Het lijkt er toch op dat 'ie vrij persoonlijk is, ik krijg deze error:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:01 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb een code gekregen voor ¤ 10,- discount. Ze zeggen er wel bij dat hij alleen voor mij persoonlijk is en alleen bij je eerste bestelling (desnoods ander account aanmaken), maar dat betwijfel ik:
10EUFIRST8
Voorwaarden: Na aftrek van korting minimale bestel bedrag (of item) ¤ 14,- zijn.
quote:The following errors have occurred:
- the discount code "10EUFIRST8" has already been used and is no longer valid
Zo jij bent snel met het posten er van. Kreeg em net 4 minuten geleden in mn mailbox zag ik.quote:
Zo te zien wel. Ik wilde sowieso een bestelling gaan doen, maar met 15% korting was het natuurlijk net iets leuker geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
zal wel alleen op ASOS-huismerk zijn toch
ik heb er twee van asos en ben er zeer tevreden mee voor de prijs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand ervaring met die nette schoenen van het huismerk.... Ze zijn omgerekend nog geen 40 euro. Ik verwacht geen handgemaakte topkwaliteit, maar voor de presentaties op school.
Voelen ze een beetje stevig? Niet dat de zool na twee dagen er al af is gevallen. (voor de prijs dan)quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ik heb er twee van asos en ben er zeer tevreden mee voor de prijs.
heb ze in december gekocht of zo in een periode dat ik dagelijks stage liep voor een half jaar lang en hij is nog steeds in goede staat. kwaliteit is vergelijkbaar met nettequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:38 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Voelen ze een beetje stevig? Niet dat de zool na twee dagen er al af is gevallen. (voor de prijs dan)
Jawohl. Foto in [PICS ONLY] #46 Wat draag jij vandaag hoe die er vandaag bij staat. Redelijk ingedragen al.quote:
Ik vind ze ook lelijk.quote:
Black betekent meestal een nette of wat exclusievere lijnquote:
goeie hap.quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Black betekent meestal een nette of wat exclusievere lijnDiesel heeft bijvoorbeeld ook Diesel Black en Manfield heeft het ook..
Ik ga vanavond de site even afspeuren voor wat leuke dingetjes, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |