Last.fm, hihiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef Ayca het volgende:
Hoe wist je trouwens wat ik aan het luisteren was?
Laat je inhuren als peerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee m'n ribben zie je nooit echt goed hahaha wel m'n heupen die zo gaan uitsteken
Ik zou het toch nog willen nalezen,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was niet echt een gesprek volgens mij.
ik heb dit vaker hoor lol, maar het aankomen duurt vaak dan weer maandenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is toch onmogelijk om in zo'n tijdspanne (4 dagen) zoveel kilo's kwijt te raken?
Of ik dat spotifyding heb :S:S:S? Tss, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dat gaat automagisch samen met spotify. (Heb je dat nou al?
![]()
)
Ah okee, kies dan maar een toepasselijk cliché!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
drama drama![]()
Luister ik ben net een paar dagen af van de drama en ik hoef even geen drama meer, dus geen vragen hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
samen niet vasten yeahhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:50 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, misschien is het dan beter dat je inderdaad niet meedoet met de vasten.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ben je nou zo koppig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Of ik dat spotifyding heb :S:S:S? Tss, natuurlijk niet.
![]()
Maar nu ik lastfm ook onbewust gebruik maakt het eigenlijk niet meer uit.![]()
![]()
Ik denk dat hij doorheeft dat de Westerse maatschappij 1 grote leugen is en liever in het Oostblok blijftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:55 schreef IHVK het volgende:
Beter is Wik niet gesneuveld door een Russische clusterbom, of gevallen in een Georgisch ravijn.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]haha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:55 schreef IHVK het volgende:
Beter is Wik niet gesneuveld door een Russische clusterbom, of gevallen in een Georgisch ravijn.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Hij zit in Georgie hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doorheeft dat de Westerse maatschappij 1 grote leugen is en liever in het Oostblok blijft
![]()
![]()
Voor Tjeerd is alles ten oosten van Nederland het Oostblok.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: