Gewoon gaan jongequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef ukga het volgende:
ik wil weer, maar niemand wil me
tevens ben ik nu ook wel vrij laat als er nog geboekt moet worden
De vrouwen en het water. Heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef 67Impala het volgende:
Ook lekker 10 dagen naar Sunny beach dit jaarBen wel benieuwd naar de verschillen met cherso en lloret! Heb er in ieder geval mega zin in
ja dan leer je gelijk chicks kennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef 67Impala het volgende:
We gaan het zien van de zomer. 25 juli tot 3 augustus in Dawn Park. Hebben bij beachmasters geboekt, zijn die kroegentochten nog btje aan te raden, in lloret was dat namelijk erreg gezellig!
geen last van gehad in 2 weken tijd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat de taxi chauffeurs je echt naaien. Gelukkig zit ik all-in op het strand!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef Houniet het volgende:
Ik heb toch geen taxi nodig. Wij kunnen kruipend naar huis!
Dan kun je beter met wat Bulgaristaanse meisjes naaien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat de taxi chauffeurs je echt naaien. Gelukkig zit ik all-in op het strand!
(Bron: http://examenreis.net/sunnybeach)quote:Andere activiteiten zijn de Dutch Night, De Cocktail Flirt Party, De Jeep-Safari en de Ralxing Cruise.
Vorig jaar waren de kroegentochten zeker wel leuk, jammer van de waterige shotjes, dat dan weer welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef 67Impala het volgende:
We gaan het zien van de zomer. 25 juli tot 3 augustus in Dawn Park. Hebben bij beachmasters geboekt, zijn die kroegentochten nog btje aan te raden, in lloret was dat namelijk erreg gezellig!
Geen flauw idee, wij zitten all-in. Dus het zal wel veel indrinken- en eten zijn. Dus het kan 300 euro zijn, kan ook 500 euro zijn. Maar ik denk dat het wel meevalt. Ik ga sowieso van de "all-in" profiteren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef Rikkkk het volgende:
ben benieuwd.. we gaan wel met een pittig groepje, Hoeveel $ denk je uit te geven exclusief reis & verblijf
Wij zijn inclusief vlucht vanaf Amsterdam, vervoer en verzekeringen zo'n 380 euro kwijt voor een week. Begin juni in een appartementencomplex.quote:
Haha ja die had je in Spanje ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de kroegentochten zeker wel leuk, jammer van de waterige shotjes, dat dan weer wel
Ik normaal ook, maar met de valuta voordelen in Bulgarije zal het wel meevallen. Plus het land schijnt sowieso goedkoop te zijnquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Rikkkk het volgende:
ik ben 570 kwijt voor Hotel + vlucht
verwacht daar nog zon 800-1000 uit te geven aan uitgaan/eten
Hm... ik eet en drink aaaardig veelquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar met de valuta voordelen in Bulgarije zal het wel meevallen. Plus het land schijnt sowieso goedkoop te zijn
ik denk, dat je met 120 euro per dag wel redelijk uitkomt?quote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef capricia het volgende:
Dus tussen de 1300 en 1500 per persoon per week?
Ligt eraan wanneer je gaat en hoe uitbundig jullie uitgaanquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef capricia het volgende:
Dus tussen de 1300 en 1500 per persoon per week?
Okay, thanx. Weet ik een beetje hoeveel.quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat en hoe uitbundig jullie uitgaan.
Maar op meer zou ik niet rekenen in ieder geval.
elke dag..quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat en hoe uitbundig jullie uitgaan.
Maar op meer zou ik niet rekenen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |