Pas na 6 september, als jij nu een contract afsluit is dat tegen de huidige voorwaarden (met FUP). Alleen ging het voor mensen die verlengen geloof ik wel direct in?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Wat bedoelen ze met nieuwe klanten?
Die zich nu al aanmelden, of pas na 6 september, omdat het dan pas ingaat..
Als het het laatste is ga ik nu ff een sim-only abbo bestellen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
koop jij maar weer gewoon een Nokia, je benut je smartphone niet genoeg![]()
waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken naar alleen je webverkeer? Het gaat natuurlijk om al je dataverkeer samen.
Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? browsen is voor mij gelijk aan "het surfen op internet", dus bezoeken van websites..
YT, apps downloaden muziek luisteren doe je over het algemeen niet (op een mobiel) door het bezoeken van sites...
Ja, ik wacht er nu ook maar mee. Even de ontwikkelingen volgen en over een paar maanden nog maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Dat dus. En ik was nog wel een nieuwe aan het uitzoeken, nu weet ik niet of dat nog zin heeft.
tuurlijk is dat data verkeer.. alleen kan ik het verschil zien tussen elke app en dus ook het soort data verkeerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Is ook data verkeer... net zoals "het surfen op internet". Als je op jouw manier redeneert dan kom je bedrogen uit.
Nee, het gaat alleen om dataverkeer wat daadwerkelijk via Vodafone gaat. Als je thuis via wifi zit te internetten, gaat het verkeer via je normale (ADSL/kabel/whatever) internetprovider.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef Darkmello het volgende:
Hele domme vraag:
Ik heb 1 GB datalimiet bij Vodafone, gaat dit er dan ook vanaf als ik thuis op de wifi zit? Ik dacht van niet, maar mijn stiefvader zegt nml van wel.
of je moet veel pecht hebben dat je telefoon niet de wifi verbinding gebruiktquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen om dataverkeer wat daadwerkelijk via Vodafone gaat. Als je thuis via wifi zit te internetten, gaat het verkeer via je normale (ADSL/kabel/whatever) internetprovider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |