Ik zag het, maar ik had lapo dus wel een nieuwe openenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Jee, eerst zeggen dat je weggaat en dan niet weggaan, Ik sluit wel even de mijne.
Niets moet, weg is wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik had lapo dus wel een nieuwe openen
Da's een slecht voorteken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:38 schreef Myraela het volgende:
Alles gaat fout vandaag, mijn nagels zijn helemaal mislukt.
Veel plezier met winkelen in Rotterdam !!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:03 schreef Chowi het volgende:
Nah, dan loop je mij mis.
Maar ik ga vast op weg. Tot straks Myr.
Ik draag een perzikkleurig truitje en zwarte skinny jeans.![]()
.
sletquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan roepen ze hier weer dat ik de TAL slet ben
Maar wel lievvvvvvvquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Andersom toch.
Alhoewel als je zo'n gek bent helemaal HVS te rijden je wel iemands bitch bent ja
Allebei, aan je linker de grijze en aan je rechter de zwartequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zal ik mijn grijze of zwarte allstars aandoen?
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest ga ik naakt. Misschien doe ik wel een jas om.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat is
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een naakte vrouw in de trein. Ik weet wel wiens natte droom dat is
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet jij. Jij bent 19, alles is jouw natte droom
Even kijken of ik het nog kan regelen dat het niet zo is, maar ik gok het niet. Ik lig een beetje uit de route om me door een ander op te laten halen, en normaal doen we meestal wat in mijn stad, dus dan word ik altijd wel opgehaald, want dan moet er toch al iemand rijden en ben ik het laatste stationnetje voor ophalen (en eerste voor thuisbrengen, ideaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik heb vanavond ook een feestje, maar ik ben geloof ik de BOB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |