abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85471120
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Wat bedoelen ze met nieuwe klanten?
Die zich nu al aanmelden, of pas na 6 september, omdat het dan pas ingaat..

Als het het laatste is ga ik nu ff een sim-only abbo bestellen :+
Pas na 6 september, als jij nu een contract afsluit is dat tegen de huidige voorwaarden (met FUP). Alleen ging het voor mensen die verlengen geloof ik wel direct in?
pi_85471230
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

koop jij maar weer gewoon een Nokia, je benut je smartphone niet genoeg :') ;)
:') nokia :')
de meest gruwelijke ondingen...
pi_85471292
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Waarom zou je kijken naar alleen je webverkeer? Het gaat natuurlijk om al je dataverkeer samen.
waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..
YT, apps downloaden muziek luisteren doe je over het algemeen niet (op een mobiel) door het bezoeken van sites...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:46:30 #179
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_85471579
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..
YT, apps downloaden muziek luisteren doe je over het algemeen niet (op een mobiel) door het bezoeken van sites...
Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:49:33 #180
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_85563924
Ik heb gisteren 150 MB dataverkeer verbruikt op mijn HTC Desire en daar is het meeste wel gebruikt door WiFi bij mij thuis .
Ik gebruik dagelijks van 100 tot 150 MB aan dataverkeer .
Sinds ik de HTC Desire heb aangeschaft gebruik ik veel minder mijn laptop omdat de Android internet zo fijn surft op het net ( gebruiksvriendelijk ) en daarom ik voor informatie mijn HTC Desire gebruik en dat ik graag filmtrailers bekijk etc.. bekijk ik het allemaal op Youtube die zo fijn HQ afspeelt .
Streamen doe ik dan ook veel en dat gebruikt veel dataverkeer , maar dan wel via WiFi .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:55:01 #181
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85563961
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Dat dus. En ik was nog wel een nieuwe aan het uitzoeken, nu weet ik niet of dat nog zin heeft. ;(
Ja, ik wacht er nu ook maar mee. Even de ontwikkelingen volgen en over een paar maanden nog maar eens zien.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_85565295
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.
tuurlijk is dat data verkeer.. alleen kan ik het verschil zien tussen elke app en dus ook het soort data verkeer ;)

browsen = surfen
dataverkeer = alles bij elkaar, en daar ging het niet om..
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:45:09 #183
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_85565418
Dataverkeer controlleren voor zowel WiFi & 3g word steeds belangrijker omdat je in een oogopslag je verbruik kunt inzien .
Ik heb een HTC Desire ( Vodafone ) en heb laats NetSentry bij Android Aplication Market geinstalleerd en deze werkt perfect maar heb hier op het forum gelezen dat er ook een Android Aplication bestaat / 3G Watchdog , werkt deze dan beter ????
Ik denk ook trouwens dat Vodafone wel de snelste mobile internet heeft wat zeker fijn surft op het net , dus ligt T-Mobile en KPN ver achter .
En als je tegenwoordig een smartphone hebt met WiFi dan is het zeker verstandig om deze te gebruiken
1 surft velen malen sneller
2 bijna iedereen heeft thuis toch draadloos internet dus maak er gebruik van verdorie .
3 een uitkomst voor de toekomst met nieuwe voorwaarden van dataverkeer voor providers , dus overswitchen van provider naar WiFi .
4 eenvoudig verbinding maken met WiFi .
Ik ben wel een van de gelukkigen die sinds 01-07-2010 een nieuw contract heb bij Vodafone met HTC Desire : Bel en sms 200 min & surf dus heb ik voorlopig fair use policy . :W
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:06:55 #184
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85565885
Iedereen heeft wifi, ja, maar ik gebruik dat ding vooral buitenshuis, en dan loop je vooral tegen beschermde wifi's aan.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_85570192
Hele domme vraag:
Ik heb 1 GB datalimiet bij Vodafone, gaat dit er dan ook vanaf als ik thuis op de wifi zit? Ik dacht van niet, maar mijn stiefvader zegt nml van wel.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:39:56 #186
12221 Tijn