Wow, een fipocentraal! Bazin.quote:
Jahoor gaat prima.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Lukt het met de ramadan? Ik vind het altijd maar knap, dat vasten
Het vasten lukt op zich nog wel, alleen is het zo moeilijk om geen gebruik te kunnen maken van sanitaire voorzieningen zoals wc's, want onrein en verboden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Lukt het met de ramadan? Ik vind het altijd maar knap, dat vasten
dat laatste is een grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het vasten lukt op zich nog wel, alleen is het zo moeilijk om geen gebruik te kunnen maken van sanitaire voorzieningen zoals wc's, want onrein en verboden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jahoor gaat prima.Eerste dag is altijd een beetje wennen maar daarna gaat het wel.
Om fatale complicaties te voorkomen is het voor senioren toegestaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat laatste is een grapje?
de moslims hier (en dat zijn er best wel wat) gaan gewoon naar het toilet. Water drinken of hun bitje vochtig maken met water voordat ze het in hun mond doen, dat niet. Maar toiletteren wel gewoon hoor
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om fatale complicaties te voorkomen is het voor senioren toegestaan natuurlijk..
De afvallige homo die ik ben doet niet mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ramadan, mag niequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef GenusButeo het volgende:
EN ZG, KRIJGT JE EGO AL EEN ORGASME
ja wel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De afvallige homo die ik ben doet niet mee.Maar verder gaat het wel goed, hoor.
Hoe is het met jou?
Het is hier ook op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
en de 500.000 eruit.. *dramatische muziek wordt ingezet*
Echt hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is hier ook op.
Ik haat dat programma zo erg.
Vreselijk idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ze blijven maar kijken. Er gebeurt niets voor Gods sake
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ramadan, mag nie
Of is z'n ego ongelovig?
Vanaf hier de verklaring.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Ali's sig en ondertitel nu.
TÜH. Maar goed dat ik geen tv meer kijk.quote:
Gelijk heeft ze. Straks kwijn je nog weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n ma wil dat ik het vasten stop. Reden: angst dat er niets van me overblijft aan t eind.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
TÜH. Maar goed dat ik geen tv meer kijk.
Wat een nuttige dag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, je hebt wat geleerd! Ik ben trots op je.
Is goed. Waar, wanneer? Bareback of safe?quote:
yavvv braggg allaaaani seversen yaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is goed. Waar, wanneer? Bareback of safe?
Ik zie ook niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:17 schreef Min-e het volgende:
Had nog wat wensen. Maar al die zogenaamde vallende sterren? Nergens te vinden weer.
Ach ja, soms moet je doen wat je moet doen. (Niet zulk heel erg goed Nederlands, maar we zitten toch tussen de Turken.quote:
In deze post wil je gewoon duidelijk maken dat jullie iets gemeen hebben. You love zaggiequote:
Hou maar opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:01 schreef GenusButeo het volgende:
Mine abla, hebben jullie al een dag geprikt voor nişan?
Als we nou niks doen en al het geld dat we besparen (25.000 euro ofzo?) gebruiken voor een wereldreisje..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hou maar op![]()
Nisan, nikah, dugun, kina, soz enz. enz.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In deze post wil je gewoon duidelijk maken dat jullie iets gemeen hebben. You love zaggie
Dat is eigenlijk een heel goed idee, vind ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef ClioSporT het volgende:
Als we nou niks doen en al het geld dat we besparen (25.000 euro ofzo?) gebruiken voor een wereldreisje..
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:55 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Bedankt broertje az kalsin rezil oluyodum
Net wakker?quote:
...quote:
Hiya, babe.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:55 schreef Disko.Krali het volgende:
Ja ik dacht dat het nog 11 uur ofzo was dus ik ging verder pitten
Waarom zouden we?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
Mijn glimlach zat dus hoger op mijn gezicht
Haha, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
Damn fucking vreemde droom net. Droomde dat ik bij de psychiater zat en een glimlachverhogende operatie kreeg. Echt Wtf
Ook een keer proberen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Paar dagen vasten leveren wel een paar zieke dromen op
Zo ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Ik heb altijd zieke dromen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Paar dagen vasten leveren wel een paar zieke dromen op
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:46 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça heeft een latent verlangen naar een freakshow-bestaan.
Rode Wieckse?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde dat ik rode wieckse (op de zon!) aan het drinken was en dat het heerlijk was.
Ik ga helemaal dood als hij rosé bedoelt.quote:
Rosébierquote:
jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga helemaal dood als hij rosé bedoelt.
Het was trouwens niet omdat je 'rode' had geschreven, maar omdat je rosé dronk. Heeft ie een keertje een masculiene en stoere droom, gaat ie wijn drinken in plaats van bier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja
maar in mijn droom heette het zo
tjaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was trouwens niet omdat je 'rode' had geschreven, maar omdat je rosé dronk. Heeft ie een keertje een masculiene en stoere droom, gaat ie wijn drinken in plaats van bier..
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rosébier
Ik heb 2 flessen Franziskaner weissbier gekocht, schijnt erg goed te zijn volgens vriend van me die halve Duitser is (in gedrag dan)
Rosébier is gewoon cassis met een beetje alcohol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:22 schreef zarGon het volgende:
Alhoewel, bij Wieckse is dat waarschijnlijk rosébier.. Nouhou, nu kan ik er niet meer om lachen.
Hoe dan ook, hij is wel diegene die tijdens ramadan bier heeft gedronken zonder het te drinken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rosébier is gewoon cassis met een beetje alcohol.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:25 schreef Disko.Krali het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)d-use-hearing-update
http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
Pubers hebbe altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik begon net te denken dat de puber in je al begon te sterven. (Maar je hebt wel gelijk, hihihi)
True storyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:23 schreef GenusButeo het volgende:
Rosé is echt een homodrank. Echte mannen drinken echt bier.
GSquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
Haha geweldig Sivasspor - Galatsaray nu
Rijkaard zit dik ruzie te maken...Hij heeft de Turkse voetbal spirit te pakken![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
Rijkaard zit dik ruzie te maken...Hij heeft de Turkse voetbal spirit te pakken![]()
quote:
Waarschijnlijk zaten alle Turken binnen, net als de lelijke meisjes en de dikke mensen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Rookert het volgende:
Het aantal Turken in Keulen viel me best mee trouwens, 10% zou Turks zijn dacht ik
Veel leuke meisjes trouwens, ook weinig dikke mensen, gewoon allemaal normaal of slank
Oei, deze optie is natuurlijk ook zeer plausibel en niet ontnuchterendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten alle Turken binnen, net als de lelijke meisjes en de dikke mensen.
Hier dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oei, deze optie is natuurlijk ook zeer plausibel en niet ontnuchterend
Waarom echt?quote:
Mij zegt het niets. Ik gok alleen dat je nu al in de kerstsfeer zit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een smiley zegt meer dan duizend woorden.
Dan gaat men enkele minuten van tevoren aan tafel zitten en als het tijd is wordt al dan niet een gebedje opgezegd en vervolgens wordt het vasten gebroken met dadels, zout, water of iets anders waar Mohammed ook zijn vasten mee brak. En daarna vreten geblazen. (Nee, ik overdrijf. Vaak kunnen mensen niet eens zo heel veel eten na het vasten.)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Hoe gaat het nou in de praktijk trouwens als het zonsondergang is geweest? Meteen rennen om te drinken of eerst gebed en dan rennen om te drinken?
Zout lijkt me echt het laatste waar je dan op zit te wachtenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan gaat men enkele minuten van tevoren aan tafel zitten en als het tijd is wordt al dan niet een gebedje opgezegd en vervolgens wordt het vasten gebroken met dadels, zout, water of iets anders waar Mohammed ook zijn vasten mee brak. En daarna vreten geblazen. (Nee, ik overdrijf. Vaak kunnen mensen niet eens zo heel veel eten na het vasten.)
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mij zegt het niets. Ik gok alleen dat je nu al in de kerstsfeer zit.
JE MAG NIET WILLEN POEPEN TIJDENS RAMADAN.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef zarGon het volgende:
Zouden ze in Australië vasten tussen zonsondergang en dageraad? Zelfs het water stroomt daar in de tegengestelde richting.
Valt wel mee, enkele korreltjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zout lijkt me echt het laatste waar je dan op zit te wachten![]()
Maar thanksIk ga mijn vasten van Kölsch (al 25 uur niet) maar eens verbreken
![]()
Waarom mag ik het niet willen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
JE MAG NIET WILLEN POEPEN TIJDENS RAMADAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AYCAN'T.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef Ayca het volgende:
Trouwens Julio is leuk om te zeggen.Doe het maar een paar keer.
Dan bekijk je die later maar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zit op m'n mobiel, je spoilers falen hier.
Ik moest hardop lachen en toen werd ik raar aangekeken.quote:
Ik zie ze al.quote:
Weet nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
Ayca, hoe kom jij zo leip opeens?
Dat is toch alleen maar waarheidsgetrouw?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:00 schreef Ayca het volgende:
Vooruit dan maar hoewel dat wel impliceert dat ik iets niet kan..
HOMOFOOB.quote:
Heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen en toen werd ik raar aangekeken.
Eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef GenusButeo het volgende:
Mensen die Inception een tegenvaller vinden zijn gewoon te dom om het te begrijpen.
"BeniBekleyenAtesliErkek" heeft tenminste nog betekenis.quote:
In Nederland gaan met Imax, kost paar euro meer maar is zoveel beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
Ik ga ergens volgende week naar Inception, probeerden nog in Keulen te gaan tijdens kutweer, maar zelfs in bioscopen die niet aan nasynchronisatie zouden doen was ie in het Duits
Nee wacht! Ik heb het nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"BeniBekleyenAtesliErkek" heeft tenminste nog betekenis.
Maar ik ga het wel veranderen, denk ik. Anders werkt de indexering van Google niet.
Ik ga de posts niet wijzigen of zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee wacht! Ik heb het nog steeds niet gezien.
Stomme mobiele layout.
Ik weet niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga de posts niet wijzigen of zo.
Ik zag je niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was er altijd. Hoe gaat het eigenlijk met jou
?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zag je niet.
Met mij gaat het goed.
4,5 kilo in vier dagen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik moet stoppen met vasten omdat 4,5 kilo afgevallen. Ouders
The fuck, binnen een paar dagen ben jij 4,5 kilo afgevallen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik moet stoppen met vasten omdat 4,5 kilo afgevallen. Ouders
Bijna helemaal overheen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, dat is mooi! Want het laatste gesprek dat ik me kan herinneren had je het over dat ene meisje. Ik dacht, misschien ben je er nu wel overheen... of niet
?
Haha dat is ook dankzij jou.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
@Ayça
Oh, en wat je nu luistert is leuk. Haha.
Waarom neem je geen andere UI?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ik ga het wel veranderen, denk ik.
ja dacht zelf ook wtf?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, dat is mooi! Want het laatste gesprek dat ik me kan herinneren had je het over dat ene meisje. Ik dacht, misschien ben je er nu wel overheen... of niet
?
[..]
4,5 kilo in vier dagen?Dat is wel veel, ja
.
Is dat wel een buizerd? Lijkt op een havik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom neem je geen andere UI?
[ afbeelding ]
Het was niet echt een gesprek volgens mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat (gesprek) helemaal gemist.
ik val heeeeel makkelijk afquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef IHVK het volgende:
4,5 kilo afvallen is dan ook een beetje raar.
Ik ben 1 kilo aangekomen sinds vorige week.
Sen sorma ben de anlatmayim.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat (gesprek) helemaal gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
vraag me niet hoequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef zarGon het volgende:
Hoe kan je nou 4,5 kilo afvallen in 4 dagen?.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sen sorma ben de anlatmayim.Je faalt wel een klein beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
![]()
Ik heb de foto van hier: http://www.thewallpapers.us/r-sahin-406-sahin-6325.htm. Ik weet niet of het een Buteo buteo (buizerd) is, maar het is een Buteo, in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is dat wel een buizerd? Lijkt op een havik.
zG maakt gewoon een nieuwe UI voor me.
nee m'n ribben zie je nooit echt goed hahaha wel m'n heupen die zo gaan uitstekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef Rookert het volgende:
Je kan nu wel als xylofoon spelen in een bandje met je ribbenkast Bilmi
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sen sorma ben de anlatmayim.Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 23:47:33 ]
Dat is mooiquote:
Last.fm, hihiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef Ayca het volgende:
Hoe wist je trouwens wat ik aan het luisteren was?
Laat je inhuren als peerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee m'n ribben zie je nooit echt goed hahaha wel m'n heupen die zo gaan uitsteken
Ik zou het toch nog willen nalezen,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was niet echt een gesprek volgens mij.
ik heb dit vaker hoor lol, maar het aankomen duurt vaak dan weer maandenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is toch onmogelijk om in zo'n tijdspanne (4 dagen) zoveel kilo's kwijt te raken?
Of ik dat spotifyding heb :S:S:S? Tss, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dat gaat automagisch samen met spotify. (Heb je dat nou al?
![]()
)
Ah okee, kies dan maar een toepasselijk cliché!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
drama drama![]()
Luister ik ben net een paar dagen af van de drama en ik hoef even geen drama meer, dus geen vragen hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
samen niet vasten yeahhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:50 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, misschien is het dan beter dat je inderdaad niet meedoet met de vasten.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ben je nou zo koppig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Of ik dat spotifyding heb :S:S:S? Tss, natuurlijk niet.
![]()
Maar nu ik lastfm ook onbewust gebruik maakt het eigenlijk niet meer uit.![]()
![]()
Ik denk dat hij doorheeft dat de Westerse maatschappij 1 grote leugen is en liever in het Oostblok blijftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:55 schreef IHVK het volgende:
Beter is Wik niet gesneuveld door een Russische clusterbom, of gevallen in een Georgisch ravijn.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]haha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:55 schreef IHVK het volgende:
Beter is Wik niet gesneuveld door een Russische clusterbom, of gevallen in een Georgisch ravijn.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Hij zit in Georgie hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doorheeft dat de Westerse maatschappij 1 grote leugen is en liever in het Oostblok blijft
![]()
![]()
Voor Tjeerd is alles ten oosten van Nederland het Oostblok.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: