VMBO examen moet wel lukken. Die maak ik met 2 vingers in mijn neusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:18 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Eerst een jaartje laatste klas VMBO.
Als ik mijn examen haal ( zal net op het randje liggen ) dan weet ik het nog niet.
Een van de nieuwste aandachtshoeren op FOK!.quote:
Appingedam volgens mij maar ze gaat in Delfzijl naar school.quote:
Tja, maar afgelopen jaar is er iets gebeurt ( gaat er nu niet om wat ) waardoor ik problemen met mijn concentratie kreegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
VMBO examen moet wel lukken. Die maak ik met 2 vingers in mijn neus
Wat smeer je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens en meisjes het is mooi geweest ik smeer hem.
Doeeeg.![]()
Groetjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens en meisjes het is mooi geweest ik smeer hem.
Doeeeg.![]()
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef zquing het volgende:
[..]
ik dacht laat ik 't maar even melden
Haha, je begon te puberen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Tja, maar afgelopen jaar is er iets gebeurt ( gaat er nu niet om wat ) waardoor ik problemen met mijn concentratie kreeg. Nu moet ik met veel moeite mijn cijfers nog eens opkrikken
...
Hoe hij zichzelf smeert?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar pic's.
Nee, ik puber nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, je begon te puberen.![]()
![]()
Centraal examen is 50%, daar heb je zo een paar 8'en voor.
Wel op ;t VMBOquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, je begon te puberen.![]()
![]()
Centraal examen is 50%, daar heb je zo een paar 8'en voor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hihi, ik had eigenlijk makkelijk Havo kunnen doen, dus denk dat VMBO mij wel lukt.
beetje dom dat je dan geen Havo doet dan hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hihi, ik had eigenlijk makkelijk Havo kunnen doen, dus denk dat VMBO mij wel lukt.
Lui wel ja, maar meer omdat ik die stof niet erg boeiend vond, ik kan me maximaal 20 minuten concentreren, dan ben ik echt helemaal klaar met mijn werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
Dat zeggen ze allemaal. Waarom dan niet, te lui zeker. Teken dat je om 't VMBO op de juiste plek zat.
geregistreerd op: zondag 3 februari 2008 @ 10:02quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben te laat, kan iemand een samenvatting van dit topic geven?
Tja, kijk mijn vorige postquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef zquing het volgende:
[..]
beetje dom dat je dan geen Havo doet dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |