abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85277638
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Hier gaat je vergelijking alweer mank en geef je dus zelf aan wat ik bedoel. Je noemt in een adem Wilders en Hitler-volgelingen. Je bent gewoon niet goed snik. Ik heb een kindje dood aan kaalkopjes namelijk.
Ik reageerde op Wijze_appel, hij noemde Wilders en Hitler-volgers in een adem. :')
pi_85277668
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Met in achtneming dat het Christendom hun agressieve en barbaarse aard kwijt zijn. Dat geld voor de Islam nog niet.
Maar als jij agressief gedrag en barbaarse handelingen niet zo nauw neemt en liever kijkt naar de overeenkomsten zodat je ze over 1 kam kunt scheren en daarna het weg wuiven als een vlieg, be my guest. Ik kijk liever wat kritischer naar het geheel.
Heb je ook kritisch gekeken naar het feit dat George W. Bush de Born Again Chtristian beweerde van God de opdracht te hebben gekregen om een islamitisch land binnen te vallen? Heb je kritisch gekeken naar Bush toen ie het over een 'kruistocht' had?
pi_85277703
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die dom is en maar niet begrijpt dat jou voor racist uitmaken niets met de islam te maken heeft. IK WEET DAT DE ISLAM GEEN RAS IS. Maar ik veronderstel iets over jou, net zoals jij alle westerse moslims ervan betichtte net te doen of ze vredelievend zijn.
Daarom vroeg ik je meermaals te bewijzen dat ik een racist ben. In deze discussie komt dat niet naar voren.
Conclusie: je roept maar wat. En aangezien dat niet relevant is, is het een zinloze beschuldiging.

Zo kan ik ook wel zomaar gaan roepen dat jij b.v. een kinderverkrachter bent omdat je Wilders aanhaalt. Slaat nergens op, doet niet ter zake. Dus zinloos.

Nogmaals: bewijs dat ik een racist ben of houd er mee op. Duidelijk?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:46:01 #29
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85277727
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:44 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Ik heb 0 keer op de "meldknop" gedrukt. Maar je bent dus een ordinaire relkloon. :')
Niet van mij iig. Als je ziet hoevaak we tegelijkertijd hebben gereageerd met soms dezelfde strekking.
Scheer je weg!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:46:23 #30
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85277733
Maar goed, ontopic :')
Scheer je weg!
pi_85277738
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:44 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik je meermaals te bewijzen dat ik een racist ben. In deze discussie komt dat niet naar voren.
Conclusie: je roept maar wat. En aangezien dat niet relevant is, is het een zinloze beschuldiging.
Net zoals jouw beschuldiging dat "westerse moslims net doen alsof ze vredelievend zijn". Begrijp je het nu eindelijk, damn wat ben jij traag van begrip.
pi_85277775
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
Maar goed, ontopic :')
Je hebt je eigen topic verneukt met dit soort reacties:
Moskee bij Ground Zero, Wilders bij protest #3
pi_85277777
deze discussie is niet echt van een bepaald hoog niveau
pi_85277853
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Net zoals jouw beschuldiging dat "westerse moslims net doen alsof ze vredelievend zijn". Begrijp je het nu eindelijk, damn wat ben jij traag van begrip.
Ik heb daar goede redenen voor. Dat is namelijk dagelijkse discussie en de tekenen ervan zien we geregeld voorbij komen.
Dus als je me daar op wilt aanspreken doe het dan gegrond. Dan neem ik je veel serieuzer dan dit kinderlijke gedoe met idiote vergelijkingen en schreeuwen over klonen.
pi_85277872
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Wijze_appel het volgende:

Met in achtneming dat het Christendom hun agressieve en barbaarse aard kwijt zijn. Dat geld voor de Islam nog niet.
Maar als jij agressief gedrag en barbaarse handelingen niet zo nauw neemt en liever kijkt naar de overeenkomsten zodat je ze over 1 kam kunt scheren en daarna het weg wuiven als een vlieg, be my guest. Ik kijk liever wat kritischer naar het geheel.
Pot verwijt de ketel. Als er iemand hier selectief is, dan ben jij het wel. Zowel letterlijk als figuurlijk.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_85277875
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:47 schreef bohgek het volgende:
deze discussie is niet echt van een bepaald hoog niveau
1 - Je zit op FoK
2 - Wilder staat in de topic naam
3 - Moskee staat in de topic naam
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:52:36 #37
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85277916
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:47 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Je hebt je eigen topic verneukt met dit soort reacties:
Moskee bij Ground Zero, Wilders bij protest #3
Nou nee, je speelt al een tijdje op de man richting wijze_appel. Dus ja... eigen hand <> boezem. Succes.
Scheer je weg!
pi_85277920
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel. Als er iemand hier selectief is, dan ben jij het wel. Zowel letterlijk als figuurlijk.
Het zit je nog steeds goed dwars dat je daar de plank mis sloeg he? :)
pi_85277963
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:52 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Het zit je nog steeds goed dwars dat je daar de plank mis sloeg he? :)
Jongen, toch. Je hebt jezelf belachelijk gemaakt en dan beweer je dat ik de plank missloeg? _O-
pi_85277975
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik heb daar goede redenen voor. Dat is namelijk dagelijkse discussie en de tekenen ervan zien we geregeld voorbij komen.
Dus als je me daar op wilt aanspreken doe het dan gegrond. Dan neem ik je veel serieuzer dan dit kinderlijke gedoe met idiote vergelijkingen en schreeuwen over klonen.
Nee je hebt er geen goede redenen voor. Je mag mij best een warmonger noemen en niet vredelievend, je zit met mij te discussieren en kunt mij beoordelen aan de hand van mijn reacties.

Maar wanneer je over "westerse moslims" begint, miljoenen mensen, dan zit je ordinair te generaliseren.
pi_85278001
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:54 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Jongen, toch. Je hebt jezelf belachelijk gemaakt en dan beweer je dat ik de plank missloeg? _O-
Yup. Wiki rulez ^O^
Jij niet.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:56:37 #42
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85278018
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Maar wanneer je over "westerse moslims" begint, miljoenen mensen, dan zit je ordinair te generaliseren.
Hoe noem je die foute Duitsers dan tijdens WO2? Waren dat individuen? :?
Scheer je weg!
pi_85278033
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Jan_Janszoon het volgende:

[..]

Nee je hebt er geen goede redenen voor. Je mag mij best een warmonger noemen en niet vredelievend, je zit met mij te discussieren en kunt mij beoordelen aan de hand van mijn reacties.
Prima. Zoek het lekker uit.

quote:
Tut-tut, mondje dicht als je het zelf ook doet he?
pi_85278069
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lol.
Uiteraard is dat walgelijk generaliserend als ik 3 (!) personen aanhaal om een stelling te maken. Notabene nog een stelling die klopt.

Nee, jij wint prijzen. :)
"Jullie moslims" is niet bepaald drie personen. Je probeert je opmerking nu te bagatelliseren, maar je faalt jammerlijk.

Wat wil je nu beweren? Ik ben niet bevooroordeeld, of het nou moslims of niet-moslims betreft.
pi_85278091
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:53 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Walgelijk hoe generaliserend jij bent.
En dan gaat ie janken als ik hem een racist noem. Hij mag wel over 1.570.000.000 moslims generaliseren, maar o wee als ik hem en racisten over één kam scheer, dan gaat ie huilie doen.
pi_85278096
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Yup. Wiki rulez ^O^
Jij niet.
We hebben het niet over de feitelijkheden van Wikipedia, want die zullen geheid kloppen. We hebben het hier over jouw selectiviteit omtrent die feitelijkheden.
pi_85278127
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:58 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

"Jullie moslims" is niet bepaald drie personen. Je probeert je opmerking nu te bagatelliseren, maar je faalt jammerlijk.
Als ik 3 personen noem beperk ik me op dat moment tot die 3 personen.
Ik weet wel dat je dat niet uitkomt nu, maar neem de feiten zoals ze zijn.

quote:
Wat wil je nu beweren? Ik ben niet bevooroordeeld, of het nou moslims of niet-moslims betreft.
Het ligt er nogal dik op he? Daarbij steek ik het niet onder banken of stoelen.
Ik durf wel te zeggen wat ik denk en laat me niet sturen door een boekje. Jij?
pi_85278142
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Hoe noem je die foute Duitsers dan tijdens WO2? Waren dat individuen? :?
Zit je weer de foute Duitsers te verheerlijken. :') :|W
pi_85278155
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:59 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

We hebben het niet over de feitelijkheden van Wikipedia, want die zullen geheid kloppen. We hebben het hier over jouw selectiviteit omtrent die feitelijkheden.
Das het lastige van feiten. Je zult daar wel selectief mee moeten zijn. Anders verander je die die feiten tot geruchten en theorieën.
Dus wat wil je nu?
pi_85278159
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
Waarom zijn jullie moslims zo herkenbaar en gelijkend? Zit er zo weinig vrijheid in jullie denken?
Nee, Wijze_appel. Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')