Met ze drieën in zo'n klein busje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Die gaan toch koffie drinken als het regent.
Die staat volgens mij altijd aan, zie ze weinig anders doen dan koffiedrinken namelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:29 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Kun je 10 min van te voren vast het koffiezetapparaat aanzetten
Is ploegendienst, net als in een wielerpeleton.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Die staat volgens mij altijd aan, zie ze weinig anders doen dan koffiedrinken namelijk.
Oh, zit dat zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Is ploegendienst, net als in een wielerpeleton.
Als er iemand terug komt gaat degene die het langst staat weer koffie zuipen.
Denk 't.quote:
Hij lijkt altijd zo braaf enzo, maar hij wordt toch regelmatig gebandquote:
Every woman can be a bitch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij lijkt altijd zo braaf enzo, maar hij wordt toch regelmatig geband
Schelden ofzo. Moet je even in het banmeldtopic kijken.quote:
Week ban.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schelden ofzo. Moet je even in het banmeldtopic kijken.
wow 10gb dat is wel heelveelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vandaag en gister bijna 10 GB verwijderd aan muziek en foto's.
Ok.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef RoBro het volgende:
IE HEEFT TROUWENS HET WOORD HALLON BEDACHT
Zeker.quote:
Zelfde hier. Heb me nog maar een dubbele espresso gezetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan nu naar een feestje maar moet nog scheikunde doen van mezelf.
FOK! helpt niet bij de vijf bladzijden die ik nog wil doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zelfde hier. Heb me nog maar een dubbele espresso gezet.
Komt me ook bekend voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FOK! helpt niet bij de vijf bladzijden die ik nog wil doen.
Bij mij Koolstofchemie maar dat ga ik niet afkrijgen want ik wil tot blz. 60.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Komt me ook bekend voorNewmanprojecties, isomerie enzo staan nog op 't programma.
Neejoh, die krijg je morgen pas. Danku, van hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:03 schreef VASND het volgende:
Doe maar ja, anders krijg je weer zo'n wiskunde verhaal. Succes!
Ok.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Vanavond gaat niet, ik herhaal, niet goedkomen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef VASND het volgende:
* VASND verwacht nu weer een msn venstertje open te zien springen.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat niet iets historisch? tongs eerste ban?
Heh, niet zijn eerste banquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Tong80, 48 uur koelen
Storm is gaan liggen. Dus Tong80 mag weer.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Ja, ik zagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Maar tong80 heeft al best veel bans gehad hoor
Ja duh. Ik dacht ik plak hem hier dan hoeven mensen niet naar het banmeldtopic om te kijk jwz.quote:
Handig van je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja duh. Ik dacht ik plak hem hier dan hoeven mensen niet naar het banmeldtopic om te kijk jwz.
Nee jullie duiken met zijn tweeën meteen bovenop me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Niet meteen zo agressief, jongedame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee jullie duiken met zijn tweeën meteen bovenop me.GeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hij had wel gelijkZijn laatste hersenscheettopic deze week in ieder geval
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Tovenaar. het volgende:
Buhh Remlof is weer terug van vakantie en hij is zuurder dan ooit... Wat een nare man is het toch geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
en de mod maakt je zelf belachelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik kan er niet eens meer in reageren
PIquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal ik dan maar wat breezersletjes posten?
Goeie post!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]