abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85281737
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Welnee, interpretatie toch? ;)
Natuurlijk niet. :|W 8)7 Wilders laat 50% van het vers weg om het gewelddadiger te doen lijken terwijl het vers op het eind oproept tot vrede als de tegenpartij vrede wenst. Het gaat dus om een oorlogssituatie.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:29:09 #127
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85281760
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:27 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. :|W 8)7 Wilders laat 50% van het vers weg om het gewelddadiger te doen lijken terwijl het vers op het eind oproept tot vrede als de tegenpartij vrede wenst. Het gaat dus om een oorlogssituatie.
Oh ik ken imams zat die hetzelfde doen, die laten ook dingen weg terwijl het vrede zou moeten oproepen, en uiteindelijk is het haat wat er wordt gepredikt. Er zijn moskees in Nederland waarin dit wordt toegestaan. Daar ben jij je van bewust he? Dus steek je hand eens in eigen islam-boezem.
Scheer je weg!
pi_85281768
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Blablabla hele groepen wegzetten blablabla. Het gaat in deze discussie oorspronkelijk om een radicale zeloot die een moskee op GZ wil bouwen, uit 'verzoening'. Dat valt niet zo lekker bij de Amerikaanse bevolking, maar dat is voor deze 'verzoener' nu geen enkele reden om het bouwen te laten. Ook de aanhangers van het geloof van de vrede op dit forum vinden allemaal dat die moskee gewoon gebouwd moet worden, omdat anders de islamofoben winnen. Nulkommanul begrip of empathie voor degenen die dat ding liever een beetje verderop gebouwd zien worden. De conclusie dringt zich ononotkoombaar aan me op: deze moskee dient helemaal niet de verzoening...
Sarcheratortelduifje van me, wil je alsjeblieft ophouden met quoten terwijl je helemaal niet op die post ingaat? Nu sla je, net als bij je vorige pareltje, de plank volledig mis.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85281782
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:29 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Oh ik ken imams zat die hetzelfde doen, die laten ook dingen weg terwijl het vrede zou moeten oproepen, en uiteindelijk is het haat wat er wordt gepredikt. Er zijn moskees in Nederland waarin dit wordt toegestaan. Daar ben jij je van bewust he? Dus steek je hand eens in eigen islam-boezem.
Imams die haat prediken worden het land uitgezet. Daar ben jij je bewust van?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:30:21 #130
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_85281788
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

'Wilders verdraait teksten uit Koran'

http://www.volkskrant.nl/(...)it_teksten_uit_Koran
Wat in de essentie fout is in het moslim geloof of het christendom. Is dat ze geloven in een god en waarheid. Als Wilders die beide aspecten zou belichten. Maar hij is zelf ook een dogmaticus die in een waarheid geloofd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:30:54 #131
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85281801
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Dat dit niet gebeurd? Ja...
Scheer je weg!
pi_85281815
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat dit niet gebeurd? Ja...
Jij kent zat imams die hetzelfde doen, vertels eens wie dat zijn dan? :') Haatimam Geert Wilders zeker.
pi_85281835
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat in de essentie fout is in het moslim geloof of het christendom. Is dat ze geloven in een god en waarheid. Als Wilders die beide aspecten zou belichten. Maar hij is zelf ook een dogmaticus die in een waarheid geloofd.
Waarom is dat een fout?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:33:20 #134
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85281841
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Agossie nou toch, boehoe ;( Als er kritiek op passages uit de koran wordt geleverd dan begrijpen wij Westerlingen er niets van en zien we het in de verkeerde context. Als een imam hetzelfde doet en haat predikt is het zogenaamd een 'verkeerde' stroming. Als Wilders er iets over zegt is het natuurlijk maar één waarheid, terwijl er wordt gezegd dat er verschillende stromingen zijn. Dus die zijn er nu ineens niet?

_O-
Scheer je weg!
pi_85281855
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Was je het nu alweer kwijt? Vreemd.
Maar to the rescue:
[..]

Dat is geen tegenargument hoor, je begint gewoon ergens anders over.

Als je straks eindelijk de tijd hebt gevonden om te reageren op mij vraag over het wegzetten van bevolkingsgroepen als minderwaardig en de rechtvaardiging daarvan (weetje wel, je had het over christenen waarbij dat ook werd gedaan, ga dan ook even in op mijn reactie over "tegen de Islam, niet tegen moslims".
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85281860
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Nee?
Ze worden zelfs binnen gehaald. Welk bewustzijn gebruik je als ik vragen mag?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:35:00 #137
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85281875
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:31 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Jij kent zat imams die hetzelfde doen, vertels eens wie dat zijn dan? :') Haatimam Geert Wilders zeker.
Ach joh, lees jij de krant of de nieuwsberichten niet? :{ o.a. in Den Haag, Rotterdam, Tilburg en Amsterdam....
Scheer je weg!
pi_85281886
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Agossie nou toch, boehoe ;( Als er kritiek op passages uit de koran wordt geleverd dan begrijpen wij Westerlingen er niets van en zien we het in de verkeerde context. Als een imam hetzelfde doet en haat predikt is het zogenaamd een 'verkeerde' stroming. Als Wilders er iets over zegt is het natuurlijk maar één waarheid, terwijl er wordt gezegd dat er verschillende stromingen zijn. Dus die zijn er nu ineens niet?

_O-
Zullen ze ooit begrijpen wat jij hier zegt?
Ik verwacht een tegenreactie waar je een pot koffie op kunt zetten.
pi_85281907
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:33 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Dat is geen tegenargument hoor, je begint gewoon ergens anders over.

Nee, mijn Pinkeltje.
Het is doodnormaal om iemands vragen te negeren als ie meermaals jouw vragen verrekt te beantwoorden.

Valt geen speld tussen te krijgen.
pi_85281957
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Agossie nou toch, boehoe ;( Als er kritiek op passages uit de koran wordt geleverd dan begrijpen wij Westerlingen er niets van en zien we het in de verkeerde context.
Als je net als Wilders 50% van het vers weglaat, dan begrijp je er inderdaad niets van!

Maar als je net als westerling Fred Leemhuis zonder kwade bedoelingen de Koran leest en weergeeft, dan kan ik er niets meer aan toevoegen!

quote:
Als een imam hetzelfde doet en haat predikt is het zogenaamd een 'verkeerde' stroming.
Er zijn verschillende islamitische stromingen. Dat jij dat niet wilt zien maakt het nog geen leugen.
Als die imam bewust liegt over het vers met het doel om bepaalde zwakzinnige jongeren te hersenspoelen, dat is dan niet de schuld van de islam of de Koran. Die jongen had zelf een keer de Koran moeten openslaan, dan zou hij niet zo makkelijk gemanipuleerd worden door de haatimam. Dit neemt niet weg dat deze haatimam hard aangepakt moet worden aangezien hij geen echte imam is maar meer een jihadrecruiter met een eigen politieke agenda. Net zoals Wilders ook aangepakt moet worden aangezien hij geen haar beter is dan zo'n haatimam die de Koranteksten verdraait.
pi_85281958
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:36 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, mijn Pinkeltje.
Het is doodnormaal om iemands vragen te negeren als ie meermaals jouw vragen verrekt te beantwoorden.

Noem je het negeren van een vraag nu hetzelfde als het geven van een tegenargument?
pi_85282014
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:35 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ach joh, lees jij de krant of de nieuwsberichten niet? :{ o.a. in Den Haag, Rotterdam, Tilburg en Amsterdam....
Jij leest het blijkbaar wel, dan is het vast niet moeilijk om 1 zo'n voorbeeld te posten waar de haatimam in kwestie net als haatimam Wilders de Koranteksten bewust verdraait.
pi_85282031
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:34 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee?
Ze worden zelfs binnen gehaald. Welk bewustzijn gebruik je als ik vragen mag?
http://www.elsevier.nl/we(...)-worden-uitgezet.htm
pi_85282034
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Noem je het negeren van een vraag nu hetzelfde als het geven van een tegenargument?
De hele uitleg "waarom" is het tegenargument van jouw vraag "waarom niet".
Moet ik dit blijven uitleggen zodat je mijn vraag kunt ontwijken? Doe het alstublieft iets minder opvallend. :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:42:42 #145
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282036
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Als je net als Wilders 50% van het vers weglaat, dan begrijp je er inderdaad niets van!

Maar als je net als westerling Fred Leemhuis zonder kwade bedoelingen de Koran leest en weergeeft, dan kan ik er niets meer aan toevoegen!
Dat is natuurlijk wat de tegenstanders van Wilders de mensen wil doen geloven. Oftewel: propaganda. Goebbels was hier toch beter in dan dat flutkrantje die deze uitlatingen doet.

quote:
Er zijn verschillende islamitische stromingen. Dat jij dat niet wilt zien maakt het nog geen leugen.
Als die imam bewust liegt over het vers met het doel om bepaalde zwakzinnige jongeren te hersenspoelen, dat is dan niet de schuld van de islam of de Koran. Die jongen had zelf een keer de Koran moeten openslaan, dan zou hij niet zo makkelijk gemanipuleerd worden door de haatimam. Dit neemt niet weg dat deze haatimam hard aangepakt moet worden aangezien hij geen echte imam is maar meer een jihadrecruiter met een eigen politieke agenda. Net zoals Wilders ook aangepakt moet worden aangezien hij geen haar beter is dan zo'n haatimam die de Koranteksten verdraait.
Nou nee, moslims geven zelf te kennen dat er maar één islam is.

http://www.uitkijk.net/islam.php?do=matig

Of hier, zomaar ff hoor: "There is only one Islam, but each one of us sees it differently. While there is hardly a disagreement on "many" a key issues, we certainly disagree on some.

Bron: http://worldmuslimcongres(...)-only-one-islam.html

En wat te denken van dit: http://www.dagelijksestan(...)tigde-islam-bestaat/

Of dit: http://hpd.de/node/7175?page=0,0 (Es gibt keine moderaten Muslime)...

Even wat uitspraakjes:
quote:
Horowitz: Oké. Wil je Hamas hier en nu veroordelen?

MSA moslima: Het spijt me, wat?

Horowitz: Wil je Hamas veroordelen?

MSA moslima: Of ik Hamas wil veroordelen?

Horowitz: …als een terroristische organisatie… Genocidale organisatie.

MSA moslima: Vraagt u nu om mij mezelf te laten kruisigen?

bron: http://www.crethiplethi.c(...)e-islam/israel/2010/
quote:
"I refuse to live as a "moderate" Muslim", Asma Khalid

Bron: http://www.alternet.org/story/50969/
Scheer je weg!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:43:31 #146
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85282050
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:41 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Jij leest het blijkbaar wel, dan is het vast niet moeilijk om 1 zo'n voorbeeld te posten waar de haatimam in kwestie net als haatimam Wilders de Koranteksten bewust verdraait.
Waarom zou ik werk voor jou moeten verrichten, luiwammes? :? Je weet het wel, maar je doet alsof je neus bloed,

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 14-08-2010 16:51:14 ]
Scheer je weg!
pi_85282061
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:36 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, mijn Pinkeltje.

Welke vragen heb ik genegeerd? Jij bent degene die mijn vragen ontwijkt (zie de vraag over Bush!)
pi_85282132
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

De hele uitleg "waarom" is het tegenargument van jouw vraag "waarom niet".
Moet ik dit blijven uitleggen zodat je mijn vraag kunt ontwijken? Doe het alstublieft iets minder opvallend. :')
Sorry hoor, maar je doet het toch echt. Eerst stel je dat je een tegenargument geeft, ik vraag waar, en jij stelt dat het normaal is om iemand te negeren wanneer ... etc.

Ik zoek ook alleen maar naar een verklaring voor het gebrek aan inhoudelijk reacties op mijn argumenten.
pi_85282211
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wat de tegenstanders van Wilders de mensen wil doen geloven. Oftewel: propaganda. Goebbels was hier toch beter in dan dat flutkrantje die deze uitlatingen doet.
[..]

Nou nee, moslims geven zelf te kennen dat er maar één islam is.

http://www.uitkijk.net/islam.php?do=matig

Of hier, zomaar ff hoor: "There is only one Islam, but each one of us sees it differently. While there is hardly a disagreement on "many" a key issues, we certainly disagree on some.

Bron: http://worldmuslimcongres(...)-only-one-islam.html

En wat te denken van dit: http://www.dagelijksestan(...)tigde-islam-bestaat/

Of dit: http://hpd.de/node/7175?page=0,0 (Es gibt keine moderaten Muslime)...

Even wat uitspraakjes:
[..]

[..]

Alweer Godwin en allerlei generaliseringen.

:O
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85282244
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:43 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Waarom zou ik werk voor jou moeten verrichten, Je weet het wel, maar je doet alsof je neus bloed, . ;)
"Ik ga echt niet met feiten komen hoor :{w, dat is algemene kennis ende zo"

cijfers, feiten, onafhankelijke bronnen; allemaal linkse propaganda of de moeite van het reageren niet waard. Alle cijfers laten zien dat er weinig moslims in Nederland zijn en dat er ook bijzonder weinig bijkomen, dus waar hebben we het eigenlijk over? Zoveel mensen die blijkbaar de Islam belangrijker vinden dan de gevolgen van de economische crisis, het onderwijs, armoedebestrijding en noem maar op.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 14-08-2010 16:54:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')