So what?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:
Heb mijn mobiel nu 9 maanden:
[ afbeelding ]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalenquote:
echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef n8n het volgende:
Heb mijn mobiel nu 9 maanden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen
ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
¤10,- maand, ik vind het genoeg. Al die gasten die het nu gratis bij een abbo krijgen verpesten het voor diegene die het gewoon betalen
Daarnaast is het niet nutteloos, als er wordt ingebroken zie ik dat direct![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
So what?
Je zit bij T-Mobile.
Lekker doorgaan met het netwerk nutteloos belasten.
Ik geef de schuld aan youtube en Google Mapsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, wtf doe je met je telefoon? niet bellen zo te zien
Het is nu gewoon op nederland 3quote:
Ja ok, zit wel ergens in de prijs maar alle abbos hebben het nu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nergens abbo's gezien waar internet gratis was hoor... altijd 10 euro extra kosten...
Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
aantal voorbeelden van maandje (juli) internetten op mijn HD2:
opera: 154MB (nagenoeg dagelijks gebruik, wel veel fullscreen(= normale webversie dus zeg maar de versie die je ook op de pc krijgt) websites
messaging: 8mb (incl attachments, wat aantal plaatjes regelmatig zijn)
google maps: 3.6mb (gebruik ik weinig)
YT: 5.3MB (gebruik ik weinig)
totaal voor de maand: 197.9mb
dit jaar zit ik op 1.18GB waarvan het leeuwendeel (930MB) naar opera gaat
Alsof die apps veel data rondsturen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg gek met een HD2. Voor dat ding zijn bijna geen apps te krijgen itt adroid toestellen of de iPhone. Die draaien allemaal apps die constant verbinding maken.
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof die apps veel data rondsturen...
Zolang je niet tethered valt het allemaal wel mee en moet je het met een gigabyte makkelijk halen.
Maar gelukkig zit ik bij T-mobile
een grote app is een paar mb, een gemiddelde app zal iets van 200-300kb zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
Grote apps kan je op de iPhone sowieso alleen via wifi installeren (zonder jailbreak)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee maar alles wat ik op mijn hd2 geinstalleerd heb had ik eerst op mijn computer gedownload en daarna via sd op de telefoon, bij iPhone en android gaat het allemaal via het netwerk. Is toch wel een hoop dataverkeer.
daar heb ik m'n telefoon niet voor nodigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb een leuk programmatje op de desire die youtubefilmpjes ript in 720p
wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik m'n telefoon niet voor nodig
zelfs dan niet..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wel leuk voor de 2 uur die ik per dag gemiddeld in de bus zit
dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig watquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
doe dat, zit je bij je volgende verlening vast aan een limiet van 200 MB, en andere telecom bedrijven die zullen volgen
Het kan wel degelijk best makkelijk. De HTC-toestellen worden zelfs standaard met een dergelijke applicatie uitgerust. Maar sowieso is dit tegen de voorwaarden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
dan neem ik geen internet meer op me phone die verdienen genoeg laat opta maar hier serieus naar kijken want 10 Euro voor mobiel internet is aardig waten aangezien je internet via je phone niet zo makkelijk kan delen als bij een router verdienen ze er aardig wat mee
Als je af en toe een filmpje op YouTube kijkt, online radio luistert en wat apps downloadt, zit je daar zo aan op een moderne smartphone.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En 200MB haal je met browsen op je telefoon echt niet zo makkelijk hoor.
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je af en toe een filmpje op YouTube kijkt, online radio luistert en wat apps downloadt, zit je daar zo aan op een moderne smartphone.
koop jij maar weer gewoon een Nokia, je benut je smartphone niet genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...
ik heb voor de gelegenheid even een paar maanden gekeken (feb, maart en juni) en in alle 3 de maanden zat ik op bijna 200Mb voor alleen opera, puur webpagina;s dus
Waarom zou je kijken naar alleen je webverkeer? Het gaat natuurlijk om al je dataverkeer samen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft het over browsen, neem aan dat je dan YT, radio luisteren en app downloaden eruit laat...
ik heb voor de gelegenheid even een paar maanden gekeken (feb, maart en juni) en in alle 3 de maanden zat ik op bijna 200Mb voor alleen opera, puur webpagina;s dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |