en ze zong toevallig ook zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Silenus het volgende:
Ik had een keer een scharrel met precies zo'n kapsel als dat wijf met die krulletjes. Toen ik dat vergeleek met een Geert Wilders / Gordon jaren '90-combinatie was ze boos.
Pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Silenus het volgende:
Ik had een keer een scharrel met precies zo'n kapsel als dat wijf met die krulletjes. Toen ik dat vergeleek met een Geert Wilders / Gordon jaren '90-combinatie was ze boos.
Ze is een engeltje uit de hemelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die krulletjes, ze schieten zo de schans af
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze zong toevallig ook zo?
Ja, toen wist ik ook dat ik niks kan met zulke kapsels. Vrouwen moeten lang haar hebben.quote:
dacht ik ook al te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Leuk die witte doorschijnende rok waar je haar onderbroek doorheen zagWitte rok -> vleeskleurige onderbroek.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Leuk die witte doorschijnende rok waar je haar onderbroek doorheen zagWitte rok -> vleeskleurige onderbroek.
Hij komt alleen tot m'n navel gok ikquote:
Ja heb ik gezien tijdens de reclame. Wat een leuk meisje en wat kan ze zingen. Alleen in het begin ging het volgens mij niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hadden jullie net ook Megan gezien? of was de reclame toen nog niet bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |