Wat de neuk... Gebruik je je telefoon dan om aan je laptop te hangen? Daar is het beperken van die limieten ook voor bedoeld. Ik heb net even gekeken en op mijn telefoon waar ik alleen mail op binnen krijg (privé en zakelijk) en gewoon wat surf heb ik in anderhalf jaar nog geen GB gehaald...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vodafone heeft bekend gemaakt dat ze het onbeperkte internet voor een vast bedrag opheffen. Ik zit momenteel bij T-mobile dus ik heb er nog geen last van maar stel dat zij hier ook in meegaan. Dan zou ik er de komende twee jaar nog geen last van hebben want het geld dan voor nieuwe abonnees of verlengers
Wat ik me nu dus afvraag is als je abo aloopt en je mag weer verlengen, zou het dan niet beter zijn om gewoon je abo door te laten lopen en een toestel los te kopen? Aangezien de datalimiet nu bij Vodafone op 250 mb per maand staat en voor elke gig 10 euro betaald moet worden.
Even een eigen berekening:
Ik keek net even op de datateller op mijn telefoon en ik zat binnen twee dagen al over die limiet heen. Als je dat dan maal 15 zou doen krijg je gemiddeld op 5 gig zitten. Dit houdt in dat je 50 euro per maand bij zou moeten betalen wat op jaarbasis 600 euro is. Daar kan je toch een aardig telefoontje voor kopen.
Wat maakt het uit waar je je telefoon voor gebruikt? Al zet je er een bittorrent op en shared de laatste ubuntucd's. Who cares? Onbeperkt is onbeperkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat de neuk... Gebruik je je telefoon dan om aan je laptop te hangen? Daar is het beperken van die limieten ook voor bedoeld. Ik heb net even gekeken en op mijn telefoon waar ik alleen mail op binnen krijg (privé en zakelijk) en gewoon wat surf heb ik in anderhalf jaar nog geen GB gehaald...
Lees dan maar even de voorwaarden door die je tekent bij je contract. Je mag je toestel niet gebruiken voor thetering.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar je je telefoon voor gebruikt? Al zet je er een bittorrent op en shared de laatste ubuntucd's. Who cares? Onbeperkt is onbeperkt.
Dat is ook precies de reden dat ik geen mobiel internet abbo neem. Omdat die afzetters gaan bepalen wat je wel en niet mag doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Lees dan maar even de voorwaarden door die je tekent bij je contract. Je mag je toestel niet gebruiken voor thetering.
Daar zijn andere abo's voor, zoals laptop zakelijk etc.
Er zijn nog genoeg mensen die geen internet gebruiken op hun telefoon en als je die mensen meeneemt in je berekening...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef Skv het volgende:
Die datalimiet van 250 MB
En dan ook nog volhouden dat bijna niemand dat haalt.De prutsers.
Link is alleen verduidelijking van theteringquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik geen mobiel internet abbo neem. Omdat die afzetters gaan bepalen wat je wel en niet mag doen.
Ik ga die link niet eens lezen (ik denk aan mijn hart) maar wat als ik een torrent client op mijn smartphone zet? Is dat wel toegestaan? En VoIP, mag dat wel? En/of msn met webcam?
Ah ja, ik zie het. Het valt meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Link is alleen verduidelijking van theteringniet de algemene voorwaarden
Juist, onbeperkt is onbeperkt en ik hoef dat ding niet aan mijn laptop te hangen om die 250 mb plus te halen. Voor tetering heb ik hem nog nooit gebruikt anders zou het verbruik nog velen malen hoger zijn. Gelukkig geeft T-mobile aan dat ze geen plannen hebben om aan het onbeperkt datalimiet te zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar je je telefoon voor gebruikt? Al zet je er een bittorrent op en shared de laatste ubuntucd's. Who cares? Onbeperkt is onbeperkt.
Sterker nog, er hoeft maar een verkeerde app op je telefoon te staan die continu dingen overtrekt of Vodafone een rekenfoutje te maken en je krijgt een prachtige rekening aan het eind van de maand. En je hebt het met een telefoon toch echt lastiger om aannemelijk te maken dat jij daar geen gebruik van hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Juist, onbeperkt is onbeperkt en ik hoef dat ding niet aan mijn laptop te hangen om die 250 mb plus te halen.
ja en hoorde nogal vaak om me heen 'ik haal wel aan het eind van het jaar een iPhone bij Vodafone'. Als er 1 telefoon is die veel datagebruik heeft is het de iPhone wel. Dan zit je zonder datalimiet toch echt wel met een probleem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, er hoeft maar een verkeerde app op je telefoon te staan die continu dingen overtrekt of Vodafone een rekenfoutje te maken en je krijgt een prachtige rekening aan het eind van de maand. En je hebt het met een telefoon toch echt lastiger om aannemelijk te maken dat jij daar geen gebruik van hebt gemaakt.
Die hoeven weinig te doen, 90% kan nog geen eens het internet opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
T-Mobile gaat in ieder geval niet mee met deze achteruitgang
http://www.spitsnieuws.nl(...)ernet_blijft_on.html
ik ook. Ben toch wel redelijke verbruiker denk ik met streaming apps zoals Grooveshark, Spotify, wekkerradio (Sonio) en andere radio stream apps en soms YouTube. En daarnaast veel nieuws apps.quote:
met FUP kan ik tenminste normaal internetten (MB of 300-400 gemiddeld per maand, incl YT video's)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef bularax het volgende:
Dit is toch alleen maar om je limiet duidelijker te maken. Dan weet je in ieder geval waarom je rekening zo hoog is, nu geld de Fair use Policy daarvoor. Maar je weet niet echt hoe hoog je limiet daarbij is.
Met een paar uur radio luisteren via de streamer (X10 heeft geen radio, en ontvangst via streamer is beter, vind ik) heb je je maandlimiet zó bij elkaar...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat de neuk... Gebruik je je telefoon dan om aan je laptop te hangen? Daar is het beperken van die limieten ook voor bedoeld. Ik heb net even gekeken en op mijn telefoon waar ik alleen mail op binnen krijg (privé en zakelijk) en gewoon wat surf heb ik in anderhalf jaar nog geen GB gehaald...
Dat is flink verbeterd. Nog niet 100% ideaal, maar zoals ik al vertelde stream ik graag radio, en tijdens mijn werk gaat dat redelijk vlekkeloos, ook als ik onderweg ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Die hoeven weinig te doen, 90% kan nog geen eens het internet opof is dat al weer over..
Haha normaal zou ik zeggen dat je gestoord was zoals je reageert, maar in deze situatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Athlon64x het volgende:
HAHHAHAHAHAH net op tijd 2 jaar verlengt HAHAHA ik ga nu elke dag streamen en radio gebruik zal ze leren vuile nichten 250 mb![]()
ja normaal gebruik ik ook niet superveel maar 250 mbquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Haha normaal zou ik zeggen dat je gestoord was zoals je reageert, maar in deze situatie.
inderdaad, als ik nu bij Vodafone zou zitten, zou ik serieus elke dag een sport ervan maken om data te verbruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Athlon64x het volgende:
HAHHAHAHAHAH net op tijd 2 jaar verlengt HAHAHA ik ga nu elke dag streamen en radio gebruik zal ze leren vuile nichten 250 mb![]()
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
inderdaad, als ik nu bij Vodafone zou zitten, zou ik serieus elke dag een sport ervan maken om data te verbruiken
doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Athlon64x het volgende:
Dan verleng je toch gewoon nooit meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgen
dan wijzigen ze gewoon de voorwaardes..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dan verleng je toch gewoon nooit meer
Abo gewoon lekker door laten lopen
gast je doet net alsof de providers het zo zwaar hebben, flikker toch op, heb je enig idee wat jij voor je smsjes buiten je bundel betaald? Ze naaien je al jaren hoor, is het misschien goed dat ze zichzelf nu naaien met deze actiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wijzigen ze gewoon de voorwaardes..
accepteer je die? mooi
nee? dan doei..
Op een verbinding met max 3,6 Mbit?quote:
ik doe helemaal niet alsof de providers het zwaar hebben, echter kan ik slecht tegen mensen die maar denken dat iets, waar nooit echt op verdiend is, altijd maar goedkoop / gratis moet blijven.. het geld moet ergens vandaan komen, en nee die paar sms'sjes naar buitenland helpen daar niet bij..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
gast je doet net alsof de providers het zo zwaar hebben, flikker toch op, heb je enig idee wat jij voor je smsjes buiten je bundel betaald? Ze naaien je al jaren hoor, is het misschien goed dat ze zichzelf nu naaien met deze actie
Ze hebben de klanten gelokt met het onbeperkte internet en verdienen ze juist op de rest, een provider is geen liefdadigheidsinstelling hoor. Dat geld komt echt wel ergens vandaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet alsof de providers het zwaar hebben, echter kan ik slecht tegen mensen die maar denken dat iets, waar nooit echt op verdiend is, altijd maar goedkoop / gratis moet blijven.. het geld moet ergens vandaan komen, en nee die paar sms'sjes naar buitenland helpen daar niet bij..
daarbij uitgaande van misschien 200mb dataverkeer per gebruiker per maand..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ze hebben de klanten gelokt met het onbeperkte internet en verdienen ze juist op de rest, een provider is geen liefdadigheidsinstelling hoor. Dat geld komt echt wel ergens vandaan.
Wat is de capaciteit van een UMTS zender eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
daarbij uitgaande van misschien 200mb dataverkeer per gebruiker per maand..
als dat vervolgens 1GB gemiddeld p.p. wordt, en je krijgt meer gebruikers.. ja dan moet je maatregelen treffen (bandbreedte/dataverkeer is relatief errug duur)
dunno, weet niet de ins en outs..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de capaciteit van een UMTS zender eigenlijk?
Ik woon niet in een stad met meerdere zenders en de laatste tijd gaat de snelheid en ontvangst een stuk minder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dunno, weet niet de ins en outs..
ik weet wel dat "even" bandbreedte verhogen niet zomaar kan bij umts (i.t.t. normaal internet)
moet er kennelijk een extra zender/ontvanger bij en die moet weer op het netwerk als gateway worden gehangen, kennelijk een tijdrovende en dure klus (als ik de reacties vam tweakers moest geloven tijdje terug)
Aii, dat valt zeker wel tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op een verbinding met max 3,6 Mbit?
Lijkt me dat je er niet snel op komt, ff geen zin op te rekenen
1024 MB * 8 bit = 8192 Mbit limiet
3,6Mbit * 3600 sec = 12960 Mbit per uur
downloaden op volle snelheid (dat je nooit haalt)
Dus een uur downloaden kun je er al op zitten als het tegen zit
Voor alleen text zul je er niet aan komen denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Darkmello het volgende:
[..]
Aii, dat valt zeker wel tegen![]()
Maar, ik heb Bel+Sms+Web genomen omdat ik nooit stream of thetering gebruik, alleen gewoon msn, hyves, wat surfen e.d., zit je er dan ook zo snel op?
aantal voorbeelden van maandje (juli) internetten op mijn HD2:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Darkmello het volgende:
[..]
Aii, dat valt zeker wel tegen![]()
Maar, ik heb Bel+Sms+Web genomen omdat ik nooit stream of thetering gebruik, alleen gewoon msn, hyves, wat surfen e.d., zit je er dan ook zo snel op?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Ik heb continu een webcam op mijn foon lopen![]()
Maar msn is wel veel dataverkeer, telt dat dan niet op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor alleen text zul je er niet aan komen denk ik.
Het gaat dan echt om downloaden/streamen
Dat valt nog mee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
aantal voorbeelden van maandje (juli) internetten op mijn HD2:
opera: 154MB (nagenoeg dagelijks gebruik, wel veel fullscreen(= normale webversie dus zeg maar de versie die je ook op de pc krijgt) websites
messaging: 8mb (incl attachments, wat aantal plaatjes regelmatig zijn)
google maps: 3.6mb (gebruik ik weinig)
YT: 5.3MB (gebruik ik weinig)
totaal voor de maand: 197.9mb
dit jaar zit ik op 1.18GB waarvan het leeuwendeel (930MB) naar opera gaat
So what?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:
Heb mijn mobiel nu 9 maanden:
[ afbeelding ]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalenquote:
echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:
Heb mijn mobiel nu 9 maanden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen
ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen
Daarnaast is het niet nutteloos, als er wordt ingebroken zie ik dat direct![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
So what?
Je zit bij T-Mobile.
Lekker doorgaan met het netwerk nutteloos belasten.
Ik geef de schuld aan youtube en Google Mapsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zien
Het is nu gewoon op nederland 3quote:
Ja ok, zit wel ergens in de prijs maar alle abbos hebben het nu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...
Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
aantal voorbeelden van maandje (juli) internetten op mijn HD2:
opera: 154MB (nagenoeg dagelijks gebruik, wel veel fullscreen(= normale webversie dus zeg maar de versie die je ook op de pc krijgt) websites
messaging: 8mb (incl attachments, wat aantal plaatjes regelmatig zijn)
google maps: 3.6mb (gebruik ik weinig)
YT: 5.3MB (gebruik ik weinig)
totaal voor de maand: 197.9mb
dit jaar zit ik op 1.18GB waarvan het leeuwendeel (930MB) naar opera gaat
Alsof die apps veel data rondsturen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof die apps veel data rondsturen...
Zolang je niet tethered valt het allemaal wel mee en moet je het met een gigabyte makkelijk halen.
Maar gelukkig zit ik bij T-mobile
een grote app is een paar mb, een gemiddelde app zal iets van 200-300kb zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
Grote apps kan je op de iPhone sowieso alleen via wifi installeren (zonder jailbreak)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
daar heb ik m'n telefoon niet voor nodigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb een leuk programmatje op de desire die youtubefilmpjes ript in 720p
wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik m'n telefoon niet voor nodig
zelfs dan niet..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zit
dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig watquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgen
Het kan wel degelijk best makkelijk. De HTC-toestellen worden zelfs standaard met een dergelijke applicatie uitgerust. Maar sowieso is dit tegen de voorwaarden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig waten aangezien je internet via je phone niet zo makkelijk kan delen als bij een router verdienen ze er aardig wat mee
Als je af en toe een filmpje op YouTube kijkt, online radio luistert en wat apps downloadt, zit je daar zo aan op een moderne smartphone.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En 200MB haal je met browsen op je telefoon echt niet zo makkelijk hoor.
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je af en toe een filmpje op YouTube kijkt, online radio luistert en wat apps downloadt, zit je daar zo aan op een moderne smartphone.
koop jij maar weer gewoon een Nokia, je benut je smartphone niet genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...
ik heb voor de gelegenheid even een paar maanden gekeken (feb, maart en juni) en in alle 3 de maanden zat ik op bijna 200Mb voor alleen opera, puur webpagina;s dus
Waarom zou je kijken naar alleen je webverkeer? Het gaat natuurlijk om al je dataverkeer samen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...
ik heb voor de gelegenheid even een paar maanden gekeken (feb, maart en juni) en in alle 3 de maanden zat ik op bijna 200Mb voor alleen opera, puur webpagina;s dus
Pas na 6 september, als jij nu een contract afsluit is dat tegen de huidige voorwaarden (met FUP). Alleen ging het voor mensen die verlengen geloof ik wel direct in?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Wat bedoelen ze met nieuwe klanten?
Die zich nu al aanmelden, of pas na 6 september, omdat het dan pas ingaat..
Als het het laatste is ga ik nu ff een sim-only abbo bestellen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
koop jij maar weer gewoon een Nokia, je benut je smartphone niet genoeg![]()
waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken naar alleen je webverkeer? Het gaat natuurlijk om al je dataverkeer samen.
Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..
YT, apps downloaden muziek luisteren doe je over het algemeen niet (op een mobiel) door het bezoeken van sites...
Ja, ik wacht er nu ook maar mee. Even de ontwikkelingen volgen en over een paar maanden nog maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Dat dus. En ik was nog wel een nieuwe aan het uitzoeken, nu weet ik niet of dat nog zin heeft.
tuurlijk is dat data verkeer.. alleen kan ik het verschil zien tussen elke app en dus ook het soort data verkeerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.
Nee, het gaat alleen om dataverkeer wat daadwerkelijk via Vodafone gaat. Als je thuis via wifi zit te internetten, gaat het verkeer via je normale (ADSL/kabel/whatever) internetprovider.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef Darkmello het volgende:
Hele domme vraag:
Ik heb 1 GB datalimiet bij Vodafone, gaat dit er dan ook vanaf als ik thuis op de wifi zit? Ik dacht van niet, maar mijn stiefvader zegt nml van wel.
of je moet veel pecht hebben dat je telefoon niet de wifi verbinding gebruiktquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen om dataverkeer wat daadwerkelijk via Vodafone gaat. Als je thuis via wifi zit te internetten, gaat het verkeer via je normale (ADSL/kabel/whatever) internetprovider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |