Sorry, maar ze heeft wel gelijk.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk.
Het is echt paupervolk..
Roffa jwz.quote:
Iedereen die meedoet.quote:
Dat.quote:
Nahhhhhhhhquote:
wannabequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey, je bent dan wel een forumcrew-wannabe, maar dat maakt je niet GEEN pauper
quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh we hebben niks van zulks gedaan
Neuh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ontken het eens. Diep van binnen weet je het![]()
Het geeft niet, het mag zelfs
Nee muziek aan het luisteren ookquote:
2cm was het toch?quote:
Die heb ik dit jaar ook gekregen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef Chowi het volgende:
Ik kwam trouwens laatst bij het opruimen een handgeschreven kerstkaart tegen van FOK!..
Die heb ik vorig jaar ook gekregen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef Chowi het volgende:
Ik kwam trouwens laatst bij het opruimen een handgeschreven kerstkaart tegen van FOK!..
Het scheelt, ik krijg geen kerstkaarten en ik doe niet aan kerst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar ook gekregen.
Weet jij hoe ze aan je adres gekomen zijn, dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar ook gekregen.
zet het uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
Kutman die stem, ik kan er niet tegen!
Nou ga er vanaf dan en hou verder je bakkes er overquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
Goede tip.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ga er vanaf dan en hou verder je bakkes er over
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt, ik krijg geen kerstkaarten en ik doe niet aan kerst.
Waarom wel? Ik ga niet naar de kerk, ik geloof niet, wat moet ik met die dagen?quote:
Mjah. We zijn braaf geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als. Dan was het niet slecht geweest.
Ik ben joetoepjes aan het kijken van Sensation en Mystery Landquote:
Ga je de TT-nummers nog aanpassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als. Dan was het niet slecht geweest.
Gezellig.:3quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik ga niet naar de kerk, ik geloof niet, wat moet ik met die dagen?
Stap zo op de fiets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben het hele weekend alleen thuis.. meet bij mij, over ene uurtje?
popcorn.gifquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben joetoepjes aan het kijken van Sensation en Mystery Land
Ik heb het eerste kerstnummer anders al gehoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Het is kutweer en we denken al aan kerstkaarten
Als je bij filmpjes van ML 2009 iemand ziet staan met een blauw shirtje met zebraprint dan ben ik het.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben joetoepjes aan het kijken van Sensation en Mystery Land
Nouquote:
Sorry.quote:
Mysterylandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je bij filmpjes van ML 2009 iemand ziet staan met een blauw shirtje met zebraprint dan ben ik het..
das pas zondag, dan zijn jullie weer wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stap zo op de fiets..
What happened? Je had toch een date ofzeau?
Nadeel van kerst vind ik altijd dat iedereen zonodig "gezellig moet doen"quote:
Nu ga ik kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je bij filmpjes van ML 2009 iemand ziet staan met een blauw shirtje met zebraprint dan ben ik het..
Is dat ook al zo'n paupervolk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Bella, nu hoorde ik je lachen. Even voor de notice.
Jaaa we gaan zoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Liev hea.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben wel nog 0.003 seconden op TV geweest bij het verslag van Speedy J. Ik kom daar een paar keer in voorbij.quote:
Zeer kawaiiquote:
Hoe klinkt Bella d'r lachquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Lief, leuk, schattig.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben wel nog 0.003 seconden op TV geweest bij het verslag van Speedy J. Ik kom daar een paar keer in voorbij..
Nou, met die opmerking is een neukbeurt gegarandeerd.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:51 schreef Loveless85 het volgende:
Jeej, we krijgen hier de notulen van 'op de skaips'
Ja, ik kan er niks aan doen, maar er bekruipt me toch een gevoel van sneuigheid en mijn gezicht probeert zich letterlijk in de 'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook al genoeg topics van het skype groepje. "hihihiih, ik ga nu een topic openen! Kijk het linkje! Doe eens posten!! hihihiihhihiihi"
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook al genoeg topics van het skype groepje. "hihihiih, ik ga nu een topic openen! Kijk het linkje! Doe eens posten!! hihihiihhihiihi"
Herkenbaar. Zoals zo veel mogelijk posten, ook al zo droeftoeter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niks aan doen, maar er bekruipt me toch een gevoel van sneuigheid en mijn gezicht probeert zich letterlijk in de '' vorm te vouwen
lastig om dat in het echt te doen hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niks aan doen, maar er bekruipt me toch een gevoel van sneuigheid en mijn gezicht probeert zich letterlijk in de '' vorm te vouwen
Het doet wel een beetje pijn jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lastig om dat in het echt te doen he
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Loveless85 Ja, ik kan er niks aan doen, maar er bekruipt me toch een gevoel van sneuigheid en mijn gezicht probeert zich letterlijk in de '' vorm te vouwen
less then a minute ago via FOK!
retweeted by Rauzer and 100+others
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Loveless85 Ja, ik kan er niks aan doen, maar er bekruipt me toch een gevoel van sneuigheid en mijn gezicht probeert zich letterlijk in de '' vorm te vouwen
less then a minute ago via FOK!
retweeted by Rauzer and 100+others
Ik weiger zulke paupertermen in de mond te nemen.quote:
DAN HEB IK WEL WAT ANDERS VOOR JE OM IN JE MOND TE NEMENquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weiger zulke paupertermen in de mond te nemen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAN HEB IK WEL WAT ANDERS VOOR JE OM IN JE MOND TE NEMEN
IKEA POTLOODJEquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gebruikt.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat Bella ons nu aan het uitschelden is op de skaips
En we worden begluurd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Die paupers daar op TAL"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Waar blijven verdomme die notulen dan?quote:
Staatgeheim.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar blijven verdomme die notulen dan?
En doe jij foekie foekie met Pat1987 of moeten jullie gewoon nog uit de kast komen?
Niet zitgeheim?quote:
Ik wilde eigenlijk die grap maken, maar ik vond hem te makkelijkquote:
Die ligt allang te jailbreaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |