quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
vorige deeltjesquote:
Ik hoor het alweer, naar mijn mening wordt niet gevraagd.quote:
Ieder zijn ding zo denk ik.quote:Ik werk mijn hele leven al buiten, op een verdwaald short term uitzendbaantje hier en daar na, ik vind regen niet erg, mits goede kleding, het is ook niet mijn favo werkomgeving, maar ik ben echt niet bang om nat te worden
Ik ziettutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 extraspeciale bijdragen van jou in de OP
daarom doe ik het ook niet nog een keerquote:
mooie quote ook he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ziettut
was echt een toffe bak om mee te rijden
fucking hell blast from the past zegquote:
btw wat is er met supras.nl gebeurdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fucking hell blast from the past zeg
tvp's mogen niet en ratings op fok zijn weer hip
welcome to 2005
bron ??quote:
supras.nl is niet meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
btw wat is er met supras.nl gebeurd
quote:
Nouja, ik bepaal het zelf, maar we hebben afgesproken dat ook hier alles netjes opgeborgen en op slot gaat. Wel eens een goed idee om dat te controleren, aangezien ik vaak eerder weg ga en wat later aankom als de meesten, aangezien ik ook veel thuis werk of afspraken buiten de deur heb. Dus ik heb geen idee of het ook gebeurt. Hoewel de schoonmaak nooit klaagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Anne het volgende:
Hier moet sowieso alles achter slot en grendel aan het eind van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |