abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85282274
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:48 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

M.a.w: je lult slap en hebt geen voorbeelden.
Als je een klein beetje naar boven scrolt zie je een hele lijst met voorbeelden. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:53:58 #152
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85282283
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Feit.
Laat je nakijken.
quote:
[..]

Het is geen moskee,
Jawel. En overigens is dat irrelevant, ook als je een gebedshuis waarin 2000 moslims Allah kunnen loven geen moskee wenst te noemen, doet dat niets af aan het basisargument om dat ding daar niet te laten bouwen.
quote:
niet op GZ maar verderop
Een paar honderd meter. Overigens is dit gebouw bij de aanslag ook beschadigd geraakt, en valt het dus zeker wel onder GZ te rekenen.
quote:
en de imam staat niet bekend als een radicale zeloot. LASTER!
Hij wordt inderdaad gematigd genoemd, maar waar blijtk dat uit?

Wat staat er bv vandaag in de Vk, in een stukje van Amanda Kluveld? "Hitchens weet ondertussen heel goed dat er iets niet klopt aan de moskee. Niet aan de naam Cordoba House, niet aan initiatiefnemer en gladde Tariq Ramadan–achtige praatjesmaker Feisal Abdul Rauf, die terrorisme goedpraat, Hamas niet als terroristische organisatie beschouwt en betrokken is bij een organisatie die de flotilla’s financiert."

Wat een héérlijk gematigde man denk ik meteen als ik dat lees. Nu snap ik ook meteen waarom hij er geen enkel probleem mee heeft om enorme groepen Amerikanen te provoceren met z'n debiele moskee, dat komt omdat hij zo lekker gematigd is!
quote:
[..]

Het is een principekwestie geworden. Het is alleen maar goed dat die imam niet zwicht voor het haatdragende FOX-newsvolk dat domme types als Palin als leider hebben.
FYI, ook onder de Democraten is een meerderheid tegen de bouw van dit ding op deze plek.
quote:
[..]

Jij had ook geen empathie voor de moslims en je zat de Teken Mohammed Dag zelfs toe te juichen.
Waar heb je het in godsnaam over? Ben je in de war met iemand anders, of is dit weer zo'n goedkoop debattrucje?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_85282289
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Jan_Janszoon het volgende:

Maar als je net als westerling Fred Leemhuis zonder kwade bedoelingen de Koran leest en weergeeft, dan kan ik er niets meer aan toevoegen!

Omdat je er zelf weinig kennis van hebt. Dan grijp je altijd naar mensen die jouw verhalen ondersteunen.
Luister eens naar deze man. Die weet er nog net iets meer van.

En anders een insider:
Maar.... die kletsen maar wat zeker.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:56:12 #154
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85282332
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:29 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Sarcheratortelduifje van me, wil je alsjeblieft ophouden met quoten terwijl je helemaal niet op die post ingaat? Nu sla je, net als bij je vorige pareltje, de plank volledig mis.
Je gebruikt van die mooie linkse kretologie die ik zo fijn als kapstok kan gebruiken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:56:44 #155
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282346
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Alweer Godwin en allerlei generaliseringen.

:O
Ik had iets meer verwacht dan zo'n kinderachtige oneliner :O
Scheer je weg!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:57:24 #156
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282359
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Omdat je er zelf weinig kennis van hebt. Dan grijp je altijd naar mensen die jouw verhalen ondersteunen.

Arabist Jansen _O_
Scheer je weg!
pi_85282419
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wat de tegenstanders van Wilders de mensen wil doen geloven. Oftewel: propaganda. Goebbels was hier toch beter in dan dat flutkrantje die deze uitlatingen doet.
_O- Propaganda my ass! Je kunt de woorden van dhr Leemhuis verifiëren door zelf een Koran te lezen!

quote:
Nou nee, moslims geven zelf te kennen dat er maar één islam is.

[quote] http://www.uitkijk.net/islam.php?do=matig
Onzin van een anti-moslim-site :')

Hier heb je een link naar een foto over de verschillende soorten islam die er bestaan:

http://upload.wikimedia.o(...)visions_of_Islam.png

quote:
Of hier, zomaar ff hoor: "There is only one Islam, but each one of us sees it differently. While there is hardly a disagreement on "many" a key issues, we certainly disagree on some.
Dus er bestaan wel verschillende soorten islams, dat is wat deze man zegt! we certainly disagree on some!!

quote:
Wat Erdogan bedoeld is dat "een gematigde islam" een beledigende term is. Zijn mening is dat de terroristen van al-Qaeda geen moslims zijn, zij representeren de islam niet. Er bestaat volgens Erdogan dus geen "gematigde islam" maar gewoon "islam", wat van zichzelf al een mooie gematigde religie is. Maar Erdogan beweert niet dat er geen verschillende islamitische stromingen zijn, want die zijn er wel degelijk en zeker een Turk zou dat moeten weten! Denk aan het soennitische Ottomaanse Rijk en het sjiitische Perzische Rijk, dat waren concurrenten van elkaar, daar heb je je twee verschillende soorten islam!

quote:
Even wat uitspraakjes:
Belachelijke vraag van die meneer die zichzelf "Horowitz" noemt, een zionistische aanhanger van de terreurstaat Israël wil dat moslims "Hamas" gaan veroordelen. Laat Horowitz maar eerst de Israëlische misdaden tegen de menselijkheid (zie VN rapport) veroordelen! Alleen dan staat Horowitz op een "higher moral ground" en heeft ie recht van spreken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:01:52 #158
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85282460
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:57 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Arabist Jansen _O_
Maar die is niet van de Linkse Kerk, en dus snapt hij er niks van.
pi_85282520
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je een klein beetje naar boven scrolt zie je een hele lijst met voorbeelden. :')
Dat zijn geen voorbeelden! Ik vroeg om voorbeelden van haatimams die de Koranteksten verdraaien!
pi_85282558
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Dat zijn geen voorbeelden! Ik vroeg om voorbeelden van haatimams die de Koranteksten verdraaien!
Die imams lezen toch de letterlijke haatteksten uit de Koran op? Volgens mij verdraaien ze niks.
Ze vullen het wat aan her en der, maar de basis ligt al in de Koran zelf.
pi_85282570
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En anders een insider:
Hans Jansen en achterlijk wijf Sultan _O- Dat zijn Wilders-adepten die ik niet serieus neem.

Jansen wordt ook niet serieus genomen door zijn collega's.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:07:02 #162
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282589
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:59 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

_O- Propaganda my ass! Je kunt de woorden van dhr Leemhuis verifiëren door zelf een Koran te lezen!
Ja, maar dan blijft het alsnog je eigen interpretatie toch? Dus zijn interpretatie hoeft niet de mijne te zijn. :)

quote:
Onzin van een anti-moslim-site :')
Een kritisch geluid afdoen als anti-moslim site. Man, je reageert nog goedkoper dan het goedkoopste artikel uit de Blokker!

quote:
Hier heb je een link naar een foto over de verschillende soorten islam die er bestaan:

http://upload.wikimedia.o(...)visions_of_Islam.png
:')

quote:
Dus er bestaan wel verschillende soorten islams, dat is wat deze man zegt! we certainly disagree on some!!
Ja, de een zegt dit de ander weer dat. Het zit goed met je. :+ Het is maar wat je als moslim uitkomt in een discussie nietwaar? ;)

quote:
Wat Erdogan bedoeld is dat "een gematigde islam" een beledigende term is. Zijn mening is dat de terroristen van al-Qaeda geen moslims zijn, zij representeren de islam niet. Er bestaat volgens Erdogan dus geen "gematigde islam" maar gewoon "islam", wat van zichzelf al een mooie gematigde religie is. Maar Erdogan beweert niet dat er geen verschillende islamitische stromingen zijn, want die zijn er wel degelijk en zeker een Turk zou dat moeten weten! Denk aan het soennitische Ottomaanse Rijk en het sjiitische Perzische Rijk, dat waren concurrenten van elkaar, daar heb je je twee verschillende soorten islam!
Zozo, jij bent als verkapte 'hollander' met je semi hollandse nickname aardig op de hoogte van wat er in Turkije speelt he? Weten we dat ook weer. Geef gewoon toe dat je een Turkse moslim bent. Praat makkelijker. Al dat sluierachtige gedoe met hollandse nicks en je hollands voordoen komt zo doorzichtig over. En ik heb geen hoge pet op van deze mafkees zoals ik erdogan graag noem. Het is echt een total freak. Hij was toch degene die graag een islamitische staat wilde? :N

quote:
Belachelijke vraag van die meneer die zichzelf "Horowitz" noemt, een zionistische aanhanger van de terreurstaat Israël wil dat moslims "Hamas" gaan veroordelen. Laat Horowitz maar eerst de Israëlische misdaden tegen de menselijkheid (zie VN rapport) veroordelen! Alleen dan staat Horowitz op een "higher moral ground" en heeft ie recht van spreken.
Oh ja hoor. Terreurstaat Israël :D AHA! Nu heb ik je bij de ballen! >:) Je masker valt af. Israël een terreurstaat noemen, dan doen dus moslims die iets hebben tegen de joden en terroristische groeperingen als Hamas verheerlijken. Jammer joh.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gillette_M5 op 14-08-2010 17:12:51 ]
Scheer je weg!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:07:36 #163
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282600
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Maar die is niet van de Linkse Kerk, en dus snapt hij er niks van.
Oh wacht, sorry ;(
Scheer je weg!
pi_85282688
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Hans Jansen en achterlijk wijf Sultan _O- Dat zijn Wilders-adepten die ik niet serieus neem.

Jansen wordt ook niet serieus genomen door zijn collega's.
Heeft daar niets mee te maken hoor. Als Einstein terug zou komen en jou persoonlijk zou vertellen dat de Koran bullshit is, geloof je het ook niet.
Je bent gewoon pertinent tegen alle tegengeluiden van de Koran/Islam. Dat zit zo in je omdat je dogmatisch groot gebracht bent.

Feit dat je Sultan als "achterlijk wijf" wegzet, dus namecalling gebruikt, geeft je armoede van wijsheid al weer.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:14:09 #165
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282763
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Heeft daar niets mee te maken hoor. Als Einstein terug zou komen en jou persoonlijk zou vertellen dat de Koran bullshit is, geloof je het ook niet.
Je bent gewoon pertinent tegen alle tegengeluiden van de Koran/Islam. Dat zit zo in je omdat je dogmatisch groot gebracht bent.
Precies. Die indoctrinatie begint al op jonge leeftijd.

:{
Scheer je weg!
pi_85282771
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:07 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ja, maar dan blijft het alsnog je eigen interpretatie toch? Dus zijn interpretatie hoeft niet de mijne te zijn. :)
Hoezo eigen interpretatie. Wilders laat de helft van het vers weg, wat valt er nou te interpreteren als hij 50% van de tekst verwijderd heeft _O-

quote:
Een kritisch geluid afdoen als anti-moslim site. Man, je reageert nog goedkoper dan het goedkoopste artikel uit de Blokker!
Het is ook een anti-moslim-site. Een simpel kijkje op die site bevestigt mijn punt.

quote:
:')
Tja, je hebt niets in te brengen tegen mijn plaatje over de verschillende islamitische stromingen, dus kom je met een smiley aanzetten. _O-

quote:
Ja, de een zegt dit de ander weer dat. Het zit goed met je. :+ Het is maar wat je als moslim uitkomt in een discussie nietwaar? ;)
Vertel mij dan eens wanneer het mij uitkomt om te ontkennen dat er verschillende islamitische stromingen bestaan?

quote:
Zozo, jij bent als verkapte 'hollander' met je semi hollandse nickname aardig op de hoogte van wat er in Turkije speelt he? Weten we dat ook weer. Geef gewoon toe dat je een Turkse moslim bent. Praat makkelijker. Al dat sluierachtige gedoe met hollandse nicks en je hollands voordoen komt zo doorzichtig over. En ik heb geen hoge pet op van deze mafkees zoals ik erdogan graag noem. Het is echt een total freak. Hij was toch degene die graag een islamitische staat wilde? :N
Offtopic-geblaat... maar ik ben geen Turk. En dat ik een moslim ben heb ik nergens ontkend en was volgens mij al duidelijk? Verder kan ik er ook niets aan doen dat jij de bekende Jan Janszoon niet kent, een simpele google search had kunnen voorkomen dat jij jezelf te kakken zou zetten.

quote:
Oh ja hoor. Tereurstaat Israël :D AHA! Nu heb ik je bij de ballen! >:) Je masker valt af. Israël een tereurstaat noemen, dan doen dus moslims die iets hebben tegen de joden en terroristische groeperingen als Hamas verheerlijken. Jammer joh.
Begrijp ik het goed en zit jij de terreurstaat Israël te verheerlijken, en dat in combinatie met je moslimhaat, dan zal jij wel een zionist zijn. :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:16:15 #167
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282806
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

En dat ik een moslim ben heb ik nergens ontkend en was volgens mij al duidelijk?

dan zal jij wel een zionist zijn. :')
I rest my case. ;)
Scheer je weg!
pi_85282838
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Precies. Die indoctrinatie begint al op jonge leeftijd.

En dan komen we bij de vraag of je geïndoctrineerde/gedomatiseerde mensen wel als vol kunt aanschouwen.
Hmmm...
pi_85283205
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niemand is in staat om dat te doen zelfs niet Einstein.

quote:
Je bent gewoon pertinent tegen alle tegengeluiden van de Koran/Islam.
Ik ben inderdaad tegen fascisten die moslims willen discrimineren puur en alleen om het feit dat ze moslim zijn en verder niets misdaan hebben.

quote:
Feit dat je Sultan als "achterlijk wijf" wegzet, dus namecalling gebruikt, geeft je armoede van wijsheid al weer.
Ze is ook een achterlijk wijf omdat haar oplossing te belachelijk voor woorden is.
pi_85283234
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En dan komen we bij de vraag of je geïndoctrineerde/gedomatiseerde mensen wel als vol kunt aanschouwen.
Hmmm...
Als er iemand geïndoctrineerd is, dan ben jij het wel.
pi_85283260
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

I rest my case. ;)
Zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. :{
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:37:39 #172
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85283316
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:35 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. :{
Ja joh? Je argumenten zijn op begrijp ik? Jammer. Ik ga ondertussen lekker C&C gold spelen. Kill & attack! :9

De groeten.
Scheer je weg!
pi_85283353
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:37 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ja joh? Je argumenten zijn op begrijp ik? Jammer. Ik ga ondertussen lekker C&C gold spelen. Kill & attack! :9

De groeten.
Jouw argumenten waren op, vandaar je "I rest my case".... wat voor case? Donder toch op, mafkees (dat rijmt!)

|:(
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:45:16 #174
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85283481
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Jouw argumenten waren op, vandaar je "I rest my case".... wat voor case? Donder toch op, mafkees (dat rijmt!)

|:(
Nou nee, het feit dat jij ontzettend door de mand bent gevallen en het hele topic eigenlijk al in je hemd staat. Je gaat niet eens in op de vragen van wijze appel. Zéér slap. Ja, dan is men een keer klaar met je. Je hebt jezelf allang in dit topic gediskwalificeerd. Jammer, want opzich is er wel een discussie aan te gaan met een moslim. Neem een voorbeeld aan BSB. Dat is iemand die ik echt mag, en waar ik op hoog niveau mee kan babbelen. Kan ik van jou niet zeggen. Dus eh, wallah iek wek! :W
Scheer je weg!
pi_85283716
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nou nee, het feit dat jij ontzettend door de mand bent gevallen en het hele topic eigenlijk al in je hemd staat.
Nonsens. Volgens mij heb jij het toch echt over een ander topic :')_!

quote:
Je gaat niet eens in op de vragen van wijze appel. Zéér slap.
Hij ging juist niet in op mijn vragen omdat ie "geen zin had" (<- zijn letterlijke woorden)
Niet de feiten verdraaien!

quote:
Ja, dan is men een keer klaar met je.
Jij bent net als Wijze_appel degene die niet ingaat op mijn post en veel liever ad hominems hanteert. Iedereen kan het topic rustig teruglezen en hun conclusie trekken.

quote:
Jammer, want opzich is er wel een discussie aan te gaan met een moslim.
Ga toch C&C spelen ipv slap te lullen. Jij vlucht van de discussie. Tot ziens!

quote:
Dus eh, wallah iek wek! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')