Gewoon gaan jongequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef ukga het volgende:
ik wil weer, maar niemand wil me
tevens ben ik nu ook wel vrij laat als er nog geboekt moet worden
De vrouwen en het water. Heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef 67Impala het volgende:
Ook lekker 10 dagen naar Sunny beach dit jaarBen wel benieuwd naar de verschillen met cherso en lloret! Heb er in ieder geval mega zin in
ja dan leer je gelijk chicks kennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef 67Impala het volgende:
We gaan het zien van de zomer. 25 juli tot 3 augustus in Dawn Park. Hebben bij beachmasters geboekt, zijn die kroegentochten nog btje aan te raden, in lloret was dat namelijk erreg gezellig!
geen last van gehad in 2 weken tijd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat de taxi chauffeurs je echt naaien. Gelukkig zit ik all-in op het strand!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef Houniet het volgende:
Ik heb toch geen taxi nodig. Wij kunnen kruipend naar huis!
Dan kun je beter met wat Bulgaristaanse meisjes naaien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat de taxi chauffeurs je echt naaien. Gelukkig zit ik all-in op het strand!
(Bron: http://examenreis.net/sunnybeach)quote:Andere activiteiten zijn de Dutch Night, De Cocktail Flirt Party, De Jeep-Safari en de Ralxing Cruise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |