Oh, even koekeloeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, antwoord is al gegeven in FB topic.
Durf ik niet, ben nog topic maagdquote:
Inderdaad, zeg. Terechte klacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom doen die honden er augurken op!Bijna niemand eet ze op.
Klinkt als vlakbij Delfzijlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Noord-West van de provincie Groningen.
Damn, gewoon 25KM naar het dichtstbijzijnde leven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Noord-West van de provincie Groningen.
quote:
36 KM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ligt er niet gek ver vandaan nee.
Tegenover mijn huis ga ik naar school, denk erover om vanaf volgend jaar bij mijn tante of een vriend in te gaan wonen, omdat ik geen zin heb om eerst uren met de Bus te rijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, gewoon 25KM naar het dichtstbijzijnde leven.
Moet je nou ook iedere dag een uur met de bus naar school, of hebben ze daar wel scholen?
topic is toch zo volquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef o.us het volgende:
Nu is dit veranderd in een NachtbaggertopicWeg lol.
Volgend jaar havo of mbo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Tegenover mijn huis ga ik naar school, denk erover om vanaf volgend jaar bij mijn tante of een vriend in te gaan wonen, omdat ik geen zin heb om eerst uren met de Bus te rijden.
Chicks uit Delfzijlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ligt er niet gek ver vandaan nee.
Ik heb eindelijk een serieus gesprek gevormd in dit topic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef o.us het volgende:
Nu is dit veranderd in een NachtbaggertopicWeg lol.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Er komt toch zeker wel een deeltje 2/3
niet in KLBquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Er komt toch zeker wel een deeltje 2/3
Oja?quote:
Eerst een jaartje laatste klas VMBO.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |