Ik reageerde op Wijze_appel, hij noemde Wilders en Hitler-volgers in een adem.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hier gaat je vergelijking alweer mank en geef je dus zelf aan wat ik bedoel. Je noemt in een adem Wilders en Hitler-volgelingen. Je bent gewoon niet goed snik. Ik heb een kindje dood aan kaalkopjes namelijk.
Heb je ook kritisch gekeken naar het feit dat George W. Bush de Born Again Chtristian beweerde van God de opdracht te hebben gekregen om een islamitisch land binnen te vallen? Heb je kritisch gekeken naar Bush toen ie het over een 'kruistocht' had?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Met in achtneming dat het Christendom hun agressieve en barbaarse aard kwijt zijn. Dat geld voor de Islam nog niet.
Maar als jij agressief gedrag en barbaarse handelingen niet zo nauw neemt en liever kijkt naar de overeenkomsten zodat je ze over 1 kam kunt scheren en daarna het weg wuiven als een vlieg, be my guest. Ik kijk liever wat kritischer naar het geheel.
Daarom vroeg ik je meermaals te bewijzen dat ik een racist ben. In deze discussie komt dat niet naar voren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dom is en maar niet begrijpt dat jou voor racist uitmaken niets met de islam te maken heeft. IK WEET DAT DE ISLAM GEEN RAS IS. Maar ik veronderstel iets over jou, net zoals jij alle westerse moslims ervan betichtte net te doen of ze vredelievend zijn.
Niet van mij iig. Als je ziet hoevaak we tegelijkertijd hebben gereageerd met soms dezelfde strekking.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:44 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Ik heb 0 keer op de "meldknop" gedrukt. Maar je bent dus een ordinaire relkloon.
Net zoals jouw beschuldiging dat "westerse moslims net doen alsof ze vredelievend zijn". Begrijp je het nu eindelijk, damn wat ben jij traag van begrip.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:44 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik je meermaals te bewijzen dat ik een racist ben. In deze discussie komt dat niet naar voren.
Conclusie: je roept maar wat. En aangezien dat niet relevant is, is het een zinloze beschuldiging.
Je hebt je eigen topic verneukt met dit soort reacties:quote:
Ik heb daar goede redenen voor. Dat is namelijk dagelijkse discussie en de tekenen ervan zien we geregeld voorbij komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Net zoals jouw beschuldiging dat "westerse moslims net doen alsof ze vredelievend zijn". Begrijp je het nu eindelijk, damn wat ben jij traag van begrip.
Pot verwijt de ketel. Als er iemand hier selectief is, dan ben jij het wel. Zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Wijze_appel het volgende:
Met in achtneming dat het Christendom hun agressieve en barbaarse aard kwijt zijn. Dat geld voor de Islam nog niet.
Maar als jij agressief gedrag en barbaarse handelingen niet zo nauw neemt en liever kijkt naar de overeenkomsten zodat je ze over 1 kam kunt scheren en daarna het weg wuiven als een vlieg, be my guest. Ik kijk liever wat kritischer naar het geheel.
1 - Je zit op FoKquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:47 schreef bohgek het volgende:
deze discussie is niet echt van een bepaald hoog niveau
Nou nee, je speelt al een tijdje op de man richting wijze_appel. Dus ja... eigen hand <> boezem. Succes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:47 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Je hebt je eigen topic verneukt met dit soort reacties:
Moskee bij Ground Zero, Wilders bij protest #3
Het zit je nog steeds goed dwars dat je daar de plank mis sloeg he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Als er iemand hier selectief is, dan ben jij het wel. Zowel letterlijk als figuurlijk.
Jongen, toch. Je hebt jezelf belachelijk gemaakt en dan beweer je dat ik de plank missloeg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds goed dwars dat je daar de plank mis sloeg he?
Nee je hebt er geen goede redenen voor. Je mag mij best een warmonger noemen en niet vredelievend, je zit met mij te discussieren en kunt mij beoordelen aan de hand van mijn reacties.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik heb daar goede redenen voor. Dat is namelijk dagelijkse discussie en de tekenen ervan zien we geregeld voorbij komen.
Dus als je me daar op wilt aanspreken doe het dan gegrond. Dan neem ik je veel serieuzer dan dit kinderlijke gedoe met idiote vergelijkingen en schreeuwen over klonen.
Yup. Wiki rulezquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jongen, toch. Je hebt jezelf belachelijk gemaakt en dan beweer je dat ik de plank missloeg?
Hoe noem je die foute Duitsers dan tijdens WO2? Waren dat individuen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Maar wanneer je over "westerse moslims" begint, miljoenen mensen, dan zit je ordinair te generaliseren.
Prima. Zoek het lekker uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Nee je hebt er geen goede redenen voor. Je mag mij best een warmonger noemen en niet vredelievend, je zit met mij te discussieren en kunt mij beoordelen aan de hand van mijn reacties.
Tut-tut, mondje dicht als je het zelf ook doet he?quote:Maar wanneer je over "westerse moslims" begint, miljoenen mensen, dan zit je ordinair te generaliseren.
"Jullie moslims" is niet bepaald drie personen. Je probeert je opmerking nu te bagatelliseren, maar je faalt jammerlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol.
Uiteraard is dat walgelijk generaliserend als ik 3 (!) personen aanhaal om een stelling te maken. Notabene nog een stelling die klopt.
Nee, jij wint prijzen.
En dan gaat ie janken als ik hem een racist noem. Hij mag wel over 1.570.000.000 moslims generaliseren, maar o wee als ik hem en racisten over één kam scheer, dan gaat ie huilie doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Walgelijk hoe generaliserend jij bent.
We hebben het niet over de feitelijkheden van Wikipedia, want die zullen geheid kloppen. We hebben het hier over jouw selectiviteit omtrent die feitelijkheden.quote:
Als ik 3 personen noem beperk ik me op dat moment tot die 3 personen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Jullie moslims" is niet bepaald drie personen. Je probeert je opmerking nu te bagatelliseren, maar je faalt jammerlijk.
Het ligt er nogal dik op he? Daarbij steek ik het niet onder banken of stoelen.quote:Wat wil je nu beweren? Ik ben niet bevooroordeeld, of het nou moslims of niet-moslims betreft.
Zit je weer de foute Duitsers te verheerlijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoe noem je die foute Duitsers dan tijdens WO2? Waren dat individuen?
Das het lastige van feiten. Je zult daar wel selectief mee moeten zijn. Anders verander je die die feiten tot geruchten en theorieën.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben het niet over de feitelijkheden van Wikipedia, want die zullen geheid kloppen. We hebben het hier over jouw selectiviteit omtrent die feitelijkheden.
Nee, Wijze_appel. Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
Waarom zijn jullie moslims zo herkenbaar en gelijkend? Zit er zo weinig vrijheid in jullie denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |