die is lijpquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of het een verbetering is maar het heeft wel met het woord "zindelijk" te maken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:44 schreef ElmoFan het volgende:
Kan iemand mijn verneukte nog erger verneuken?
Geniaal! Bedankt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of het een verbetering is maar het heeft wel met het woord "zindelijk" te maken...
[ afbeelding ]
en een stilstaande? die heb ik ook nog wel...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat GIF-je is op een andere manier gemaakt dan ik doe. Ik kan daar niet echt wat mee.
Ik sla 'm in ieder geval op en zal eens kijken of ik wat kan bedenken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en een stilstaande? die heb ik ook nog wel...
tadaaa!!![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik sla 'm in ieder geval op en zal eens kijken of ik wat kan bedenken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
Ongevraagd z'n nieuwe UI vernueckt....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe nicequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die irritant te bewerken zegquote:
Fantastischquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat is die irritant te bewerken zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit-quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er is een wachtrij, ga maar achter mij staan
Ik heb wat voor je....quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wachten jullie maar totdat mijn verneukte icon klaar is
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
<<<<< Iemand?
@ Hajee, ik weet dat je er een had gemaakt, maar die was idd gemaakt in een inspiratiedip![]()
Wacht even, ik zoek een andere uiquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.
[ afbeelding ]
Of heb je zelf nog een idee ?
Vuist erin, blauw oog/bloedneus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
In dat geval laten we 'm met rustquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
Wauw! wat een meesterwerk mijn complimenten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Haha ik vind hem leukkkk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het slaat niet echt ergens op maar ik weet nix beters....
[ afbeelding ]---------->[ afbeelding ]]
Geen zonsvloed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef ry4life het volgende:
Meer kan ik ook niet verzinnen
[ afbeelding ]
En het ging nogal mis bij het maken van deze, dus even geen zee erbij
Goed he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk vernueckt ! Je herkent hem niet terug![]()
Wel mooi dat 't beessie weer vrolijk kijktquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goed he!
ik heb geen inspiratie meer
Hehe ja zoiets probeerde ik maar het lukte nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen zonsvloed?
Zegmaar zon overdreven golf, en dan dat ie wegspoeld![]()
of word ze dan boosquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik denk dat ik die ga gebruiken
nah ik ga het gewoon gebruiken bij topics zoals in beforquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je [ afbeelding ] gaat gebruiken maak je kans op [ afbeelding ]
Gewoon doen
Há nieuwe slotjes hype!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
nah ik ga het gewoon gebruiken bij topics zoals in befor [ afbeelding ]
Ga je em verneuken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Grappig plaatje, lijkt een beetje op je UI
Ik neem maar eens even pauze. Ik krijg vierkante ogen en m'n maag rammelt. Dus voorlopig nog even niet.quote:
Zelfde geld zeker voor mij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat GIF-je is op een andere manier gemaakt dan ik doe. Ik kan daar niet echt wat mee.
Ik heb het net weer geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet lukkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die hier een stormvloed op kan maken? [ afbeelding ]
geeft niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:50 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ik heb het net weer geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet lukken![]()
Sorry
Jawel, is simpel ook goed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef Lief-visje het volgende:
Niemand die die van mij nog wil doen ?!
Ja hoor, maak er iets leuks vanquote:
Heb er twee frames uitgehaald die misbaar waren en nu is 'ie ongeveer 49,5kb.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:56 schreef Koenitjuh het volgende:
ik heb deze gemaakt:
[ afbeelding ]
maar hij is te groot
quote:
Alstu,quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja hoor, maak er iets leuks van
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Alstu,
Hij ziet er aardig verneukt oud uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..
Je hoeft alleen maar die hoed naar beneden te laten vallen en zorgen dat de achtergrond grijs blijftquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mij
moet je op een kruk gaan staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mij
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die hier een stormvloed op kan maken? [ afbeelding ]
Ik bedoelde meer dat er zoiets:quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat is die irritant te bewerken zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met een invisible achtergrond door het beeld komt
Ik word een beetje schokkerig van die van jouw![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...
[ afbeelding ]
Haha, ik vind hem leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Alstu,
Hij ziet er aardig verneukt uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Enigszins dit idee gebruikt....quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..
Bedankt HaJee !quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Enigszins dit idee gebruikt....
[ afbeelding ]
Kan ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ze ff aan elkaar geplakt[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...
[ afbeelding ]
Haha, die is wel beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Enigszins dit idee gebruikt....
[ afbeelding ]
mijn UI zou nog altijd graag misbruikt worden als iemand daar behoefte toe voeltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
*meldt zich vrijwillig als toekomstig slachtoffer van UI-misbruik*
Oké, die is makkelijk....quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef Meuweu het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand deze verneuken en verkleinen bitte
Heldquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, die is makkelijk....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |