abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85382444
Vodafone heeft bekend gemaakt dat ze het onbeperkte internet voor een vast bedrag opheffen. Ik zit momenteel bij T-mobile dus ik heb er nog geen last van maar stel dat zij hier ook in meegaan. Dan zou ik er de komende twee jaar nog geen last van hebben want het geld dan voor nieuwe abonnees of verlengers :P

Wat ik me nu dus afvraag is als je abo aloopt en je mag weer verlengen, zou het dan niet beter zijn om gewoon je abo door te laten lopen en een toestel los te kopen? Aangezien de datalimiet nu bij Vodafone op 250 mb per maand staat en voor elke gig 10 euro betaald moet worden.

Even een eigen berekening:
Ik keek net even op de datateller op mijn telefoon en ik zat binnen twee dagen al over die limiet heen. Als je dat dan maal 15 zou doen krijg je gemiddeld op 5 gig zitten. Dit houdt in dat je 50 euro per maand bij zou moeten betalen wat op jaarbasis 600 euro is. Daar kan je toch een aardig telefoontje voor kopen.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_85382613
Die datalimiet van 250 MB :')
En dan ook nog volhouden dat bijna niemand dat haalt. :') De prutsers.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85382747
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vodafone heeft bekend gemaakt dat ze het onbeperkte internet voor een vast bedrag opheffen. Ik zit momenteel bij T-mobile dus ik heb er nog geen last van maar stel dat zij hier ook in meegaan. Dan zou ik er de komende twee jaar nog geen last van hebben want het geld dan voor nieuwe abonnees of verlengers :P

Wat ik me nu dus afvraag is als je abo aloopt en je mag weer verlengen, zou het dan niet beter zijn om gewoon je abo door te laten lopen en een toestel los te kopen? Aangezien de datalimiet nu bij Vodafone op 250 mb per maand staat en voor elke gig 10 euro betaald moet worden.

Even een eigen berekening:
Ik keek net even op de datateller op mijn telefoon en ik zat binnen twee dagen al over die limiet heen. Als je dat dan maal 15 zou doen krijg je gemiddeld op 5 gig zitten. Dit houdt in dat je 50 euro per maand bij zou moeten betalen wat op jaarbasis 600 euro is. Daar kan je toch een aardig telefoontje voor kopen.
Wat de neuk... Gebruik je je telefoon dan om aan je laptop te hangen? Daar is het beperken van die limieten ook voor bedoeld. Ik heb net even gekeken en op mijn telefoon waar ik alleen mail op binnen krijg (privé en zakelijk) en gewoon wat surf heb ik in anderhalf jaar nog geen GB gehaald...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:56:29 #104
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85382887
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Wat de neuk... Gebruik je je telefoon dan om aan je laptop te hangen? Daar is het beperken van die limieten ook voor bedoeld. Ik heb net even gekeken en op mijn telefoon waar ik alleen mail op binnen krijg (privé en zakelijk) en gewoon wat surf heb ik in anderhalf jaar nog geen GB gehaald...
Wat maakt het uit waar je je telefoon voor gebruikt? Al zet je er een bittorrent op en shared de laatste ubuntucd's. Who cares? Onbeperkt is onbeperkt.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85382942
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat maakt het uit waar je je telefoon voor gebruikt? Al zet je er een bittorrent op en shared de laatste ubuntucd's. Who cares? Onbeperkt is onbeperkt.
Lees dan maar even de voorwaarden door die je tekent bij je contract. Je mag je toestel niet gebruiken voor thetering.

Daar zijn andere abo's voor, zoals laptop zakelijk etc.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:59:12 #106
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_85382962
T-Mobile gaat in ieder geval niet mee met deze achteruitgang

http://www.spitsnieuws.nl(...)ernet_blijft_on.html
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:02:10 #107
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85383038
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Lees dan maar even de voorwaarden door die je tekent bij je contract. Je mag je toestel niet gebruiken voor thetering.

Daar zijn andere abo's voor, zoals laptop zakelijk etc.
Dat is ook precies de reden dat ik geen mobiel internet abbo neem. Omdat die afzetters gaan bepalen wat je wel en niet mag doen.

Ik ga die link niet eens lezen (ik denk aan mijn hart) maar wat als ik een torrent client op mijn smartphone zet? Is dat wel toegestaan? En VoIP, mag dat wel? En/of msn met webcam?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:05:08 #108
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_85383114
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef Skv het volgende:
Die datalimiet van 250 MB :')
En dan ook nog volhouden dat bijna niemand dat haalt. :') De prutsers.
Er zijn nog genoeg mensen die geen internet gebruiken op hun telefoon en als je die mensen meeneemt in je berekening...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:05:36 #109
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_85383130
Dan is het heel vervelend voor vodafone maar ik stap volgend jaar over.

Vuile kapitalisten!!
pi_85383417
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dat is ook precies de reden dat ik geen mobiel internet abbo neem. Omdat die afzetters gaan bepalen wat je wel en niet mag doen.

Ik ga die link niet eens lezen (ik denk aan mijn hart) maar wat als ik een torrent client op mijn smartphone zet? Is dat wel toegestaan? En VoIP, mag dat wel? En/of msn met webcam?
Link is alleen verduidelijking van thetering :) niet de algemene voorwaarden ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:19:26 #111
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85383488
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Link is alleen verduidelijking van thetering :) niet de algemene voorwaarden ;)
Ah ja, ik zie het. Het valt mee :P.
pi_85386923
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Juist, onbeperkt is onbeperkt en ik hoef dat ding niet aan mijn laptop te hangen om die 250 mb plus te halen. Voor tetering heb ik hem nog nooit gebruikt anders zou het verbruik nog velen malen hoger zijn. Gelukkig geeft T-mobile aan dat ze geen plannen hebben om aan het onbeperkt datalimiet te zitten. *O*

Ik denk serieus dat veel mensen hiervoor Vodafone en KPN gaan laten liggen.
pi_85387373
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Juist, onbeperkt is onbeperkt en ik hoef dat ding niet aan mijn laptop te hangen om die 250 mb plus te halen.
Sterker nog, er hoeft maar een verkeerde app op je telefoon te staan die continu dingen overtrekt of Vodafone een rekenfoutje te maken en je krijgt een prachtige rekening aan het eind van de maand. En je hebt het met een telefoon toch echt lastiger om aannemelijk te maken dat jij daar geen gebruik van hebt gemaakt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_85387839
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sterker nog, er hoeft maar een verkeerde app op je telefoon te staan die continu dingen overtrekt of Vodafone een rekenfoutje te maken en je krijgt een prachtige rekening aan het eind van de maand. En je hebt het met een telefoon toch echt lastiger om aannemelijk te maken dat jij daar geen gebruik van hebt gemaakt.
ja en hoorde nogal vaak om me heen 'ik haal wel aan het eind van het jaar een iPhone bij Vodafone'. Als er 1 telefoon is die veel datagebruik heeft is het de iPhone wel. Dan zit je zonder datalimiet toch echt wel met een probleem.
pi_85389675
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
T-Mobile gaat in ieder geval niet mee met deze achteruitgang

http://www.spitsnieuws.nl(...)ernet_blijft_on.html
Die hoeven weinig te doen, 90% kan nog geen eens het internet op :') of is dat al weer over..
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_85391408
tmobile gaat vooralsnog geen datalimiet instellen

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21328
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:46:21 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_85391462
Dan blijft ik lekker bij T-mobiel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_85391755
Dit is toch alleen maar om je limiet duidelijker te maken. Dan weet je in ieder geval waarom je rekening zo hoog is, nu geld de Fair use Policy daarvoor. Maar je weet niet echt hoe hoog je limiet daarbij is.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_85392635
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef eleusis het volgende:
Dan blijft ik lekker bij T-mobiel.
ik ook. Ben toch wel redelijke verbruiker denk ik met streaming apps zoals Grooveshark, Spotify, wekkerradio (Sonio) en andere radio stream apps en soms YouTube. En daarnaast veel nieuws apps.

Dan maar wat minder bereik op afgelegen plekken met 3G of bellen maar in randstad waar ik woon is het prima. En prijs/dataverkeer/belminuten mooi zo. Ik heb 150bel+sms abo met iPhone 3GS voor 30 europ/mnd
pi_85393370
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef bularax het volgende:
Dit is toch alleen maar om je limiet duidelijker te maken. Dan weet je in ieder geval waarom je rekening zo hoog is, nu geld de Fair use Policy daarvoor. Maar je weet niet echt hoe hoog je limiet daarbij is.
met FUP kan ik tenminste normaal internetten (MB of 300-400 gemiddeld per maand, incl YT video's)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:52:15 #121
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85404324
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Met een paar uur radio luisteren via de streamer (X10 heeft geen radio, en ontvangst via streamer is beter, vind ik) heb je je maandlimiet zó bij elkaar...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:56:58 #122
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85404512
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Die hoeven weinig te doen, 90% kan nog geen eens het internet op :') of is dat al weer over..
Dat is flink verbeterd. Nog niet 100% ideaal, maar zoals ik al vertelde stream ik graag radio, en tijdens mijn werk gaat dat redelijk vlekkeloos, ook als ik onderweg ben.

Kon ik 'n paar maanden geleden niet zeggen...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_85408352
HAHHAHAHAHAH net op tijd 2 jaar verlengt HAHAHA ik ga nu elke dag streamen en radio gebruik zal ze leren vuile nichten 250 mb _O- _O-
pi_85409994
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Athlon64x het volgende:
HAHHAHAHAHAH net op tijd 2 jaar verlengt HAHAHA ik ga nu elke dag streamen en radio gebruik zal ze leren vuile nichten 250 mb _O- _O-
Haha normaal zou ik zeggen dat je gestoord was zoals je reageert, maar in deze situatie _O_.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_85411730
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Haha normaal zou ik zeggen dat je gestoord was zoals je reageert, maar in deze situatie _O_.
ja normaal gebruik ik ook niet superveel maar 250 mb :') lijkt wel of we nog in 1999 blijven hangen
pi_85412133
ik heb een Sony Ericsson w705 (dus geen smartphone) en gebruik regelmatig i.net. Vooral checken van de mail enzo . En nou staat er 'verzonden' en 'ontvangen' bytes... Wat wordt daar mee bedoeld? :@ Snap dat het mn datagebruik is van internet maar dat verzonden en ontvangengedeelte...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_85412173
quote:
inderdaad, als ik nu bij Vodafone zou zitten, zou ik serieus elke dag een sport ervan maken om data te verbruiken
pi_85412523
Ik bedenk mij opeens dat mijn abonnement al afgelopen is officieel, ik zit eigenlijk te wachten op de Desire HD om te verlengen, maar ik kan ook mijn huidige abo houden (incl. FUP) en de Desire HD los kopen als-ie uit is, wheheheehe.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:56:38 #129
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85412735
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

inderdaad, als ik nu bij Vodafone zou zitten, zou ik serieus elke dag een sport ervan maken om data te verbruiken
Ik doe mijn best
Ik heb continu een webcam op mijn foon lopen :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_85413016
Verbruik je 1GB internet snel?
pi_85413023
quote:
doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgen ^O^
pi_85413338
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef mschol het volgende:

[..]

doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgen ^O^
Dan verleng je toch gewoon nooit meer ^O^

Abo gewoon lekker door laten lopen
pi_85413543
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Dan verleng je toch gewoon nooit meer ^O^

Abo gewoon lekker door laten lopen
dan wijzigen ze gewoon de voorwaardes..
accepteer je die? mooi
nee? dan doei.. ;)
pi_85413751
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef mschol het volgende:

[..]

dan wijzigen ze gewoon de voorwaardes..
accepteer je die? mooi
nee? dan doei.. ;)
gast je doet net alsof de providers het zo zwaar hebben, flikker toch op, heb je enig idee wat jij voor je smsjes buiten je bundel betaald? Ze naaien je al jaren hoor, is het misschien goed dat ze zichzelf nu naaien met deze actie ;)
pi_85413883
Tijdelijk stapje terug natuurlijk. 3G dreigt verstopt te raken door zijn eigen succes maar op lange termijn natuurlijk onhoudbaar om met datalimieten te klieren (behalve in België).
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:27:47 #136
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85414234
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Darkmello het volgende:
Verbruik je 1GB internet snel?
Op een verbinding met max 3,6 Mbit?
Lijkt me dat je er niet snel op komt, ff geen zin op te rekenen :P

1024 MB * 8 bit = 8192 Mbit limiet
3,6Mbit * 3600 sec = 12960 Mbit per uur
downloaden op volle snelheid (dat je nooit haalt)

Dus een uur downloaden kun je er al op zitten als het tegen zit

[ Bericht 6% gewijzigd door HiDiHo op 17-08-2010 22:40:56 ]
pi_85414237
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

gast je doet net alsof de providers het zo zwaar hebben, flikker toch op, heb je enig idee wat jij voor je smsjes buiten je bundel betaald? Ze naaien je al jaren hoor, is het misschien goed dat ze zichzelf nu naaien met deze actie ;)
ik doe helemaal niet alsof de providers het zwaar hebben, echter kan ik slecht tegen mensen die maar denken dat iets, waar nooit echt op verdiend is, altijd maar goedkoop / gratis moet blijven.. het geld moet ergens vandaan komen, en nee die paar sms'sjes naar buitenland helpen daar niet bij..
pi_85414467
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doe helemaal niet alsof de providers het zwaar hebben, echter kan ik slecht tegen mensen die maar denken dat iets, waar nooit echt op verdiend is, altijd maar goedkoop / gratis moet blijven.. het geld moet ergens vandaan komen, en nee die paar sms'sjes naar buitenland helpen daar niet bij..
Ze hebben de klanten gelokt met het onbeperkte internet en verdienen ze juist op de rest, een provider is geen liefdadigheidsinstelling hoor. Dat geld komt echt wel ergens vandaan.
pi_85415438
250 MB? Zonnet belde zojuist, ze wilden hun datalimiet terug...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_85415513
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ze hebben de klanten gelokt met het onbeperkte internet en verdienen ze juist op de rest, een provider is geen liefdadigheidsinstelling hoor. Dat geld komt echt wel ergens vandaan.
daarbij uitgaande van misschien 200mb dataverkeer per gebruiker per maand..
als dat vervolgens 1GB gemiddeld p.p. wordt, en je krijgt meer gebruikers.. ja dan moet je maatregelen treffen (bandbreedte/dataverkeer is relatief errug duur)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:59:27 #141
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85415738
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]

daarbij uitgaande van misschien 200mb dataverkeer per gebruiker per maand..
als dat vervolgens 1GB gemiddeld p.p. wordt, en je krijgt meer gebruikers.. ja dan moet je maatregelen treffen (bandbreedte/dataverkeer is relatief errug duur)
Wat is de capaciteit van een UMTS zender eigenlijk?
pi_85416287
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wat is de capaciteit van een UMTS zender eigenlijk?
dunno, weet niet de ins en outs..
ik weet wel dat "even" bandbreedte verhogen niet zomaar kan bij umts (i.t.t. normaal internet)
moet er kennelijk een extra zender/ontvanger bij en die moet weer op het netwerk als gateway worden gehangen, kennelijk een tijdrovende en dure klus (als ik de reacties vam tweakers moest geloven tijdje terug)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:11:55 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85416464
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef mschol het volgende:

[..]

dunno, weet niet de ins en outs..
ik weet wel dat "even" bandbreedte verhogen niet zomaar kan bij umts (i.t.t. normaal internet)
moet er kennelijk een extra zender/ontvanger bij en die moet weer op het netwerk als gateway worden gehangen, kennelijk een tijdrovende en dure klus (als ik de reacties vam tweakers moest geloven tijdje terug)
Ik woon niet in een stad met meerdere zenders en de laatste tijd gaat de snelheid en ontvangst een stuk minder.
Mja, 2 jaar geleden hadden niet veel mensen UMTS/3G/HSDPA
pi_85417086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Op een verbinding met max 3,6 Mbit?
Lijkt me dat je er niet snel op komt, ff geen zin op te rekenen :P

1024 MB * 8 bit = 8192 Mbit limiet
3,6Mbit * 3600 sec = 12960 Mbit per uur
downloaden op volle snelheid (dat je nooit haalt)

Dus een uur downloaden kun je er al op zitten als het tegen zit
Aii, dat valt zeker wel tegen ;(
Maar, ik heb Bel+Sms+Web genomen omdat ik nooit stream of thetering gebruik, alleen gewoon msn, hyves, wat surfen e.d., zit je er dan ook zo snel op?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:28:13 #145
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85417214
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Darkmello het volgende:

[..]

Maar, ik heb Bel+Sms+Web genomen omdat ik nooit stream of thetering gebruik, alleen gewoon msn, hyves, wat surfen e.d., zit je er dan ook zo snel op?
Voor alleen text zul je er niet aan komen denk ik.
Het gaat dan echt om downloaden/streamen
pi_85417535
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Darkmello het volgende:

[..]

aantal voorbeelden van maandje (juli) internetten op mijn HD2:
opera: 154MB (nagenoeg dagelijks gebruik, wel veel fullscreen(= normale webversie dus zeg maar de versie die je ook op de pc krijgt) websites
messaging: 8mb (incl attachments, wat aantal plaatjes regelmatig zijn)
google maps: 3.6mb (gebruik ik weinig)
YT: 5.3MB (gebruik ik weinig)

totaal voor de maand: 197.9mb

dit jaar zit ik op 1.18GB waarvan het leeuwendeel (930MB) naar opera gaat
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:36:21 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_85417557
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik doe mijn best
Ik heb continu een webcam op mijn foon lopen :P
8)7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_85417692
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Voor alleen text zul je er niet aan komen denk ik.
Het gaat dan echt om downloaden/streamen
Maar msn is wel veel dataverkeer, telt dat dan niet op?
Ik wil er even het fijne van weten, kan nu m'n order nog cancellen ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:43:35 #149
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85417866
Heb mijn mobiel nu 9 maanden:

Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_85417913
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef mschol het volgende:

[..]

opera: 154MB (nagenoeg dagelijks gebruik, wel veel fullscreen(= normale webversie dus zeg maar de versie die je ook op de pc krijgt) websites

Dat valt nog mee!
Hier heb ik wel wat aan, dankje :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:47:00 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_85418003
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:

[ afbeelding ]
So what?
Je zit bij T-Mobile.
Lekker doorgaan met het netwerk nutteloos belasten. :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:47:21 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85418021
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef APK het volgende:

[..]

8)7
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen -O-
Daarnaast is het niet nutteloos, als er wordt ingebroken zie ik dat direct :7
pi_85418054
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:

[ afbeelding ]
echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zien :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:48:54 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_85418084
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen -O-
:+
pi_85418134
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Daarnaast is het niet nutteloos, als er wordt ingebroken zie ik dat direct :7
ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:51:16 #156
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85418178
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef APK het volgende:

[..]

So what?
Je zit bij T-Mobile.
Lekker doorgaan met het netwerk nutteloos belasten. :+
:s)

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zien :+
Ik geef de schuld aan youtube en Google Maps
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:51:28 #157
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85418188
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef APK het volgende:

[..]

:+
Het is nu gewoon op nederland 3
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:52:52 #158
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85418251
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...
Ja ok, zit wel ergens in de prijs maar alle abbos hebben het nu.
pi_85425584
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef mschol het volgende:

[..]

Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.
pi_85425702
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.
Alsof die apps veel data rondsturen...

Zolang je niet tethered valt het allemaal wel mee en moet je het met een gigabyte makkelijk halen.

Maar gelukkig zit ik bij T-mobile :+
pi_85425776
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

Alsof die apps veel data rondsturen...

Zolang je niet tethered valt het allemaal wel mee en moet je het met een gigabyte makkelijk halen.

Maar gelukkig zit ik bij T-mobile :+
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
pi_85426075
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
een grote app is een paar mb, een gemiddelde app zal iets van 200-300kb zijn?
moet je nog een heleboel doen om die 1GB te halen hoor :Y
pi_85426321
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Grote apps kan je op de iPhone sowieso alleen via wifi installeren (zonder jailbreak) :)
pi_85426678
Ik heb een leuk programmatje op de desire die youtubefilmpjes ript in 720p :+
pi_85427201
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb een leuk programmatje op de desire die youtubefilmpjes ript in 720p :+
daar heb ik m'n telefoon niet voor nodig :')
pi_85427621
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb ik m'n telefoon niet voor nodig :')
wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zit :')
pi_85428197
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zit :')
zelfs dan niet..

YT rippen :')
pi_85439235
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef mschol het volgende:

[..]

dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig wat }:| en aangezien je internet via je phone niet zo makkelijk kan delen als bij een router verdienen ze er aardig wat mee :r
pi_85439869
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig wat }:| en aangezien je internet via je phone niet zo makkelijk kan delen als bij een router verdienen ze er aardig wat mee :r
Het kan wel degelijk best makkelijk. De HTC-toestellen worden zelfs standaard met een dergelijke applicatie uitgerust. Maar sowieso is dit tegen de voorwaarden.

Maar je zegt dat 10 euro best veel is. Vergeet niet dat je voor een dergelijk abonnement met die snelheid zonder limiet vele malen meer betaalt. En 200MB haal je met browsen op je telefoon echt niet zo makkelijk hoor. In het begin (een jaar of 3 geleden) was dit 50MB en nog werden klanten zelden aangesproken op hun gedrag (ik werkte toen nog bij Vodafone). Persoonlijk heb ik zelfs nog nooit klachten van klanten hierover gehoord.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:23:30 #170
12221 Tijn