Ook een keer proberen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Paar dagen vasten leveren wel een paar zieke dromen op
Zo ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Ik heb altijd zieke dromen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Paar dagen vasten leveren wel een paar zieke dromen op
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:46 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça heeft een latent verlangen naar een freakshow-bestaan.
Rode Wieckse?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde dat ik rode wieckse (op de zon!) aan het drinken was en dat het heerlijk was.
Ik ga helemaal dood als hij rosé bedoelt.quote:
Rosébierquote:
jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga helemaal dood als hij rosé bedoelt.
Het was trouwens niet omdat je 'rode' had geschreven, maar omdat je rosé dronk. Heeft ie een keertje een masculiene en stoere droom, gaat ie wijn drinken in plaats van bier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja
maar in mijn droom heette het zo
tjaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was trouwens niet omdat je 'rode' had geschreven, maar omdat je rosé dronk. Heeft ie een keertje een masculiene en stoere droom, gaat ie wijn drinken in plaats van bier..
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rosébier
Ik heb 2 flessen Franziskaner weissbier gekocht, schijnt erg goed te zijn volgens vriend van me die halve Duitser is (in gedrag dan)
Rosébier is gewoon cassis met een beetje alcohol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:22 schreef zarGon het volgende:
Alhoewel, bij Wieckse is dat waarschijnlijk rosébier.. Nouhou, nu kan ik er niet meer om lachen.
Hoe dan ook, hij is wel diegene die tijdens ramadan bier heeft gedronken zonder het te drinken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rosébier is gewoon cassis met een beetje alcohol.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:25 schreef Disko.Krali het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)d-use-hearing-update
http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |