Ik kwam tot level 40, toen was m'n tijd op. Ik had nog alle skips en bijna alle hintsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://dom2d.squarespace.com/geek-mind/
Tof spelletje![]()
Krijg je plaatjes te zien en moet je intypen van welke game het is!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Tof spelletje![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kwam tot level 40, toen was m'n tijd op. Ik had nog alle skips en bijna alle hints
level 28 tijd opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Tof spelletje![]()
QFTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]teveel kutgames die ik niet ken!
quote:
Flodder alertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef __PedoBear__ het volgende:![]()
vandaag naar het zwembad geweest
stelletje kutkneuzen met omkleden![]()
loopt dr een meisje van 15 met d'r blote tieten door de receptie heen
Het kan geen lodder zijn, hij weet niet wat tieten zijnquote:
Maar het zwembad welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het kan geen lodder zijn, hij weet niet wat tieten zijn
He Len, how are you?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_rondje_boxtel.html
Waarom.....
Lekker! ik heb net gebakken aardappelen met witlof gegeten, ook heerlijk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Goud! Ben een heerlijk broodje aan 't maken
Witlof, bluehquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker! ik heb net gebakken aardappelen met witlof gegeten, ook heerlijk!
Nog wilde plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Witlof, blueh![]()
Vanavond een feest bij een vriend thuis met bier en een luchtbuks, gouden combinatie
Good fun indeed!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha, awesome! Echt tijd geleden dat ik met een luchtbuks gekloot heb, maar weer es doen!
Heb er ook nog 1tje met 2 verschillende soorten kogelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha, awesome! Echt tijd geleden dat ik met een luchtbuks gekloot heb, maar weer es doen!
Flesjes blijft het leukste, maar wel een teringzooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb er ook nog 1tje met 2 verschillende soorten kogels. Bol en plat, altijd leuk om op emmers of andere dingen te schieten
Sickquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef errrbek het volgende:
FRANKII!! http://poststuff5.entensity.net/081310/flash.php?media=shot.flv wtf?
dan zal dat wel uit peru komen he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
+511629000
weet iemand waar dat nummer vandaan komt? Landcode zegt Peru
Nja wie weet of er iemand nog meer info over heeft, of spaans kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:04 schreef errrbek het volgende:
[..]
dan zal dat wel uit peru komen he?
Nee nog niet, hij heeft alleen uitgevonden dat ie onder de oven kon komen, omdat dat op 1 of andere manier open was aan de onder kant. Eerst kussens in dat gat gepropt en nu zit er een plankje voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef errrbek het volgende:
[..]
al verschrikkelijk kattenkwaad uitgehaald?
en kan ie al miauwen of kopjes geven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij heeft alleen uitgevonden dat ie onder de oven kon komen, omdat dat op 1 of andere manier open was aan de onder kant. Eerst kussens in dat gat gepropt en nu zit er een plankje voor
miauwen kan ie als de bestequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:23 schreef errrbek het volgende:
[..]
en kan ie al miauwen of kopjes geven?één van mijn twee katten miauwde pas na een halfjaar en die andere kwam er na een jaar pas achter hoe ie kopjes moest geven
Dat klinkt tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Witlof, blueh![]()
Vanavond een feest bij een vriend thuis met bier en een luchtbuks, gouden combinatie
Met Poitiepoit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt tof!
Ik ben in mijn gamebabe outfit op weg naar gouda om wild te stappen
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met Poitiepoit?Wat is een gamebabe outfit?
Ik probeerde gister m'n kat de trap op te tillen in 1 hand (in de andere hand had ik de was zitten), maar daar was hij het niet mee eens dus hij sprong incl. nagels weg, behoorlijke krassen op m'n arm nuquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Boffen met zo'n dier. Als je iets verkeerd doet wat 'r niet bevalt klauwt ze tenminste niet terug
Gewoon een paar keer voor Poits ruit heen en weer lopen, dan volgt ie je welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijn
Zo'n outfit waarin alle mannen je nakijken terwijl het niet eens heel bloot is
of anders een spoor van bier naar de kroeg/discotheek leggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer voor Poits ruit heen en weer lopen, dan volgt ie je wel
Of een smsje sturenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Tain het volgende:
[..]
of anders een spoor van bier naar de kroeg/discotheek leggen
Dat heb ik gedaan dus, een stuk efficiënter dan de andere methoden denk ikquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan dus, een stuk efficiënter dan de andere methoden denk ik
Oja dat komt er ook weer aan natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Morthill het volgende:
en zo zit je opgescheept met 5 KEI-polo'selke dag iets schoons aan de komende week
Maandag gaan we losquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oja dat komt er ook weer aan natuurlijk
Crew -> gratis drankquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch even m'n geld en kracht opsparen voor Lowlands, zal het nodig hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Crew -> gratis drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This thread is... Ach laat ook maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij mee gaat eigenlijk... zou wel gezellig zijn
Zo'n outfit waarin alle mannen je nakijken terwijl het niet eens heel bloot is
Worthless without visualisationquote:
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Bierrrrr! Ik neem er nog maar ff eentje (net heerlijk la chouffe gedronken!) en lekker Saints Row 2 spelen en bitches nuecken!
Je bent een kloon van jezelf...quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wist je dat flodder ook een kloon van mij is?
Hoe kun je blender vergeten?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:46 schreef Morthill het volgende:
Trouwens Flossdale, zijn er nog wensen wat betreft de house-warming? Peper-en-zoutstel? Kamerplant? Lelijk portret van een of andere marktkraam?
Ik heb hier een vrij grote afbeelding van de Hubble Deepest Fieldquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik zoek nog iets voor in huis wat echt ontzettend nerderig is, maar wat je als leek niet aan af zietUndercover-nerd zeg maar
weet jij al of je komt of niet de 28e?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:49 schreef Rossdale het volgende:
Iets voor aan de muur, of iets kleurigs wat je op een kastje zou zetten, of iets voor in de tuin is zeker nog wel welkom![]()
Of gewoon iets van drank, dat kan ook nooit missen![]()
Had ik dat nog niet gezegd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef errrbek het volgende:
[..]
weet jij al of je komt of niet de 28e?
Waarom denk jequote:
even de administratie bijwerken, je stond nog op misschienquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd?
Ik kom! Ik weet alleen niet 100% zeker of mijn vriendin mee kan, maar waarschijnlijk wel
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:05 schreef errrbek het volgende:
[..]
even de administratie bijwerken, je stond nog op misschien
Morthill, jij moest werken toch?
Daar had nog een YYEEEEEEEAAAAAAAH achter gemoeten eigenlijkquote:
Ofc ben ik trots op Spankquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
La Chouffe!!! Petti zou trots op je zijn, en dat ben ik ook! BAAS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |