Jonge jongequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:29 schreef mstr het volgende:
Behang afhalen is nog tot daar aan toe, maar dat opruimen erna
Gewoon geen behang, maar verfquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:29 schreef mstr het volgende:
Behang afhalen is nog tot daar aan toe, maar dat opruimen erna
Sowieso krijgt hij nog een zwaar leven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge jongeJij gaat het nog zwaar krijgen als je ooit gaat verhuizen
Jodel!quote:
Ik doe het ook wel gewoon, alleen ik moet af en toe ff zeurenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge jongeJij gaat het nog zwaar krijgen als je ooit gaat verhuizen
Wijf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel gewoon, alleen ik moet af en toe ff zeuren
hahaha heeft ie ook zo'n hoedjequote:
Ja, een Tsjechische uit 1993.quote:
Coooooooooooola!quote:
Net als Meeeerooooooool!quote:
Zal ik even foto's van mijn gibson les paul uit 1973 laten zien?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, een Tsjechische uit 1993.
Dikke shit.
Ik gleuf er niks van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik even foto's van mijn gibson les paul uit 1973 laten zien?
Die onderste is wel degelijk van mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef VASND het volgende:
Jeh maar die zijn ook nie van jou alleen dan he.
Repsect dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die onderste is wel degelijk van mij
ff aan mn pa vragen hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:40 schreef VASND het volgende:
't zal wel een Duncan zijn maar wtf is dat voor hotrail op die laatste?
Ik heb het 3 jsar moeten aanhorenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar na 2 minuten begint het strontvervelend te worden.
Ducttape?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jsar moeten aanhoren
Neh, uitzicht op studeren voor ogen blijven houdenquote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, uitzicht op studeren voor ogen blijven houden
Hoe heet het bandje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn epiphone
[ afbeelding ]
Ik en mijn gibson les paul custom
[ afbeelding ]
Ik en 1 van de 2 les paul deluxes. De andere heeft de normale humbuckers aan de onderkant.
Zijn allemaal verschillende dingen en niet mijn eigen bandje.quote:
Alles goed?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt zooooooo geen zin in BBQ-enEn bier. Ik houd niet van bier
Ik denk het ook ja. Ik word al burgerlijk, en dat op m'n 22stequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:30 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Alles goed?
Volgens mij moet je dringend nagekeken worden!
Doe dat. Gewoon ff doorpakken met zulke types, anders wordt het niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben het nu echt zat trouwens bart, ik geef hem nog 2 dagen om iets te proberen te regelen met mij en anders ga ik er gewoon zelf heen
Huisje Boompje Beestje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Ik word al burgerlijk, en dat op m'n 22ste
Gewoon een nano, 8 gig.quote:
Hoeveel MP heeft die camera?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:42 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gewoon een nano, 8 gig.
Ik wou eigenlijk een oudere versie maar die hadden ze niet meer, alleen nog maar de nieuwe met camera, radio en zo'n uitgerekt scherm.
1,3 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoeveel MP heeft die camera?
Hoezo wil je er uberhaupt foto's mee maken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan moet je echt op 400x200 schieten willen die foto's er een beetje fatsoenlijk uitzien.
Is ook een videocamera, geen fotoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan moet je echt op 400x200 schieten willen die foto's er een beetje fatsoenlijk uitzien.
En dan 1.3MP?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is ook een videocamera, geen foto
Ik heb veel liever eenvoud ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo wil je er uberhaupt foto's mee maken?
Het is een MP3-speler
Overal moet tegenwoordig een fotocamera in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik heb veel liever eenvoud ja.
En toen deed je er ook nog een paar minuten over om een liedje te downloadenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef Stroopwafels het volgende:
Weet nog wel van vroeger, kocht je een 256MB MP3 bij de blokker voor 45 euro.
Kon je nog makkelijk switchen tussen nummers.
Doe ik nog steedsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen deed je er ook nog een paar minuten over om een liedje te downloaden
toen was kazaa nog hip jewetzquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen deed je er ook nog een paar minuten over om een liedje te downloaden
En het is al helemaal een pré als je één knop verwijderd bent van al je social networksquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Overal moet tegenwoordig een fotocamera in.
Weet je wat het ergst is? Dat mensen tegen je gaan lopen zeuren als je niet reageert binnen een (paar) uur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
En het is al helemaal een pré als je één knop verwijderd bent van al je social networks
En elke gelegenheid aangrijpen om iets op te zoeken op hun mobiel internetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet je wat het ergst is? Dat mensen tegen je gaan lopen zeuren als je niet reageert binnen een (paar) uur.
'Ben je je telefoon vergeten?' 'Hoezo stuur je niets terug?'
Oké manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik gebruik het internet alleen om m'n mail af en toe onderweg te checken of te msnen als ik me verveel als ik ergens ben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
En elke gelegenheid aangrijpen om iets op te zoeken op hun mobiel internet
Und?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ff aan mn pa vragen hoor
Dat + buienradar app.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Ik gebruik het internet alleen om m'n mail af en toe onderweg te checken of te msnen als ik me verveel als ik ergens ben.
Heb je ook echt nodig als je aan het werk bent ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:18 schreef VASND het volgende:
Ik heb zo'n hendig sjieke widget die 10 minuten voor een stortbui op mijn locatie een alarm af geeft.
Wel als je bij de plantsoenendienst werktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je ook echt nodig als je aan het werk bent ofzo.
Die gaan toch koffie drinken als het regent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Wel als je bij de plantsoenendienst werkt
Nee, maar wel als je net op het punt staat boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je ook echt nodig als je aan het werk bent ofzo.
Kun je 10 min van te voren vast het koffiezetapparaat aanzettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Die gaan toch koffie drinken als het regent.
Met ze drieën in zo'n klein busje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Die gaan toch koffie drinken als het regent.
Die staat volgens mij altijd aan, zie ze weinig anders doen dan koffiedrinken namelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:29 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Kun je 10 min van te voren vast het koffiezetapparaat aanzetten
Is ploegendienst, net als in een wielerpeleton.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Die staat volgens mij altijd aan, zie ze weinig anders doen dan koffiedrinken namelijk.
Oh, zit dat zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Is ploegendienst, net als in een wielerpeleton.
Als er iemand terug komt gaat degene die het langst staat weer koffie zuipen.
Denk 't.quote:
Hij lijkt altijd zo braaf enzo, maar hij wordt toch regelmatig gebandquote:
Every woman can be a bitch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij lijkt altijd zo braaf enzo, maar hij wordt toch regelmatig geband
Schelden ofzo. Moet je even in het banmeldtopic kijken.quote:
Week ban.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schelden ofzo. Moet je even in het banmeldtopic kijken.
wow 10gb dat is wel heelveelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vandaag en gister bijna 10 GB verwijderd aan muziek en foto's.
Ok.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef RoBro het volgende:
IE HEEFT TROUWENS HET WOORD HALLON BEDACHT
Zeker.quote:
Zelfde hier. Heb me nog maar een dubbele espresso gezetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan nu naar een feestje maar moet nog scheikunde doen van mezelf.
FOK! helpt niet bij de vijf bladzijden die ik nog wil doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zelfde hier. Heb me nog maar een dubbele espresso gezet.
Komt me ook bekend voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FOK! helpt niet bij de vijf bladzijden die ik nog wil doen.
Bij mij Koolstofchemie maar dat ga ik niet afkrijgen want ik wil tot blz. 60.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Komt me ook bekend voorNewmanprojecties, isomerie enzo staan nog op 't programma.
Neejoh, die krijg je morgen pas. Danku, van hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:03 schreef VASND het volgende:
Doe maar ja, anders krijg je weer zo'n wiskunde verhaal. Succes!
Ok.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Vanavond gaat niet, ik herhaal, niet goedkomen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef VASND het volgende:
* VASND verwacht nu weer een msn venstertje open te zien springen.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat niet iets historisch? tongs eerste ban?
Heh, niet zijn eerste banquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Tong80, 48 uur koelen
Storm is gaan liggen. Dus Tong80 mag weer.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Ja, ik zagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Maar tong80 heeft al best veel bans gehad hoor
Ja duh. Ik dacht ik plak hem hier dan hoeven mensen niet naar het banmeldtopic om te kijk jwz.quote:
Handig van je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja duh. Ik dacht ik plak hem hier dan hoeven mensen niet naar het banmeldtopic om te kijk jwz.
Nee jullie duiken met zijn tweeën meteen bovenop me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Niet meteen zo agressief, jongedame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee jullie duiken met zijn tweeën meteen bovenop me.GeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hij had wel gelijkZijn laatste hersenscheettopic deze week in ieder geval
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Tovenaar. het volgende:
Buhh Remlof is weer terug van vakantie en hij is zuurder dan ooit... Wat een nare man is het toch geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
en de mod maakt je zelf belachelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik kan er niet eens meer in reageren
PIquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal ik dan maar wat breezersletjes posten?
Goeie post!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen dankquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dankje voor je steun in deze moeilijke tijden
ohw shit, wat moet ik nu weer doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
geen dankmaar je staat wel bij mij in de krijt
nu nog niksquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ohw shit, wat moet ik nu weer doen
Godver hoezo nietquote:
Luna is boozquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WIE IS NOU DE JONGE GOD VAN PUB SC?
wat danquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wtf een of ander orgie hier id kamer.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Voor bart.
Ik citeer: "yeau" @ 22:25
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vriendin heeft mijn fiets meegenomen naar haar huis omdat ik met een hele leuke jongen liep en toen ging ik hem zoenen en had hij een vriendin en nu ben ik fietsloos zonder btg en moet ik heel lang naar huis gaan lopen. Fijnnnnnn. Vriendin smste ook nog of ik m'n fiets wilde maar fuuuuck.
Of je bent sarcastisch of je meent het serieus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:24 schreef Goddelijker het volgende:
Anne, jij maakt volgens mij ook af en toe de raarste dingen mee.
Toen dacht je, goh welke username zal ik dan nemen en toen werd het ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bijna 90.000 posts begon een beetje pijn in m'n hart te doen.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen dacht je, goh welke username zal ik dan nemen en toen werd het dit
Ja duh. Ik zeg het al jaren!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had eerst met jou moeten overleggen.
Dat je altijd van die vage verhalen hier loopt te houden van dingen die gebeurd zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar Doooo wat bedoel je nou?
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat je altijd van die vage verhalen hier loopt te houden van dingen die gebeurd zijn.
Dat komt eigenlijk wel goed uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ohja Bart. Ik ben fysiek helemaal in elkaar gestort dus ik kan vandaag niet.
Daar is toch weinig vaags gebeurd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart, schrijf eens een goede samenvatting van afgelopen vrijdag?
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?
Ja Do, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo, ook goedemorgen.
Dat zie je toch wel aan m'n schrijfstijl.
Nee, sorry, ik herken nooit klonenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo, ook goedemorgen.
Dat zie je toch wel aan m'n schrijfstijl.
Het is geen kloon, het is mijn nieuwe account.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik herken nooit klonen
Dan is het alsnog een kloon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is mijn nieuwe account.
Maar daar post ik niet meer op, dus wees maar niet bang.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Als jij dus nu weer op mstr zou posten, en ik was vergeten dat dat account van jou was, dan zou ik dat niet herkennen
Heb je Moon al gezien?quote:
Je mist wel de mstrlijkheid van je vorige account, dus dat is tijdens het klonen niet helemaal goed gekomenquote:
Ook leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen film gaan kijken, maar behang eraf gehaald.
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mist wel de mstrlijkheid van je vorige account, dus dat is tijdens het klonen niet helemaal goed gekomen
Lekker elkaar onder smeren, lekker hoorquote:
Join the clubquote:
Pak dubbelfris ananas mango lost een hoop opquote:
Zover ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ga je na 90k op dit account weer verder op een andere?
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker elkaar onder smeren, lekker hoor
Ik ga voor Irish coffeequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak dubbelfris ananas mango lost een hoop op
hoop ik
Zegt zijquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
Wat boeit het hoeveel posts je hebt zeg.
Nee, maar je zit wel iedere keer in de statistieken topics te posten en als je dan vroeger een aantal als 250 of 300 had gehaald was je helemaal in de wolkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor niet een nieuw account maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |