www.asos.comquote:Established in June 2000, ASOS.com is the UK's largest independent online fashion and beauty retailer. With over 19,400 branded and own label products available and 1000 new lines added each week, ASOS.com is rapidly becoming the market leader in the UK online fashion world.
Aimed primarily at fashion forward 16-34 year olds, ASOS.com attracts over 6.3 million unique visitors a month and has 2.8 million registered users.
Als een artikel niet op voorraad is kun je 'm uberhaupt niet in je winkelmandje plaatsen, dus orderen komt er al helemaal niet van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef bierjoost het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard policy dan. Als er zeg maar 1 artikel niet op voorraad is of zo? Wachten ze dan met alles versturen of zoals bij G-Niles eerst wat op voorraad is en daarna de rest?
precies ze waren dus gewoon twee artikelen vergeten, ze stonden ook gewoon wel op de pakbon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Als een artikel niet op voorraad is kun je 'm uberhaupt niet in je winkelmandje plaatsen, dus orderen komt er al helemaal niet van.
Eens. Wachten tot de nieuwe collecties dan maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Asos heeft niet zoveel leuke kleding meer de laatste tijd.
Ik ken het alleen van naam. Heb het zien liggen in een jeans winkel in Groningen waar ik wel eens kwam kijken voor Nudie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand ervaring met dat merk?
Ik zoek namelijk al een tijdje een zwarte slim broek. Ze noemen die broek wel skinny maar vind um zo vanaf het plaatje eerder een slim model
Zijn dat goede jeans?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:07 schreef stef040 het volgende:
Paul Smith jeans nieuwe collectie is binnen.
Jeans weet ik niet, maar PS is een goed merkquote:
Echt héquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1215779
Elf euro voor een speld aan een kettinkje.
Nee 10 of 20% korting op je bestelling.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:50 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat houden die kortingscodes in? Gratis verzending?
Kunnen ze dat niet natrekken net zoals bij de h&m?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:01 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb een code gekregen voor ¤ 10,- discount. Ze zeggen er wel bij dat hij alleen voor mij persoonlijk is en alleen bij je eerste bestelling (desnoods ander account aanmaken), maar dat betwijfel ik:
10EUFIRST8
Voorwaarden: Na aftrek van korting minimale bestel bedrag (of item) ¤ 14,- zijn.
Het lijkt er toch op dat 'ie vrij persoonlijk is, ik krijg deze error:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:01 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb een code gekregen voor ¤ 10,- discount. Ze zeggen er wel bij dat hij alleen voor mij persoonlijk is en alleen bij je eerste bestelling (desnoods ander account aanmaken), maar dat betwijfel ik:
10EUFIRST8
Voorwaarden: Na aftrek van korting minimale bestel bedrag (of item) ¤ 14,- zijn.
quote:The following errors have occurred:
- the discount code "10EUFIRST8" has already been used and is no longer valid
Zo jij bent snel met het posten er van. Kreeg em net 4 minuten geleden in mn mailbox zag ik.quote:
Zo te zien wel. Ik wilde sowieso een bestelling gaan doen, maar met 15% korting was het natuurlijk net iets leuker geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
zal wel alleen op ASOS-huismerk zijn toch
ik heb er twee van asos en ben er zeer tevreden mee voor de prijs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand ervaring met die nette schoenen van het huismerk.... Ze zijn omgerekend nog geen 40 euro. Ik verwacht geen handgemaakte topkwaliteit, maar voor de presentaties op school.
Voelen ze een beetje stevig? Niet dat de zool na twee dagen er al af is gevallen. (voor de prijs dan)quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ik heb er twee van asos en ben er zeer tevreden mee voor de prijs.
heb ze in december gekocht of zo in een periode dat ik dagelijks stage liep voor een half jaar lang en hij is nog steeds in goede staat. kwaliteit is vergelijkbaar met nettequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:38 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Voelen ze een beetje stevig? Niet dat de zool na twee dagen er al af is gevallen. (voor de prijs dan)
Jawohl. Foto in [PICS ONLY] #46 Wat draag jij vandaag hoe die er vandaag bij staat. Redelijk ingedragen al.quote:
Ik vind ze ook lelijk.quote:
Black betekent meestal een nette of wat exclusievere lijnquote:
goeie hap.quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Black betekent meestal een nette of wat exclusievere lijnDiesel heeft bijvoorbeeld ook Diesel Black en Manfield heeft het ook..
Ik ga vanavond de site even afspeuren voor wat leuke dingetjes, ben benieuwd
Ik niet, dus als daar uitleg in stond sorryquote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goeie hap.![]()
(ik heb ook de rest van de nieuwsbrief gelezen)
quote:Op maandag 20 september 2010 10:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik niet, dus als daar uitleg in stond sorry![]()
Lopen genoeg domme mensen rond
Dat vraag ik me al maanden af bij Asosquote:Op maandag 20 september 2010 11:05 schreef Seam het volgende:
Komt er nog een keer wat leuks binnen?
nee haha ik ga mijne ook 'weggeven' aan een vriend....quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Alleen heb ik niet echt iets gezien dat ik wil hebben.
In je mail...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:38 schreef Zinedinho het volgende:
Hoe komen jullie aan die persoonlijke codes? Ik heb al meerdere bestellingen gedaan, maar nog nooit een code gezien.
Je zou de bestelling kunnen cancellen en een nieuwe plaatsen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef t1m0k het volgende:
Shit, vergeten express delivery aan te klikken, nu duurt het weer zo lang. Asos kennende zal ik daar wel niets meer aan kunnen veranderen of wel?
Durfde niet omdat ik bang was dat de kortingscode niet meer zou werkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Je zou de bestelling kunnen cancellen en een nieuwe plaatsen.
Dat is geen geld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld voor 19 pond
Mennn m'n pa draagt wel eens zulke schoenen. Alleen daarom al zal ik er niet in lopenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld voor 19 pond
Ik dus ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef Seam het volgende:
Zo'n instap schoenen zijn alleen chill bij Vans achtige schoenen. Qua herenschoenen vind ik het erg ouderwets.
Tsja, je kan niet heel je leven op sneakers blijven lopen he..quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mennn m'n pa draagt wel eens zulke schoenen. Alleen daarom al zal ik er niet in lopen
die zijn heel nicequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:58 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld, has echt wat mooie laarzn nodig voor de winter.
Ik snap je punt. Ik had altijd (leukere) brogues voor op werk. Daarnaast wat duurdere schoenen voor 1x in de week gemiddeld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet heel je leven op sneakers blijven lopen he..
en zeker niet op werk
Instappers voor op het werk vind ik erg afschuwelijk en onprofessioneel juist. Sneakers zijn net wat erger maar niet veel meer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet heel je leven op sneakers blijven lopen he..
en zeker niet op werk
Nee joh, ik heb ook gewoon met Paypal betaald en daar zit echt geen creditcard aan gekoppeldquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Pac-M4n het volgende:
Hoi (ik heb speciaal een account hiervoor aangemaakt), ik wilde vanmiddag flink wat bestellen bij Asos.
Maar nu bleek dat je persé een creditcard nodig hebt ? Zelfs als je paypal wilt gebruiken...?
Ik heb dus geen CC en mijn ouders ook niet....
Ik heb een week geleden een asos-item in mijn bookmarks gezet. toen ik die url van het weekend opende kreeg ik het welkomstscherm van asos maar geen item. via google vind ik de item nog wel. maar als ik daar op klik krijg ik weer het welkomstscherm. nieteens "ïtem out of stock" gewoon foetsiequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ook gewoon met Paypal betaald en daar zit echt geen creditcard aan gekoppeld
Heb je PayPal wel aan je bankrekening gekoppeld?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Pac-M4n het volgende:
Ik had dus PayPal aangevinkt, kreeg ik dat ik eerst mijn Credit Card moet koppelen.
Maar ik zie dat er ook 0,- euro op mijn PayPal rekening staat, moet ik daar eerst het bedrag op zetten, en kan ik dan wel zonder cc betalen ? [/noob]
Tot zover ik weet wel, maar er staat dus 0 euro op het paypal account zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je PayPal wel aan je bankrekening gekoppeld?
Heb je ooit 2 bedragen op je bankrekening gestort gekregen die je moest invoeren bij PP?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef Pac-M4n het volgende:
[..]
Tot zover ik weet wel, maar er staat dus 0 euro op het paypal account zelf.
Dit krijg ik wanneer ik op bestelling plaatsen geklikt heb:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, kan ik dat opnieuw krijgen ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je ooit 2 bedragen op je bankrekening gestort gekregen die je moest invoeren bij PP?
Dan is je PP inderdaad niet aan je bankrekening gekoppeld. Zou niet weten hoe het moetquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef Pac-M4n het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, kan ik dat opnieuw krijgen ?
Jaaa ik heb ook zeker nog leukere van Bommeltjes voor op de werkvloerquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik had altijd (leukere) brogues voor op werk. Daarnaast wat duurdere schoenen voor 1x in de week gemiddeld.
Die kun je ook op divoza.nl bestellen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:58 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld, has echt wat mooie laarzn nodig voor de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |