Ik zag het, maar ik had lapo dus wel een nieuwe openenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Jee, eerst zeggen dat je weggaat en dan niet weggaan, Ik sluit wel even de mijne.
Niets moet, weg is wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik had lapo dus wel een nieuwe openen
Da's een slecht voorteken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:38 schreef Myraela het volgende:
Alles gaat fout vandaag, mijn nagels zijn helemaal mislukt.
Veel plezier met winkelen in Rotterdam !!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:03 schreef Chowi het volgende:
Nah, dan loop je mij mis.
Maar ik ga vast op weg. Tot straks Myr.
Ik draag een perzikkleurig truitje en zwarte skinny jeans.![]()
.
sletquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan roepen ze hier weer dat ik de TAL slet ben
Maar wel lievvvvvvvquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Andersom toch.
Alhoewel als je zo'n gek bent helemaal HVS te rijden je wel iemands bitch bent ja
Allebei, aan je linker de grijze en aan je rechter de zwartequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zal ik mijn grijze of zwarte allstars aandoen?
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest ga ik naakt. Misschien doe ik wel een jas om.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat is
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat is
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet jij. Jij bent 19, alles is jouw natte droom
Even kijken of ik het nog kan regelen dat het niet zo is, maar ik gok het niet. Ik lig een beetje uit de route om me door een ander op te laten halen, en normaal doen we meestal wat in mijn stad, dus dan word ik altijd wel opgehaald, want dan moet er toch al iemand rijden en ben ik het laatste stationnetje voor ophalen (en eerste voor thuisbrengen, ideaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik heb vanavond ook een feestje, maar ik ben geloof ik de BOB
Oh emm, okee. Naah weet je? Doe me maar een biertje eigenlijkquote:
Dat hoeven we niet te roepen, dat weten we al.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan roepen ze hier weer dat ik de TAL slet ben
Eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeven we niet te roepen, dat weten we al.
Nee, dat was vanochtend. Daarna gesport.quote:
Ik niet, want verjaardag en werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was vanochtend. Daarna gesport.
Ik kreeg net een mailtje over het feit dat jij 18 wordt zeer binnenkort.quote:
Je werkt hard idd, zo te zien. In die tijd had je kunnen seksen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet, want verjaardag en werken.
Via hyvies zekersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje over het feit dat jij 18 wordt zeer binnenkort.
Waarom krijg jij daar een mailtje over?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje over het feit dat jij 18 wordt zeer binnenkort.
HIVs?quote:
Ik werk ook niet voor 5 uur 's avonds.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je werkt hard idd, zo te zien. In die tijd had je kunnen seksen.
Anders kan ik het niet onthouden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij daar een mailtje over?
Tschüssquote:
Das de jailbait counterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij daar een mailtje over?
Haha, ja.quote:
Whut?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor koetje bestaat geen jailbait.
quote:
Seriously.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moest even opzoeken wat een jailbait is
Ahjah, als je zelf jailbait bent is niks jailbait neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
ZeroKu is nog jong. Dan is het legaal.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be taken for an adult.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kwam ik ook tegen jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be taken for an adult.
leuk dat je ook komtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Poeh, dat was gezellige avond no1 gister. Vanavond een verjaardag, dus het heftige 2e deel van het weekend volgt nog.
Ben jij jailbait?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be taken for an adult.
ow jij komt ook??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik heb vanavond ook een feestje, maar ik ben geloof ik de BOB
Nee, en ik hoef toch niet te BOBbenquote:
Ben net wakkerquote:
Ik ga niet meteen de afwas doen hoor. Godverdomme.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst je vrouwelijk taak doen bij S. dan slapen
Dat hoeft niet, hoor. De afwas heb ik zojuist gedaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet meteen de afwas doen hoor. Godverdomme.
Wat ben je allemaal aan het opruimenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffffffffffffff bijna klaar met opruimen
Huiskamerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het opruimen
Lekker.... hier is het best warmquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Helleu, de groeten vanaf het strand(je).... Niet echt warm maar best te doen.
Goedzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hoor. De afwas heb ik zojuist gedaan.
Ahja, alles mooi schoon voor je feest vanavondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huiskamer
Stofzuigen, dweilen.... en straks het halletje en de trap..
Ik heb vanavond een feestjeEn dan wil ik een schoon huis
Zodat ik het morgen weer kan opruimen
Thxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier alvast voor vanavond c_a
En goedemiddag @iedereen!
In de winter kan je het buiten zetten, maar nu zou je misschien een bak water kunnen gebruiken en daar de flesjes in zetten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Moet trouwens echt een tweede koelkast hebben
Hoe houden jullie al het bier koud
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja, alles mooi schoon voor je feest vanavond
Voordeel van 's avonds is dat stof wel minder opvalt
We zijn alletwee in de zomer jarigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de winter kan je het buiten zetten, maar nu zou je misschien een bak water kunnen gebruiken en daar de flesjes in zetten?
Je zit nu in de trein?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn oogjes vallen dicht. Het is best moeilijk wakker te blijven.
Gooi het in bad met water en ijs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Graadje of 22 hier maar zonnig en droog. Komende dagen wordt t weer allemaal slechter zag ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker.... hier is het best warm
Okejquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn alletwee in de zomer jarig
Lekker toch??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Graadje of 22 hier maar zonnig en droog. Komende dagen wordt t weer allemaal slechter zag ik
Dus kids nog maar een keertje laten zwemmen voordat ze maandag weer naar school moeten
Ben alleen het boek waarmee ik bezig ben vergeten thuis
Ah kan er ook audio op... Handig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker toch??
Is het water wel warm?
Ik ben even veel cd's op mijn mediaplayer aan het zetten....voor heel de avond/nach muziek
Poeh da's nog best warm. Bij ons 22 daarnet voordat ik vertrokquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Bij mij binnen in huis is het nu 25 C exact.
Hoeveel bier heb je dan of hoe klein is je koelkastquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Da's klote.... Kan je het niet verplaatsen zodat ze toch mee kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin heeft avonddienst op mijn verjaardag. Dan gaan we alleen met mijn moeder en der vriend en de zonen van der vriend uit eten.
Hier 22. Das nog best uit te houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Bij mij binnen in huis is het nu 25 C exact.
Van alles kan erop! Ik ben er echt blij meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah kan er ook audio op... Handig!
Water is redelijk te doen (is zandafgraving)
Kids zijn nu aan het ballen en straks nog ff een frietje of ijsje halen!
3 kratten maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je dan of hoe klein is je koelkast
Kan dat ding ook AVCHD files afspelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van alles kan erop! Ik ben er echt blij mee
Heb mijn ramen op het zuiden en het westen, dus de hele dag bijna de zon eropquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh da's nog best warm. Bij ons 22 daarnet voordat ik vertrok
Ook al 22quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier 22. Das nog best uit te houden
3 kratten? Is je halve familie alco?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 kratten maarMaar er staat ook fris in en wijn...
maar ook me normale spullen en kaas,, worst etc...
En dan heb ik nog kleine jupiler flesjes ook
Ik heb een normale koelkast
Alsof 3 kratten zoveel is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 kratten? Is je halve familie alco?![]()
Maar goed, ze hoeven er toch niet alle tegelijk in? Anderhalf krat past wel een beetje in een koelkast, en dan gewoon een beetje aan blijven vullen
Ik zwaaide, ja! Dan horen er mensen terug te zwaaienquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zwaaide, ja! Dan horen er mensen terug te zwaaien
Niet zo chagrijnig hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zwaaide, ja! Dan horen er mensen terug te zwaaien
Nou Einstein, dat hangt een beetje af van hoeveel mensen er komen hequote:
Ja jij begint met de vraag of d'r halve familie alcoholist isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Einstein, dat hangt een beetje af van hoeveel mensen er komen he![]()
Djeez
Beetje voorbarig idd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja jij begint met de vraag of d'r halve familie alcoholist is.
van zo'n videocamera toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan dat ding ook AVCHD files afspelen
Omdat over het algemeen 3 kratten voor een normale verjaardag wel redelijk veel is ja. In mijn omgeving dan tenminste. 3x 24 = 72 biertjes. Dat plus wijn en andere drank is een flink festijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja jij begint met de vraag of d'r halve familie alcoholist is.
Vind je dat veelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 kratten? Is je halve familie alco?![]()
Maar goed, ze hoeven er toch niet alle tegelijk in? Anderhalf krat past wel een beetje in een koelkast, en dan gewoon een beetje aan blijven vullen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zo'n quasi coole kreet als '3 kratten is heul niet veel', alsof je dat ieder weekend met je matties wegtikt is ook wel redelijk
Ik vier het meestal apart voor familie en vrienden, en familie is dat een stuk of wat ooms die bier drinken ,maar dan gaan er nog geen 2 kratten doorheen denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je dat veel
Ik geloof dat alle vrienden wel bier dringen
En voor de vrouwen wijn, en cocktailsDie ik dan weer zelf maak
Cocktail Mirando noem ik ze altijd
nee we vieren het niet samenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vier het meestal apart voor familie en vrienden, en familie is dat een stuk of wat ooms die bier drinken ,maar dan gaan er nog geen 2 kratten doorheen denk ik.
Maar goed, als ik het samen zou vieren van familie en vrienden, en dat ook meteen met de hele vriendengroep van mijn vriendin erbij (je viert het samen met je man toch?), dat zijn allemaal van die studentenlui, dan gok ik inderdaad dat 3 kratjes heul niet veel is en ze je dan al na een uurtje aan zitten te gapen waar de drank blijft
Haha, heb jij geen vrienden in de familiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, ik heb dan ook meestal geen trek mijn hele familie uit te nodigen, dus vandaar dat er hier op de 'familie'-avond sowieso geen 30 bier drinkers zitten. Eerder 4 of 5 ofzo.
DUS SORRY VRIENDJES IK ZAL NIET MEER ZO BITCHEN![]()
![]()
Nee, wat moet ik met vrienden in de familie? Tis al familie, en daarom zie ik die lui af en toe, verder heb ik met het gros niksquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, heb jij geen vrienden in de familie![]()
:D:D
:D: ?
Enige waar ik wat mee heb is de zus van m'n moeder incluis man + 2 neven/neefjes. De rest kan me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik met vrienden in de familie? Tis al familie, en daarom zie ik die lui af en toe, verder heb ik met het gros niks
Ja same here. Heb wel met een paar een goeie band, maar sowieso is het gros van mijn vaders kant nogal simpel en tokkie, dus tis prima als familie en zo af en toe een op een verjaardag te zien. Maar totaal niet de behoefte daarnaast wat met die lui te doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Enige waar ik wat mee heb is de zus van m'n moeder incluis man + 2 neven/neefjes. De rest kan me ook gestolen worden.
Ik denk dat er maar weinig zijn die echt een vriendschap hebben met iemand uit de familie. Als 80% van mijn familie geen familie was had ik ze waarschijnlijk nooit gekend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja same here. Heb wel met een paar een goeie band, maar sowieso is het gros van mijn vaders kant nogal simpel en tokkie, dus tis prima als familie en zo af en toe een op een verjaardag te zien. Maar totaal niet de behoefte daarnaast wat met die lui te doen.
Wel leuk als dat wel kan hoor, niks er op tegen. Maar ik ga niet alleen omdat het familie is dan ook nog een vriendschap met die lui aan als sommige me totaal niet zouden liggen als het geen familie was
Laterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga nog ff bij het bezoek van ons mam zitten en werken.
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
Zo ik doe niks meer, behalve pizza in de oven knallen, heb even flink huis gehouden vandaag
Kinderkamers uitgemest (dat alleen alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
Zo ik doe niks meer, behalve pizza in de oven knallen, heb even flink huis gehouden vandaag
Gesoptquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderkamers uitgemest (dat alleen al), keuken gedaan, gewassen, gestreken en gesopt en gestofzuigd
Ja moeten ze ook, maar als ik niet help wordt er niks weggegooidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gesopt![]()
![]()
Moeten ze hun eigen kamers niet opruimen?
Moet ik ook altijd
Ach het is weer schoonquote:
Bewaren was ik vroeger ook heel goed in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja moeten ze ook, maar als ik niet help wordt er niks weggegooid
Heb ik ook heel lang gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Bewaren was ik vroeger ook heel goed in.
Nog steeds wel eigenlijk.
Ik ruim altijd netjes op hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Bewaren was ik vroeger ook heel goed in.
Nog steeds wel eigenlijk.
Ik heb nu alle kisten uitgezocht en alles wat niet meer nodig was, kapot was of gewoon onzin weggegooidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ruim altijd netjes op hoor![]()
Tenminste ik ruim eigenlijk nooit echt op.
Ik onderhoudt mijn kamer gewoon goed
Komen ze straks zeuren, waar is dat gebleven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu alle kisten uitgezocht en alles wat niet meer nodig was, kapot was of gewoon onzin weggegooid
Nope, ze waren erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Komen ze straks zeuren, waar is dat gebleven?
Hehequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ze waren erbij
En ze kennen me eens in de zoveel tijd is het uitzoeken en weggooien![]()
quote:
Doet die vervelend?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Ik ben er zat, ik ga m'n computer formatteren
Meh het is sloom en traag en ik krijg constant virusaanvallen enzoquote:
Ik heb vorig weekend een verse windows erop gegooid. Als herboren!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Ik ben er zat, ik ga m'n computer formatteren
Misschien moet je dan ook eens een virusscanner proberen, en CCcleaner ofzo, dan blijftie wat langer snel, en veiligquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Meh het is sloom en traag en ik krijg constant virusaanvallen enzo
Een schone computer is altijd zo fijn snel
Dat is waar, ik doe het ook als ik het zat ben hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Meh het is sloom en traag en ik krijg constant virusaanvallen enzo
Een schone computer is altijd zo fijn snel
Pfff het is 2 jaar goed gegaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook eens een virusscanner proberen, en CCcleaner ofzo, dan blijftie wat langer snel, en veilig
D. zijn icon staat er ook tussenquote:
Hij staat er nog een keerquote:
Ik heb ook nog een aantal creaties gemaakt in dat topicquote:
Ik moet nog wachten, eerst die van de jongens dan ik pasquote:
Je kan nu toch alsnog Ccleaner doenquote:
Zucht... ok dan maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan nu toch alsnog Ccleaner doen? Of Glary Utilities. Gewoon een paar keer scannen en het scheelt al een hoop.
Daar heb je heul CCleaner dan weer niet voor nodig, kan je beter via msconfig doen, kan je bijbehorende services ook gelijk uitzetten, anders vreet het nog resources.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:57 schreef Rauzer het volgende:
En wat ook scheelt is met bijv. Ccleaner een heleboel opstartprogramma's verwijderen. Bij een heleboel programma's is het helemaal niet nodig dat ze automatisch opstarten
Wat ik met Ccleaner heb verwijderd staat ook daar niet in het lijstje. En bij Services staat er dan gestopt bij. Dus hetzelfde effect denk ik?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb je heul CCleaner dan weer niet voor nodig, kan je beter via msconfig doen, kan je bijbehorende services ook gelijk uitzetten, anders vreet het nog resources.
Maar Ccleaner is wel handig voor het deleten van temporary files, overbodige cookies en andere shit
Als ze niet aangevinkt staan starten ze niet op nee. Handig is om even alle microsoft services te verbergen en dan te kijken wat er nog gestart word / draait. Zit soms bv. nog een service tussen van een prog wat je allang niet meer boot.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat ik met Ccleaner heb verwijderd staat ook daar niet in het lijstje. En bij Services staat er dan gestopt bij. Dus hetzelfde effect denk ik?
En dan ga je fokkenquote:
Hoe beperkt is je wereldje danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn vader is aan het koken, buiten is het niet echt fantastisch weer. Tja.
Interwebz is overalquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn vader is aan het koken, buiten is het niet echt fantastisch weer. Tja.
Hij is wel buiten he....zelfs buiten nederland....en jij?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe beperkt is je wereldje dan
Ik zit in HongKong, op de 52e verdieping van het Asian Trade Centrequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is wel buiten he....zelfs buiten nederland....en jij?
Zit je in een huisje ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nah, er is geen Wi-Fi hier. Maar naast de bank lag een LAN kabeltje
Ik zit binnen, op de bankquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is wel buiten he....zelfs buiten nederland....en jij?
das ook buiten nederlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit in HongKong, op de 52e verdieping van het Asian Trade Centre
Precies. Lekker genieten van die ruimte. Vanaf de bank. Met je laptop op schoot. Al FOK!kendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit binnen, op de bankWel 7 hectaren grond hier
Nee ik zit gewoon in Rotterdam, aan een biertje en een happie eten. Net langs de IKEA geweest en boodschappen gedaan, en over 2 uurtjes naar wat vriendenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das ook buiten nederlandDus blijkbaar fokt ut lekker daarbuiten
Als het beter weer is ga ik zwemmenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies. Lekker genieten van die ruimte. Vanaf de bank. Met je laptop op schoot. Al FOK!kend
Stommerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon in Rotterdam, aan een biertje en een happie eten. Net langs de IKEA geweest en boodschappen gedaan, en over 2 uurtjes naar wat vrienden
Thats my middle namequote:
Hmm. Nee. Sorry?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:41 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Loveless ik vind je wel een toffe user! Je bent zeker heaumeau
?
Nou normaal gesproken zijn de mannelijke users die ik wel leuk vind posten homoquote:
Iets met uitzondering en regelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken zijn de mannelijke users die ik wel leuk vind posten homo
Niks, ik wil het alleen met Laysa Eensch zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou weer misdaan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, ik wil het alleen met Laysa Eensch zijn
Ik zit nou 2 weken in het buitenland, maar dat is met FOK!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
Over drie dagen buitenlandMaar dat is dan voor FOK!, dus dan zal ik nog op de site wat doen
Laysa heeft al verkeringquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, ik wil het alleen met Laysa Eensch zijn
Hmm...nu ik erover nadenk zijn Bupatih, Vaduz en Dizer ook geen homoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met uitzondering en regel
Is dat goed of slechtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmm...nu ik erover nadenk zijn Bupatih, Vaduz en Dizer ook geen homo
De regel is geen regel meer denk ik, jij hebthet 4-3 voor de non-homo's gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht![]()
Betekent dat nu dat zij de regel bevestigen en ik wel homo moet zijn?
Of betekent dat die regel helemaal geen regel is?
Of of of
Ik snap het niet meer
Sorry homo'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De regel is geen regel meer denk ik, jij hebthet 4-3 voor de non-homo's gemaakt!
Dat is dan domquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit nou 2 weken in het buitenland, maar dat is met FOK!
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik nog erger dan een favo lijsteje van mannelijke fokkers in je hoofd.
Willen weten wanneer en wat anderen doen
Smeren met aftersunquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig![]()
[..]
Smeren met aftersun
Ik heb je aan de lijnquote:
Ik heb ook zo'n lijstjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Rauzer het volgende:
Hoe gay trouwens dat ik een lijstje in m'n hoofd heb van favoriete mannelijke FOK!kers
Ik ook, maar wij zijn geen mannenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en een vrouwelijk lijstje, met Kally uiteraard stipt op 1
Ik stond gisteren in geen enkel lijstjequote:
Ohja, Bende bij de Beestenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
Ik keek op RTL 4: Penguin Got Talent? Wtf? Jaap Aap maar dan nog slechter?
Ik snap de humor op de Nederlandse televisie niet meer. Dit, TV kantine. EN er kijken blijkbaar veel mensen naar?quote:
Ik snap sowieso Nederlandse humor niet echtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap de humor op de Nederlandse televisie niet meer. Dit, TV kantine. EN er kijken blijkbaar veel mensen naar?
De TV Kantine is van tijd tot tijd nog weleens grappig. Maar verder zijn het vaak van die mislukte rip-offs, zoals dat gehaktdag bij de AVRO ofzo, waar een paar cabaretiers dan 'gehakt' zouden maken van de gast. Maar ondertussen bij 9 vd 10 gasten in hun reet kropen, of bijv. zoals bij Prem door de gast zélf helemaal kapot werden gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap de humor op de Nederlandse televisie niet meer. Dit, TV kantine. EN er kijken blijkbaar veel mensen naar?
quote:
quote:
Waarschijnlijk staat Socios te koken, aagjequote:
quote:
Ja iedereen heeft vandaag wat beters te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
Dussss. Jullie zitten nog in hetzelfde topic als vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |