geen dankquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dankje voor je steun in deze moeilijke tijden
ohw shit, wat moet ik nu weer doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
geen dankmaar je staat wel bij mij in de krijt
nu nog niksquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ohw shit, wat moet ik nu weer doen
Godver hoezo nietquote:
Luna is boozquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WIE IS NOU DE JONGE GOD VAN PUB SC?
wat danquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wtf een of ander orgie hier id kamer.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Voor bart.
Ik citeer: "yeau" @ 22:25
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vriendin heeft mijn fiets meegenomen naar haar huis omdat ik met een hele leuke jongen liep en toen ging ik hem zoenen en had hij een vriendin en nu ben ik fietsloos zonder btg en moet ik heel lang naar huis gaan lopen. Fijnnnnnn. Vriendin smste ook nog of ik m'n fiets wilde maar fuuuuck.
Of je bent sarcastisch of je meent het serieus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:24 schreef Goddelijker het volgende:
Anne, jij maakt volgens mij ook af en toe de raarste dingen mee.
Toen dacht je, goh welke username zal ik dan nemen en toen werd het ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bijna 90.000 posts begon een beetje pijn in m'n hart te doen.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen dacht je, goh welke username zal ik dan nemen en toen werd het dit
Ja duh. Ik zeg het al jaren!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had eerst met jou moeten overleggen.
Dat je altijd van die vage verhalen hier loopt te houden van dingen die gebeurd zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar Doooo wat bedoel je nou?
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat je altijd van die vage verhalen hier loopt te houden van dingen die gebeurd zijn.
Dat komt eigenlijk wel goed uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ohja Bart. Ik ben fysiek helemaal in elkaar gestort dus ik kan vandaag niet.
Daar is toch weinig vaags gebeurd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart, schrijf eens een goede samenvatting van afgelopen vrijdag?
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik Bart dan een goede samenvatting laten schrijven van afgelopen vrijdag?
Ja Do, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo, ook goedemorgen.
Dat zie je toch wel aan m'n schrijfstijl.
Nee, sorry, ik herken nooit klonenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo, ook goedemorgen.
Dat zie je toch wel aan m'n schrijfstijl.
Het is geen kloon, het is mijn nieuwe account.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik herken nooit klonen
Dan is het alsnog een kloon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is mijn nieuwe account.
Maar daar post ik niet meer op, dus wees maar niet bang.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Als jij dus nu weer op mstr zou posten, en ik was vergeten dat dat account van jou was, dan zou ik dat niet herkennen
Heb je Moon al gezien?quote:
Je mist wel de mstrlijkheid van je vorige account, dus dat is tijdens het klonen niet helemaal goed gekomenquote:
Ook leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen film gaan kijken, maar behang eraf gehaald.
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mist wel de mstrlijkheid van je vorige account, dus dat is tijdens het klonen niet helemaal goed gekomen
Lekker elkaar onder smeren, lekker hoorquote:
Join the clubquote:
Pak dubbelfris ananas mango lost een hoop opquote:
Zover ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ga je na 90k op dit account weer verder op een andere?
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker elkaar onder smeren, lekker hoor
Ik ga voor Irish coffeequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak dubbelfris ananas mango lost een hoop op
hoop ik
Zegt zijquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
Wat boeit het hoeveel posts je hebt zeg.
Nee, maar je zit wel iedere keer in de statistieken topics te posten en als je dan vroeger een aantal als 250 of 300 had gehaald was je helemaal in de wolkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor niet een nieuw account maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |