welke tent?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:14 schreef Houniet het volgende:
Lapdance 2.50 euro.
In Praag betaal je daar 35 euro voor.
Zou best kunnen kloppen, want er bestaat niet echt een lokale bevolking daar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef Rikkkk het volgende:
Ik hoorde dat er weinig supermarktjes zijn? klopt dat een beetje?
Nee zijn er genoeg. Meestal wel kleintjes, maar ik heb ook twee grote gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef Rikkkk het volgende:
Het zit er helemaal vol met supermarkten, elke hoek van de straat vind je er wel één en ze zijn allemaal 24/7 open. Echter, het zijn inderdaad allemaal kleine supermarkten op een paar na.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef Rikkkk het volgende:
zal het doen! heb er wel ongelofelijk veel zin in:)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Rikkkk het volgende:
[..]
Reken 150 euro per dag. Dan zit je zeker goed.
Ja en ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:22 schreef meganiek het volgende:
Maar over het algemeen dus als er een artiest komt betaal je (extra) entree?![]()
Zelf ga ik via Beachmasters, dus dan kan ik daar wel terecht voor zo'n pasje toch?
Dan zit je er tegelijk met mij! Ben er dit jaar voor de tweede keer, dit keer in Laguna Park.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:50 schreef Pencile het volgende:
Sunny beach topic.
Ik ben van 1 tot 10 augustus aanwezig.
Wij zijn vorig jaar niet bij Cacao Beach geweest omdat het toch best een eind weg is, dit jaar wil ik er wel eens kijken want er staan toch leuke dj's op de planning. Wel een tip om de taxi proberen te regelen via je appartement/hotel dan krijg je een eerlijke prijs en weet je tenminste zeker dat je aankomt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef meganiek het volgende:
Mooi topic!
Ga voor de eerste keer naar Sunny Beach dus ben benieuwd, enorm veel zin in!!![]()
Iemand enig idee wat de party planning van de zomer is?Kwa dj's, evenementen en artiesten?
En dan met name voor de maand juli? Meeste (bekende) artiesten die ik tot nu toe tegen kwam komen allemaal in juni of augustus...
En is er iemand bekend met Cacao Beach? Zag hem staan in de DJ MAG top 100 Clubs ter wereld, dus wou hier ook zeker een kijkje gaan nemen! Is het vervoer hierheen makkelijk, en betaal je nog iets aan entree?
Alvast bedankt!![]()
Oke oke geinig! Je hotel ziet er mooi uit. Weet je toevallig iets over appartement Eden? We waren namelijk best laat met boeken en vrij grote groep (9 man) dus er waren weinig opties over begin augustus.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Dan zit je er tegelijk met mij! Ben er dit jaar voor de tweede keer, dit keer in Laguna Park.
[..]
Wij zijn vorig jaar niet bij Cacao Beach geweest omdat het toch best een eind weg is, dit jaar wil ik er wel eens kijken want er staan toch leuke dj's op de planning. Wel een tip om de taxi proberen te regelen via je appartement/hotel dan krijg je een eerlijke prijs en weet je tenminste zeker dat je aankomt.
Verder kijk eens op www.sunnybeach.nl en volg op twitter wat clubs dan zie je wel voorbij komen welke dj's er zijn.
Volgens mij zit die net buiten het centrum, maar wel in de buurt van de discotheek Orange en Flying Dutchman bar. Om naar de flowerstreet te lopen (waar de meeste discotheken en restaurants zitten) ben je denk ik een klein half uurtje kwijt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Pencile het volgende:
[..]
Oke oke geinig! Je hotel ziet er mooi uit. Weet je toevallig iets over appartement Eden? We waren namelijk best laat met boeken en vrij grote groep (9 man) dus er waren weinig opties over begin augustus.
Nou een halfuurtje is nog wel te doen, nog gezellig ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Volgens mij zit die net buiten het centrum, maar wel in de buurt van de discotheek Orange en Flying Dutchman bar. Om naar de flowerstreet te lopen (waar de meeste discotheken en restaurants zitten) ben je denk ik een klein half uurtje kwijt.
Maar ken het appartement verder niet, ziet er leuk uit en vrij nieuw.
Ja is prima te doen! Vooral omdat het over de boulevard is en dus super gezelligquote:Op maandag 9 mei 2011 08:29 schreef Pencile het volgende:
[..]
Nou een halfuurtje is nog wel te doen, nog gezellig ook.
Wij zitten over twee weken in Royal Sunquote:Op maandag 23 mei 2011 12:20 schreef Sjappel het volgende:
Wij (Appelsjap, Appeltjap, ik en meer) zijn ook aanwezig van 29 juli t/m 8 augustus. All-in geboekt met als appartement Royal Sun. De overweging was tussen caldeira, rimini en lloret. Uiteindelijk sunny beach geworden!
nice, veel plezier en laat ons weten hoeveel plezier je hebt gehadquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij zitten over twee weken in Royal Sun
representquote:Op maandag 23 mei 2011 12:20 schreef Sjappel het volgende:
Wij (Appelsjap, Appeltjap, ik en meer) zijn ook aanwezig van 29 juli t/m 8 augustus. All-in geboekt met als appartement Royal Sun. De overweging was tussen caldeira, rimini en lloret. Uiteindelijk sunny beach geworden!
Wij van 29 juli t/m 8 augustus, dus ongeveer de zelfde periode als jullie beide.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Dan zit je er tegelijk met mij! Ben er dit jaar voor de tweede keer, dit keer in Laguna Park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |