Nee, het is "we willen je door, maar hebben een cliffhanger nodig zodat Bennies over de hele wereld nog blijven kijken".quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkapt "we willen je door, maar wachten even tot het echt goed is en we groen licht geven".
Ze kan zingen, hup door.
Ja tot de cumshot goed isquote:
Ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar stem echt te schril ofzo.
quote:
Benny heeft al 15 maisjuhs vanavond gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is "we willen je door, maar hebben een cliffhanger nodig zodat Bennies over de hele wereld nog blijven kijken".
Iew nee. Maar dat zal wel door zijn persoonlijkheid komen.quote:
Nu wij nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny heeft al 15 maisjuhs vanavond gehad
Dat was vorige week toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Is dat ene al geweest dat Maurice de gang op ging naar iemand die iets gemeens zei?
Zag ik vorige week, wil ik zien!
quote:
Tineke Schouten mag van mij een molensteen uitproberen. Koppend terwijl ze uit een vliegtuig springt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
Oh bah die C1000 reclame met Tineke Schouten
Je bent een geitenneuker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef Stickertje het volgende:
zo ben ik weer, huisdier moest aandacht
quote:
Je wilt bennies in POP?quote:
ik vind die reklame van mien dobbelsteen 10X zo ergquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tineke Schouten mag van mij een molensteen uitproberen. Koppend terwijl ze uit een vliegtuig springt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |