo. Heb er een hekel aan, kan er vrij agressief van worden ook)
Serieus gast, waarom?????? WAAROM???? en ook nog op een zondagquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%28TV_series%29quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_(TV_series)#List_of_episodes
?
Ja dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%28TV_series%29
Iemands kloonquote:
wou je niet weg blijven? Maar ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Flodder450 het volgende:
CHEAT THIS SECRETS HOT IN ROASTING MAGMA ITS CAUGHT.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je niet weg blijven? Maar ik had niet anders verwacht
Ik ga weer verder met genieten van mijn vakantie
Als alcohol niet door mijn geheugen was aangetast zou dat me vast iets zeggenquote:
hoe is het bieren tussen de studenten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als alcohol niet door mijn geheugen was aangetast zou dat me vast iets zeggen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als alcohol niet door mijn geheugen was aangetast zou dat me vast iets zeggen
Die gast is zo'n baasquote:
Die man is minder baas dan Stalin. DAT was pas een baas!quote:
Vakantie. Hier drink ik met HBO'ers!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
hoe is het bieren tussen de studenten?
quote:
Ja, massamoord! Net zo'n held als Mao en Hitler!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die man is minder baas dan Stalin. DAT was pas een baas!
Niet happen man.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, massamoord! Net zo'n held als Mao en Hitler!
Een paar miljoen lijken maar wel een heleboel mooie snelwegen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet happen man.
Maar hoe je het ook bekijkt, die mensen hebben ongeacht die dingen wel goeie dingen gedaan. Je moet het ook van een andere kant bekijken.
Jaarrekeningen makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq wat voor werk ging je nou doen??
Alles heeft zn prijskaartje!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een paar miljoen lijken maar wel een heleboel mooie snelwegen!
Inderdaad. Iedereen had werk, er was voor iedereen zorg. Destijds was werkeloosheid een big issue dat hij heeft opgelost. Ik praat de rest van de misdaden niet goed hoor, daar niet van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een paar miljoen lijken maar wel een heleboel mooie snelwegen!
Behalve als je geestelijk gehandicapt was, dan kreeg je dezelfde behandeling als de Joden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen had werk, er was voor iedereen zorg. Destijds was werkeloosheid een big issue dat hij heeft opgelost. Ik praat de rest van de misdaden niet goed hoor, daar niet van.
Dat dan weer wel helaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Behalve als je geestelijk gehandicapt was, dan kreeg je dezelfde behandeling als de Joden.
ga je even schamen, die serie is geniaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef Gamer_V het volgende:
Wordt de BBT nog beter? Na drie afleveringen vind ik hem wel een beetje flauw
Smaakte goed! En ze hebben het hele interieur van Broadway aangepastquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe was je chicken george koei? En hoe was het gezelschap?
Helaas heb ik de smiley niet, vind hem ook niet zo 123 met google...
Maar wel!
[ afbeelding ]
Wacht maar op het tweede seizoen, de eerste aflevering is geniaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef Gamer_V het volgende:
En dat was seizoen 1 van de IT crowd. Dat einde![]()
Ik moet er nog aan beginnenquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb trouwens net einde gekeken van Battlestar Galactica, echt een superserie, echt jammer dat het voorbij is...
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar op het tweede seizoen, de eerste aflevering is geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gefysioed... Sporten op de vroege ochtend is niet gezond voor je...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Vanavond opening KEIquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:07 schreef Reintji het volgende:
Vrij, vanaaf bier, top! Maw, het is weekend!![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:08 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gefysioed... Sporten op de vroege ochtend is niet gezond voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Faceplant van het jaar!quote:
Agh, wees niet bevreesd, ik moet nuchter blijvenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Introweken... Damn dat is lang geledenveel plezier heren! Ik ben jaloers
Ik ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben helaas nooit intropapa of begeleider geweest. Ik wilde wel, maar besloot toen van school te wisselen dus dat werkte niet zo
dat is de mooiste en zwaarste job geweest die ik tijdens intoductieweken gedaan hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben ook nooit papa geweest, maar mis het eigenlijk ook niet, lijkt me namelijk best een stomme klus, dagenlang met piepjonge irritante kutkinderen opgescheept!!
wat ga je doen dan? beveiliging?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, wees niet bevreesd, ik moet nuchter blijvenhet is een vorm van werk
Keileider was ook niet zo'n succes (groepje mutsen tot de met, vroeg naar huis, overdag ook weinig actie). Kei werd pas echt leuk in de tapploeg. Gemiddeld 3h slaap per dag de hele week was veel denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben helaas nooit intropapa of begeleider geweest. Ik wilde wel, maar besloot toen van school te wisselen dus dat werkte niet zo
foto'squote:
HER!!! DER!!! DERP!!!!quote:
Ik denk niet dat het hem anders lukt om foto's te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef errrbek het volgende:
[..]
hoezo moet je daar nuchter voor zijn dan?
het is meer dat ik met ¤1000+ aan materiaal loop en dan liever zo nuchter mogelijk ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem anders lukt om foto's te maken
quote:
En je bent vast niet voldoende gedekt voor de spullen, mocht er onverhoopt iets mee gebeuren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is meer dat ik met ¤1000+ aan materiaal loop en dan liever zo nuchter mogelijk ben.
Alsof een verzekering gek genoeg is om schade te vergoeden als je dronken in een kroeg stond toen er iets mis gingquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En je bent vast niet voldoende gedekt voor de spullen, mocht er onverhoopt iets mee gebeuren?
Boks terug!quote:
Je doet iets met porno. Awesome.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boks terug!
Ben lekker aan het lezen over de samenleving en porno, maar dit boek is wat minder to the point dan het vorige, minder sterk punt, meer zo'n vrouw die zich over dingen opwindt in plaats van een goede analyse van het probleem te geven...
Je hebt je toch niet ziekgemeld op je werk he?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boks terug!
Ben lekker aan het lezen over de samenleving en porno, maar dit boek is wat minder to the point dan het vorige, minder sterk punt, meer zo'n vrouw die zich over dingen opwindt in plaats van een goede analyse van het probleem te geven...
quote:
Ik zit nu braaf op werk, ochtend vrij genomen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet ziekgemeld op je werk he?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je het toch kut vindt kan je net zo goed GIMP gebruiken ipv piraatje te spelen.
Pffffftt dat is niets anders dan legaal piraatje spelen!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Morthill het volgende:
[..]piraatje spelen, nooit gehoord van trial versies?
dus een demo spelen is ook piraatje uithangen? even zodat ik duidelijk heb wat de definitie is van piraatje spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pffffftt dat is niets anders dan legaal piraatje spelen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Lekker contentawarenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Morthill het volgende:
Grappig, ik haat photoshop, vind shoppen vervelend, maar heb nu wel CS5 gedownload en werk er ook mee voor de KEI-week
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
dus een demo spelen is ook piraatje uithangen? even zodat ik duidelijk heb wat de definitie is van piraatje spelenCommerciële dingen doen met een trial versie is alsnog niet toegestaan volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niks commercieelsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Commerciële dingen doen met een trial versie is alsnog niet toegestaan volgens mij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe niks commercieelsvolledig non-profit
eigen keuze dus, niets aan de handquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is meer dat ik met ¤1000+ aan materiaal loop en dan liever zo nuchter mogelijk ben.
maar wel uit naam van een rechtspersoon in plaats vanuit jezelf toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe niks commercieelsvolledig non-profit
Die precies doen wat JIJ wilquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben ook nooit papa geweest, maar mis het eigenlijk ook niet, lijkt me namelijk best een stomme klus, dagenlang met piepjonge irritante kutkinderen opgescheept!!
quote:
Nee, de auteursrechten zijn gewoon van mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef errrbek het volgende:
[..]
maar wel uit naam van een rechtspersoon in plaats vanuit jezelf toch?
plus het feit dat je van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg bier drinktquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zie al waarom jij het leuk vindt!
Zag lui alweer om 12.00 bier hakkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:41 schreef errrbek het volgende:
[..]
plus het feit dat je van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg bier drinkt
Ze deden het op eigen initiatief, maar de tweede van links zie ik graag op deze manierquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb je wel nauwkeurig uitgezocht welke meisjes zich om moesten draaien?
Ik begon de dag met bier om de kater voor te blijven. Doe je dat niet en je wordt als intropapa wel brak en katerig dan heb je een heel erg lange week te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zag lui alweer om 12.00 bier hakken(en ook echt hakken)
Het ging...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ging het? Uhm hoop niet dat je nu pas terug bent
?
Heb je het nu over de intro bij de uni? Want wij hadden geen algemene slaapzaal ofzo. Je kon eventueel slapen in de gymzaal maar dat deed je enkel uit uiterste nood en dat deed dus bijna niemand. Ik sliep zelf bij een of andere studentenvereniging en daar kon ik rustig slapen totdat mijn programma weer begon. Introkamp was daarentegen een heel ander verhaal (en al voor de introweek van de uni).quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ik begon de dag met bier om de kater voor te blijven. Doe je dat niet en je wordt als intropapa wel brak en katerig dan heb je een heel erg lange week te gaan
Nee hoor, om zeven uur aan het bier, koffie en tosti en om 7:30 uur feuten wakker maken met een megafoon
Klinkt goed danquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ging...
Maar nu goed nieuws!
Hans Kraay jr. keert terug bij VI
Hansie
Wij organiseerden de intro voor alle HO/WO-opleidingen in de stad. Iedereen sliep op de hockeyclub waar we grote legertenten opgezet haddenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je het nu over de intro bij de uni? Want wij hadden geen algemene slaapzaal ofzo. Je kon eventueel slapen in de gymzaal maar dat deed je enkel uit uiterste nood en dat deed dus bijna niemand. Ik sliep zelf bij een of andere studentenvereniging en daar kon ik rustig slapen totdat mijn programma weer begon. Introkamp was daarentegen een heel ander verhaal (en al voor de introweek van de uni).
HBO en WO samen? Dat is ook vreemd, aangezien de intro meestal ook gaat om kennismaking met de universiteit zelf. In Rotterdam zitten ook een aantal hogescholen, maar die hebben meestal hun eigen intro en enkel de studenten aan de uni doen mee aan de Eureka-week. Maar goed, dat zal per stad wel wisselen dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef errrbek het volgende:
[..]
Wij organiseerden de intro voor alle HO/WO-opleidingen in de stad. Iedereen sliep op de hockeyclub waar we grote legertenten opgezet hadden
In de stad waar ik woonde organiseerden de opleidingen niets en gaven ons als studentenvereniging geld om een introductieweek te organiserenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
HBO en WO samen? Dat is ook vreemd, aangezien de intro meestal ook gaat om kennismaking met de universiteit zelf. In Rotterdam zitten ook een aantal hogescholen, maar die hebben meestal hun eigen intro en enkel de studenten aan de uni doen mee aan de Eureka-week. Maar goed, dat zal per stad wel wisselen dan.
Groningen is ook algemene introductie voor Hanze en RuG tegelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
HBO en WO samen? Dat is ook vreemd, aangezien de intro meestal ook gaat om kennismaking met de universiteit zelf. In Rotterdam zitten ook een aantal hogescholen, maar die hebben meestal hun eigen intro en enkel de studenten aan de uni doen mee aan de Eureka-week. Maar goed, dat zal per stad wel wisselen dan.
Dan zie je niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef Sigmund666 het volgende:
In full HD
Met je surroundsetje
Op bed
Met je ogen dicht
Visualiseren kerel! Visualiseren.quote:
Ik ga Eminem - Recovery voor de 100e keer luisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga flodder kijken ( ja de tv serie)
Is het echt al zover? Heb je een linkje? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, sinds wanneer is een ps3 te kraken? Dat is echt nieuw voor mij :/. Dacht dat ding onkraakbaar was
Ah dat dus. Dat is met die hardware switch? Nee dat is idd niks! Spank, zag iemand hier op fok ze ps3 verkopen en daarin stond dat ie niet gehacked was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:30 schreef koei het volgende:
Al een half jaar ofzo. Ze kunnen alleen de games nog niet overzetten en je moet een hele oude PS3 hebben zonder firmware updates anders kan het niet. Je hebt er dus nog helemaal niks aan
Dat zetten ze er waarschijnlijk gewoon bij omdat ze bang zijn dat een paar overenthousiaste mods meteen hun account en die van hun moeder door de shredder gooien. Gewoon, voor de zekerheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat dus. Dat is met die hardware switch? Nee dat is idd niks! Spank, zag iemand hier op fok ze ps3 verkopen en daarin stond dat ie niet gehacked was.
Tering, 02.15 tijd om te gaan slapen gvd
Dat programma zou ik dan wel kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef badboynova het volgende:
Vrouwen
En altijd maar die mannen afzeiken in dat programma "help mijn man is een klusser",
wanneer komt er een versie "help mijn vrouw is een zeikwijf, en ik moet van haar klussen"
quote:
Hoezo meest vreselijke vakantie ooit? Lijkt me juist wel tof om naar ZAR te gaan namelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:01 schreef Morthill het volgende:
gelukkig, mijn ouders vinden het prima als ik niet mee ga naar Zuid-Afrika over een paar jaar. Scheelt me weer drie weken aan totale geldverspilling door terug te gaan naar een land waar ik mijn meest vreselijke vakantie ooit heb door moeten brengen
Ik vond het waardeloos. Natuurlijk, de natuur is prachtig en het Krugerpark is een mooie ervaring, maar dan heb je ook al het positieve gehad aan het land. Werkelijk niks was daar leuk om te doen. Ik heb 2,5 week doorgebracht met heimwee (iets dat ik niet meer had gehad sinds ik 4 was of zo) en de eerste twee dagen nog doodziek ook van de vlucht (Iberia met zijn ranzige vliegtuigmaaltijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
Hoezo meest vreselijke vakantie ooit? Lijkt me juist wel tof om naar ZAR te gaan namelijk
Pas om 11 uur op je werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tenzij je er familie hebt zitten en je in hun belachelijk grote huis kan wonen
Zo ik zit op werk, en gewoon wakker
De jeugd, is vet relaaaaaaaxxeed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pas om 11 uur op je werk
De jeugd van tegenwoordig
Ik was er al keurig om 10:00quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pas om 11 uur op je werk
De jeugd van tegenwoordig
Ja, weetje, je moet gewoon...zeg maar...je openstellen voor wat rust in jezelf enzo. Anders gaat het gewoon...like...niet goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De jeugd, is vet relaaaaaaaxxeed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |