Wow, een fipocentraal! Bazin.quote:
Jahoor gaat prima.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Lukt het met de ramadan? Ik vind het altijd maar knap, dat vasten
Het vasten lukt op zich nog wel, alleen is het zo moeilijk om geen gebruik te kunnen maken van sanitaire voorzieningen zoals wc's, want onrein en verboden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Lukt het met de ramadan? Ik vind het altijd maar knap, dat vasten
dat laatste is een grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het vasten lukt op zich nog wel, alleen is het zo moeilijk om geen gebruik te kunnen maken van sanitaire voorzieningen zoals wc's, want onrein en verboden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jahoor gaat prima.Eerste dag is altijd een beetje wennen maar daarna gaat het wel.
Om fatale complicaties te voorkomen is het voor senioren toegestaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat laatste is een grapje?
de moslims hier (en dat zijn er best wel wat) gaan gewoon naar het toilet. Water drinken of hun bitje vochtig maken met water voordat ze het in hun mond doen, dat niet. Maar toiletteren wel gewoon hoor
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om fatale complicaties te voorkomen is het voor senioren toegestaan natuurlijk..
De afvallige homo die ik ben doet niet mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ramadan, mag niequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef GenusButeo het volgende:
EN ZG, KRIJGT JE EGO AL EEN ORGASME
ja wel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De afvallige homo die ik ben doet niet mee.Maar verder gaat het wel goed, hoor.
Hoe is het met jou?
Het is hier ook op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
en de 500.000 eruit.. *dramatische muziek wordt ingezet*
Echt hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is hier ook op.
Ik haat dat programma zo erg.
Vreselijk idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ze blijven maar kijken. Er gebeurt niets voor Gods sake
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ramadan, mag nie
Of is z'n ego ongelovig?
Vanaf hier de verklaring.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Ali's sig en ondertitel nu.
TÜH. Maar goed dat ik geen tv meer kijk.quote:
Gelijk heeft ze. Straks kwijn je nog weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n ma wil dat ik het vasten stop. Reden: angst dat er niets van me overblijft aan t eind.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
TÜH. Maar goed dat ik geen tv meer kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |