Ik heb anders nog geen onderbouwing gezien van de tegenpartij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nu jij met je eerste onderbouwing. Je kan het!
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gewoon 2 netten er af, PO kost bakken met geld. Het enige wat ze uitzenden is Jan Smit zoals vanavond weer eens het geval was
Denk het niet. Witteman geeft hem het liefst zo min mogelijk aandacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de Wilders obsessie gaat nog wel door bij P&W denk ik.
POWNED en BNN zijn al helemaal hersenloos. Daar word je vanzelf seniel van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
POWNED alsof jongeren niet gewoon naar BNN, VARA of VPRO kunnen kijken
Puur even om de onzinnige selectie weer te geven.
Begin i.i.g. eens met al die omroepen op te doeken. Al die kantoren etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.
Je vraagt namen, Ik geef ze. Wat wil je nog meer?quote:
24 uur lang Rembo&Remboquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Als ze nu alle oude programma's van 40 jaar terug gaan uitzenden kijken wij in 2050 naar New Kids bij MAX
Die kan niet lager zakken dan nu het geval is: n.l. gekleurd en eenzijdig links georienteerde journalistiek gecontroleerd door het koningshuis en staatsomroep de NOS.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.
Jij bent best wel erg. Je doet het erom volgens mij...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen onderbouwing gezien van de tegenpartij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
Die kan niet lager zakken dan nu het geval is: n.l. gekleurd en eenzijdig links georienteerde journalistiek gecontroleerd door het koningshuis en staatsomroep de NOS.
Ja, maar de insteek was dat ze wel even een wat intelligenter en een anti Wilders betoog zouden kunnen houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vraagt namen, Ik geef ze. Wat wil je nog meer?
Nog meer namen van advocaten die het oneens zijn met Hiddema?
Nou nog een paar dan:
Plasman
Weski.
Het is de grootste trol die op Fok! rondloopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Jij bent best wel erg. Je doet het erom volgens mij...
Ik denk wel dat omroepen als VPRO, Teleac, VARA en NPS met bijv. hun documentaires (Zembla, Tegenlicht en nog veel meer) bijdragen aan de educatie in dit land, en dat is weer een investering.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Begin i.i.g. eens met al die omroepen op te doeken. Al die kantoren etc.Ouderwetse zuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |