Pubers hebbe altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik begon net te denken dat de puber in je al begon te sterven. (Maar je hebt wel gelijk, hihihi)
True storyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:23 schreef GenusButeo het volgende:
Rosé is echt een homodrank. Echte mannen drinken echt bier.
GSquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
Haha geweldig Sivasspor - Galatsaray nu
Rijkaard zit dik ruzie te maken...Hij heeft de Turkse voetbal spirit te pakken![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
Rijkaard zit dik ruzie te maken...Hij heeft de Turkse voetbal spirit te pakken![]()
quote:
Waarschijnlijk zaten alle Turken binnen, net als de lelijke meisjes en de dikke mensen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Rookert het volgende:
Het aantal Turken in Keulen viel me best mee trouwens, 10% zou Turks zijn dacht ik
Veel leuke meisjes trouwens, ook weinig dikke mensen, gewoon allemaal normaal of slank
Oei, deze optie is natuurlijk ook zeer plausibel en niet ontnuchterendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten alle Turken binnen, net als de lelijke meisjes en de dikke mensen.
Hier dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Disko.Krali het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oei, deze optie is natuurlijk ook zeer plausibel en niet ontnuchterend
Waarom echt?quote:
Mij zegt het niets. Ik gok alleen dat je nu al in de kerstsfeer zit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een smiley zegt meer dan duizend woorden.
Dan gaat men enkele minuten van tevoren aan tafel zitten en als het tijd is wordt al dan niet een gebedje opgezegd en vervolgens wordt het vasten gebroken met dadels, zout, water of iets anders waar Mohammed ook zijn vasten mee brak. En daarna vreten geblazen. (Nee, ik overdrijf. Vaak kunnen mensen niet eens zo heel veel eten na het vasten.)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Hoe gaat het nou in de praktijk trouwens als het zonsondergang is geweest? Meteen rennen om te drinken of eerst gebed en dan rennen om te drinken?
Zout lijkt me echt het laatste waar je dan op zit te wachtenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan gaat men enkele minuten van tevoren aan tafel zitten en als het tijd is wordt al dan niet een gebedje opgezegd en vervolgens wordt het vasten gebroken met dadels, zout, water of iets anders waar Mohammed ook zijn vasten mee brak. En daarna vreten geblazen. (Nee, ik overdrijf. Vaak kunnen mensen niet eens zo heel veel eten na het vasten.)
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mij zegt het niets. Ik gok alleen dat je nu al in de kerstsfeer zit.
JE MAG NIET WILLEN POEPEN TIJDENS RAMADAN.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef zarGon het volgende:
Zouden ze in Australië vasten tussen zonsondergang en dageraad? Zelfs het water stroomt daar in de tegengestelde richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |