paniek omdat dit de eerste in maanden in nijmegen is....en ik heb nog geen urgentie dus de komende 8 weken is dit de enige reeele kans....ik heb echt moeite met de 6 trappen hier dus ik wil koste wat koste zo snel mogelijk weg....zoals ik een half jaar geleden was daar kom ik lichamelijk nu niet eens meer in de buurt...dus ja...paniek want medisch gezien moet ik hier zo snel mogelijk wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanwaar al die paniek? Je hebt een indicatie, dus krijg je vroeg of laat een woning. Is het deze niet, dan wel een andere
quote:
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
paniek omdat dit de eerste in maanden in nijmegen is....en ik heb nog geen urgentie dus de komende 8 weken is dit de enige reeele kans....ik heb echt moeite met de 6 trappen hier dus ik wil koste wat koste zo snel mogelijk weg....zoals ik een half jaar geleden was daar kom ik lichamelijk nu niet eens meer in de buurt...dus ja...paniek want medisch gezien moet ik hier zo snel mogelijk weg
Kut in bed vind ik saai. Overal graag, maar liever niet in bedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Laysa het volgende:
Was het maar Kut dan zat teun nu niet op fok maar lag tie in bed
Dat duurt dus 6 tot 8 weken voordat het er door heen is.... bureaucratie ten top helaas en de woning waarin ik woon is afbraak en antikraak daar doen ze niets aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?
Een indicatie is niet meteen een woning. Mensen met een indicatie maar geen urgentie kunnen maanden moeten wachten op net die ene woning die voorbij komt waar ze op mogen reageren. Een indicatie is juist belemmerend qua snelheid dan bevorderend. Het wil alleen zeggen dat je uiteindelijk een woning krijgt die past, maar niet wanneer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanwaar al die paniek? Je hebt een indicatie, dus krijg je vroeg of laat een woning. Is het deze niet, dan wel een andere
Dan maak je maar inspiratie.quote:
nah bed was het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kut in bed vind ik saai. Overal graag, maar liever niet in bed![]()
Wel inspiratie!![]()
Ok, maar er dan maar van "Hij wilde een punt maken"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan maak je maar inspiratie.
Mensen met een indicatie mogen alleen reageren op een woning conform hun indicatie, mensen met een urgentie mogen reageren op alle woningen behalve die met een indicatie. Je hebt beide nodig om voorrang te krijgen op een woning met een indicatie. Om het even gemakkelijk te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?
Bed is het laatste wat ik daarvoor gebruikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah bed was het eerste wat in me opkwam
ghehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Toverheks het volgende:
Tokkie,Tokkie, nu alleen nog Laysa&D-K een leuk Hokkie
Vind ik ook prima, ik ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar er dan maar van "Hij wilde een punt maken"
Nee hoor, ik vind hem ook he-le-maal toppie. Net als neuken in bed. Prima plek daarvoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die de TT wel prima vindt?
Is normaal Mera, volledig normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
Ik krijg zojuist te horen dat mn ex GISTEREN (over 4 dagen moet ik t oude huis opleveren) per brief van de WBV te horen heeft gekregen dat ALLES eruit moet. Laminaat, vloerbedekking, tuinen, álles.
Godverdetyfuslijers!!![]()
![]()
Dat zei de buuf ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik ook prima, ik ben de moeilijkste niet
Ik dacht dat je dat al wist?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
Ik krijg zojuist te horen dat mn ex GISTEREN (over 4 dagen moet ik t oude huis opleveren) per brief van de WBV te horen heeft gekregen dat ALLES eruit moet. Laminaat, vloerbedekking, tuinen, álles.
![]()
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
![]()
Ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb jij al zo'n Esta formulier Gert?
Zie het bij ieder journaal voorbijkomen en dat ze daar vanaf augustus geld voor gaan vragen. Wist niet dat het nodig was, maar zonder kom je het land niet in.quote:
Dat dacht ik ook meteen, want het komt wel voor dat je eea mag laten liggen (vloerbedekking dan ofzo) maar als de nieuwe huurder het niet wil hebben dan moet het er alsnog uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?
Hmm ja dat zat er wel in, dat ook dat als melkkoe gebruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie het bij ieder journaal voorbijkomen en dat ze daar vanaf augustus geld voor gaan vragen. Wist niet dat het nodig was, maar zonder kom je het land niet in.
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?
Een half stokje tonijn en een half stokje zalm. Beste vriendinnetje en ik hebben gedeeld. En ik heb een deels door haar geschreven boek gekregen, gesigneerd. Voor later, toen ik haar nog kende voordat ze wereldvermaard was!quote:
Goffer Heksje, moet ze ook nog een kindje in elkaar fabrieken in die vier dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
als je de woning verlaat moet je hem in ouderlijke staat achter laten, mits de woning verbetering erop is vooruit gegaan. (muur uitgebroken met toestemming woningbouw etc.)
stel je nam de woning met spuuglelijke oranje keukentegels en later heb je ze vervangen voor mooie witte, woningbouw zegt niks mee te maken alles in de oorspronkelijke staat terug brengen.
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
als je de woning verlaat moet je hem in ouderlijke staat achter laten, mits de woning verbetering erop is vooruit gegaan. (muur uitgebroken met toestemming woningbouw etc.)
stel je nam de woning met spuuglelijke oranje keukentegels en later heb je ze vervangen voor mooie witte, woningbouw zegt niks mee te maken alles in de oorspronkelijke staat terug brengen.
Huh, wat kost zoveel geld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.![]()
Tja, wat hierboven al gezegd werd: het is volkomen normaal dat je het huis gestript moet achterlaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.![]()
Ze stoppen me godver in een kuthok met ontiegelijk pauperlaminaat, gaten in de muur, lelijke verf, plankjes, gordijnrails en alles er nog in.. Troep in de tuin.. En mag ik het huis leeghalen!!?![]()
Serieus, stelletje idioten, en dan nog even fijntjes in de laatste week laten weten, terwijl het al ruim een maand bekend is dat het leeg moet!Ik heb nondeju toen nog gebéld om te vragen of er STANDAARD dingen uit moeten zoals laminaat enzo!
Sssssst, wees nu maar blij dat je een woning hebt. Die meuk sloop je er met z'n drieën (Ex, Ian en jij) in een dag uit. Volgende week is alles vergetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze stoppen me godver in een kuthok met ontiegelijk pauperlaminaat, gaten in de muur, lelijke verf, plankjes, gordijnrails en alles er nog in.. Troep in de tuin.. En mag ik het huis leeghalen!!?![]()
Serieus, stelletje idioten, en dan nog even fijntjes in de laatste week laten weten, terwijl het al ruim een maand bekend is dat het leeg moet!Ik heb nondeju toen nog gebéld om te vragen of er STANDAARD dingen uit moeten zoals laminaat enzo!
Wel zwangerschapsverlof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goffer Heksje, moet ze ook nog een kindje in elkaar fabrieken in die vier dagen
Ik denk dat Tita "tenzij" bedoelde ipv "mits". Mits wordt wel vaker verkeerd gebruikt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.
Dat gebeurt hier ook aan de lopende band hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, wat hierboven al gezegd werd: het is volkomen normaal dat je het huis gestript moet achterlaten.
Dat ze jou een huis opleveren waarbij dat niét gebeurd is, is echter niét normaal.
bel je woningbouw Mera, en zeg wat je hier zegt van dat laminaat enzo, kijken wat hun zeggen succes en maak je aub niet druk nergens voor nodig je bent jarig en niet lekker hier wordt je helemaal beroerd van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhuh, inclusief vloerbedekking op de trap, behang in diverse kamers etc? Denk t niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sssssst, wees nu maar blij dat je een woning hebt. Die meuk sloop je er met z'n drieën (Ex, Ian en jij) in een dag uit. Volgende week is alles vergeten
Geen idee ik heb de brief nog niet gezien, maar schijnbaar wordt de huur doorberekend als jouw spullen er nog in zitten.quote:
Wat heks al zei, als er sprake is van woningverbetering, dan hoeft het soms niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.
Dat is dan heel grof, want de oude bewoners krijgen een zware boete als ze het huis niet gestript opleveren. Zogenaamd ook vanwege de schoonmaak- en verwijderingskosten. Maar dat laten ze de nieuwe bewoners dus vaak blijkbaar lekker zelf doen. Hoef je niet te pikken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook aan de lopende band hoor![]()
Mera, werk aan de winkel dus
Kantoor gesloten op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bel je woningbouw Mera, en zeg wat je hier zegt van dat laminaat enzo, kijken wat hun zeggen succes en maak je aub niet druk nergens voor nodig je bent jarig en niet lekker hier wordt je helemaal beroerd van.
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhuh, inclusief vloerbedekking op de trap, behang in diverse kamers etc? Denk t niet.
Komt nog bij dat ik ziek ben en we gebrek hebben aan vervoer naar de stort.
[..]
Geen idee ik heb de brief nog niet gezien, maar schijnbaar wordt de huur doorberekend als jouw spullen er nog in zitten.
En opgelost!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan wel
wat een gekut zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
![]()
Jij mij ook, dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat je mij regelmatig verrot gescholden hebt
Meteen aannemen en de Jupiler opener bij de hand houden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij mij ook, dat scheelt.En Ian had nog een kratje van je tegoed
![]()
Maar serieus aanbod? Klundert is niet naast de deur voor jou he.
't Is de jeugt Cc, ze denken tegenwoordig dat 't wel goed gaat en zitten liever aan de breezersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht echt dat je een paar weken terug zei dat je zo opzag tegen die tuin van het vele onkruid ontdoen?
das nou echt liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan wel
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht echt dat je een paar weken terug zei dat je zo opzag tegen die tuin van het vele onkruid ontdoen?
Precies, daarom is het er ook niet meer van gekomenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ja, serieus aanbod, 's morgens ga ik sporten, douche mij na de tijd, rond twee uur ben ik bij je, hebben jullie de meuk klaar liggen, rijden we drie-vier keer heen en weer en klaar is Keesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij mij ook, dat scheelt.En Ian had nog een kratje van je tegoed
![]()
Maar serieus aanbod? Klundert is niet naast de deur voor jou he.
Okay, ze komen nu opeens met een heel nieuw eisenpakket. Wat belachelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoeven
Blijkt maar weer dat je dit soort zaken altijd zwart op wit moet hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoeven
Dat zou ik serieus waarderen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, serieus aanbod, 's morgens ga ik sporten, douche mij na de tijd, rond twee uur ben ik bij je, hebben jullie de meuk klaar liggen, rijden we drie-vier keer heen en weer en klaar is Kees
Hoe is het destijds gegaan, bij het betrekken van de woning? Vraag even aan je exquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ná het sporten, dubbel zo fijn!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Noteert: maandag de zestiende, 14:00 uur, Klundert, Ian dumpen bij de stort, Mera schaken
Neem een snipperdag en help je meetmatties uit de brand manquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, allemaal keilief doen tegen Teun. Vindt ie leuk!
Ik zat al te denken, toen ik net mn eten uit de keuken pakte, moet Mera wel Ian meenemen, anders krijgt ie straks te horen dat Teun zo goed kan luisteren. . .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Noteert: maandag de zestiende, 14:00 uur, Klundert, Ian dumpen bij de stort, Mera schaken
Ok, spontaniteit wordt hier direct afgestraft, ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, toen ik net mn eten uit de keuken pakte, moet Mera wel Ian meenemen, anders krijgt ie straks te horen dat Teun zo goed kan luisteren. . .
Met klussen verbrand je ook zat calorieën. Doe es niet zo half werk leveren en kom gewoon 's ochtends al behang schrapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem een snipperdag en help je meetmatties uit de brand man
Jazeker, hij staat genoteerd voor als ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:14 schreef Laysa het volgende:
Zo doet teun dat....letten we allemaal ff op
Saxofoons.quote:
Behang afstomen is best leuk werk. Als schilder vaak gedaan. Door het gesis van het apparaat droom je lekker weg tijdens het werk, het is een beetje sauna-achtig, je gaat lekker zweten en de dag is zo voorbij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Met klussen verbrand je ook zat calorieën. Doe es niet zo half werk leveren en kom gewoon 's ochtends al behang schrapen.![]()
Vooral omdat pietje en ik geen vrij kunnen krijgen.
Dat klinkt helemaal niet leuk juist!.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Behang afstomen is best leuk werk. Als schilder vaak gedaan. Door het gesis van het apparaat droom je lekker weg tijdens het werk, het is een beetje sauna-achtig, je gaat lekker zweten en de dag is zo voorbij.
Die heeft van alles overgenomen van de oude bewoners. Kreeg zn huis al toegewezen toen die er nog in zaten en hadden een maand de tijd om te onderhandelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe is het destijds gegaan, bij het betrekken van de woning? Vraag even aan je ex
wat ben je een lieverd Teun, om die 2 te gaan helpenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, serieus aanbod, 's morgens ga ik sporten, douche mij na de tijd, rond twee uur ben ik bij je, hebben jullie de meuk klaar liggen, rijden we drie-vier keer heen en weer en klaar is Kees
Ok, haal je PM box even leeg, kan ik mijn mobiel nummer sturen. Misschien is dinsdag een betere dag? Sport ik niet, kan ik er eerder zijn. Maar ik ga serieus niet echt lopen beulen, dus je moet wel zorgen voor mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die heeft van alles overgenomen van de oude bewoners. Kreeg zn huis al toegewezen toen die er nog in zaten en hadden een maand de tijd om te onderhandelenIk kan er nu niet voor maandag achter komen of er nieuwe huurders zijn waar ik mee kan bakkeleien over overname, dus alles moet eruit, geen keus. Anders redden we dat nooit voor donderdag. Want geen vrij kunnen krijgen enzo!
![]()
Dus over maandag, ik zit dan gewoon op mn werk he? Want iedereen is op vakantie hier. Dus je zult Ian moeten schaken.De stort sluit om 4 uur en ik ben om half 5 klaar.
Onzin Heks, ik ben niet lief, af en toe spontaan en impulsief, maar da's iets heel anders.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben je een lieverd Teun, om die 2 te gaan helpen
Prima, doe nu maar gewoon even ruimte maken in je PM box, dan krijg je mijn nummer, wel zo handig lijkt mij. Ik ga niet de hele dag hier zitten loeren of je misschien een aanhangwagen nodig hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vooralsnog gaan we ons best doen om alles weg te krijgen met de bak die we morgen hebben, dus Teun het zóu kunnen dat het niet meer nodig is maar dat hoor je dan natuurlijk meteen want dan kachel ik direct naar mn ouders om internet te gebruiken
Dat geeft ons wel een dag extra om de boel leeg te trekken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, haal je PM box even leeg, kan ik mijn mobiel nummer sturen. Misschien is dinsdag een betere dag? Sport ik niet, kan ik er eerder zijn. Maar ik ga serieus niet echt lopen beulen, dus je moet wel zorgen voor mensen.
Gewoon "thuiswerken". Doe ik nu ook, en bij de klant is ook bijna iedereen op vakantie dus tjonge wat druk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus over maandag, ik zit dan gewoon op mn werk he? Want iedereen is op vakantie hier.
nee Teun, je hart zit op de goede plek, vind dit gewoon lief van je, en als ik vlakbij Klundert had gewoond was ik ook even een handje gaan helpen, en nee dat zeg ik niet om te zeggen maar had dat absoluut gedaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onzin Heks, ik ben niet lief, af en toe spontaan en impulsief, maar da's iets heel anders.
Ja, daar doen ze hier dus niet aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon "thuiswerken". Doe ik nu ook, en bij de klant is ook bijna iedereen op vakantie dus tjonge wat druk.
Die is al beter, zij het wel wat glad maar een xtc doet wonderen.quote:
O ja..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daar doen ze hier dus niet aan. Bovendien gaat dat vrij lastig want nog geen internet thuis
Teun, ik vind je een top gozer!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niemeniequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, wordt er iebelig van en vandaag of morgen ga ik even wat aan foute beeldvorming doen
Je vindt het gewoon leuk om Mera en Ian een keer te zien en je bent toch vrij. Dat wat dames dat hier uitleggen alsof je Ghandi zelf bent, is mooi scoren toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, wordt er iebelig van en vandaag of morgen ga ik even wat aan foute beeldvorming doen
Teun heeft nu al spijt van zijn impulsief handelenquote:
Het interesseert mij op dit moment oprecht geen ruk of ik Ian of Mera nu wel of niet zie. Maar dat gemekker over een verhuizing in combinatie dat ik inderdaad niet zoveel te doen heb, maakte dat ik het spontane aanbod deed. Bovendien zit dat kratje Jupiler mij nog dwars.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon leuk om Mera en Ian een keer te zien en je bent toch vrij. Dat wat dames dat hier uitleggen alsof je Ghandi zelf bent, is mooi scoren toch.![]()
Lavenderr, jij had toch nieuwe gordijnrails die nog opgehangen moet worden?
Lekkerquote:
De hele CD is geweldig. Maar ja, wat wil je anders met The Roots: al decennia top of the bill in conscious hiphop.quote:
De tekst in dat joetjoep clipje is wel gecensureerd trouwensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele CD is geweldig. Maar ja, wat wil je anders met The Roots: al decennia top of the bill in conscious hiphop.
Hij komt er wél rond voor uit!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het interesseert mij op dit moment oprecht geen ruk of ik Ian of Mera nu wel of niet zie. Maar dat gemekker over een verhuizing in combinatie dat ik inderdaad niet zoveel te doen heb, maakte dat ik het spontane aanbod deed. Bovendien zit dat kratje Jupiler mij nog dwars.
Daarnaast heb ik met modlikker Ian nog een appeltje te schillen, moet hem even recht in de ogen kijken en de oren wassen vanwege dat gehijg om een blauw kleurtje.![]()
Ongeveer dat
Dat dronk hij ook nog leeg voor hem?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij komt er wél rond voor uit!
Maar Ian was tegen mij wel opvallend aardig ja, hoewel ik eigenlijk een klootzak ben.
En met remlof ging het nóg verder, die heeft niet één keer zijn eigen bierglas hoeven optillen zelfs.
De fuck is eruitgehaald. Op de cd fucken ze er op los!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef remlof het volgende:
De tekst in dat joetjoep clipje is wel gecensureerd trouwens
Maar ik zal eens achter het album aan gaan
Ik heb hem al err besteldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fuck is eruitgehaald. Op de cd fucken ze er op los!
Out on the streets
where I grew up
first thing they teach you is not to give a piep
that type of thinking can get you nowhere
someone has to care.
"Out on the streetsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fuck is eruitgehaald. Op de cd fucken ze er op los!
Out on the streets
where I grew up
first thing they teach you is not to give a piep
that type of thinking can get you nowhere
someone has to care.
Wat is er gut, gut?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef Gert het volgende:
"Out on the streets
where I grew up"
Gut gut
klinkt niet slecht, en mooie clip wat wel opvalt er zit een riedeltje in die ze vroeger overal bij gebruikte, bij de oude soulnummers, ga straks eens youtube voor meer.quote:
In welk hokje het moet. Hmm.. in slaapverwekkend cliché misschien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er gut, gut?
Oh wacht: jij denkt stoere gangsta rap?
Nee, hij besloot het over mijn schoot te gietenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dronk hij ook nog leeg voor hem?
Nou ja, misschien is het in z'n soort geweldig hoor, maar ik klik het even lukraak ergens in het midden aan en zie een rap declameerneger rappend declamerend out on the streets (where he grew up) lopen. Dus dan word ik niet direct verrast of zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, zo zou ik The Roots niet durven omschrijven. Daarmee doe je ze echt te kort. Vind ik dan. Maar als het hele genre je niet ligt, dan snap ik dat je die associatie al snel legt.
Da's een lekker plaatje.quote:
Het nummer gaat juist over meer community sense on the streets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Gert het volgende:
Nou ja, misschien is het in z'n soort geweldig hoor, maar ik klik het even lukraak ergens in het midden aan en zie een rap declameerneger rappend declamerend out on the streets (where he grew up) lopen. Dus dan word ik niet direct verrast of zo.
Ik wíst het!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
Da's een lekker plaatje.![]()
Veel beter dan die shit die ze vroeger maakten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een lekker plaatje.![]()
Veel beter dan die shit die ze vroeger maakten.
Lekker feelgoodnummer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
net bij OPrah.....ik word altijd zo blij van dat plaatje en het doet me zo aan kally denken....en vorig jaar zomer
Wat deed ze met je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
net bij OPrah.....ik word altijd zo blij van dat plaatje en het doet me zo aan kally denken....en vorig jaar zomer
Ergens, deep down, zie ik je grijnzen achter je pc en hoor ik je denken "Hoe kan ik één en ander voeren"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef Jian het volgende:
Teun is top![]()
En als ie dan zo'n topic komt binnen zeilen, nou dan heb ik gewoon zo iets van, ja van;
Love is in the Air![]()
quote:Gewapende overval op Bart Smit
ZUILEN - Op klaarlichte dag is vrijdag speelgoedwinkel Bart Smit in Zuilen overvallen door twee gewapende mannen.
Alsof Gert zn internet gebruikt voor zn werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daar doen ze hier dus niet aan. Bovendien gaat dat vrij lastig want nog geen internet thuis
waren zeker niet tevreden over het blauwe driewielertje, ze wilde een roze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Blijven hangen in hun jeugd en willen alsnog speelgoed![]()
[..]
Ze komen niet voor de meisjes denk ik?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren zeker niet tevreden over het blauwe driewielertje, ze wilde een roze.
echt als je gaat overvallen doe het dan in 1 keer goed, maar B smit of de zeeman pppfftt, werken veelal jonge meisjes hoe haal je het in je hoofd.
Die je dus zo overrompelt. Behalve dan deze twee minkukelsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
echt als je gaat overvallen doe het dan in 1 keer goed, maar B smit of de zeeman pppfftt, werken veelal jonge meisjes hoe haal je het in je hoofd.
BEP, och, ochquote:
dan nog liever de zeeman, bart smit zit vaak genoeg vol met kinderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren zeker niet tevreden over het blauwe driewielertje, ze wilde een roze.
Who ? moi ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ergens, deep down, zie ik je grijnzen achter je pc en hoor ik je denken "Hoe kan ik één en ander voeren"
Kritiek op rappers met niksteksten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
Cc haar schuld, mooie clip, gewoon hele speelfilmpjes
echt, zijn nog jonge meisjes wat meestal daar werkt, en dan komen overvallen, voor die paar 100 euro.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze komen niet voor de meisjes denk ik?
En mij aan:quote:
Mooi, maar ik hoor toch liever I Heard It Through The Grapevinequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga toch het meest voor de oude soul van Motown en marvin
ja hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
BEP, och, och![]()
Wat is het belangrijkste aan een BEP-nummer ? de titel, die ga je namelijk zo'n 60 x in het nummer horen, dan heb je dus al bijna een song. D
Daar gaat ie, dus 3 x een kreet, bijv.; Yo Yo Yo of Yeah Yeah Yeah o.i.d, dan het eerste woord van je titel dan een Yo of Yeah dan nogmaals het eerste woord van je titel en dan een paar korte statements, liefst rijmend op het het laatste woord van je titel... en we hebben een Bep-song![]()
Groovy
Daar gaat het omquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor wat? ik geef je gelijk![]()
maar toch vind ik um leukkkkkkkkkkkkkkk
Marvin zong ze allemaal, ben al mijn hele leven verliefd op die man en zijn muziek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoor toch liever I Heard It Through The Grapevine![]()
Mijn vader was altijd helemaal gek van de Four Tops![]()
Reach Out, I'll Be There , ook een beetje een Teun-song zeg maar![]()
Hoor ik nu ook op de radio. Oppeppertje.quote:
mag ik er eerlijk voor uit komen dat ik zulke muziek zo nietszeggend vind, zoals shakira black eyed en nog meer van die groepen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoor ik nu ook op de radio. Oppeppertje.
Sowieso, David Guetta![]()
![]()
![]()
![]()
Enjoy! Volop!quote:
Ik ben ook niet van de veelzeggende muziek, voor mij moet er gewoon een dikke beat in zitten en een leuk meeblèrmelodietjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik er eerlijk voor uit komen dat ik zulke muziek zo nietszeggend vind, zoals shakira black eyed en nog meer van die groepen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik er eerlijk voor uit komen dat ik zulke muziek zo nietszeggend vind, zoals shakira black eyed en nog meer van die groepen.
jij mag allesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de veelzeggende muziek, voor mij moet er gewoon een dikke beat in zitten en een leuk meeblèrmelodietjeDus dan zul je al mijn suggesties wel niets vinden haha
Maar natuurlijk mag jij dat zeggen, voor mij zijn de lyrics ook heel belangrijk. Alhoewel ik een nummer met mindere lyrics en een goede beat en een lekker ritme ook wel kan waarderen.. hangt ook van m'n stemming af. Alleen als Bep bijv. voor de 40e keer hetzelfde truukje doet, dan heb ik onderweg wel een keer afgehaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou het afgelopen uur dus weer hè.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof Gert zn internet gebruikt voor zn werk
Ik zou zeggen: schrijf er eentje en word óók multimiljonair.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
BEP, och, och![]()
Wat is het belangrijkste aan een BEP-nummer ? de titel, die ga je namelijk zo'n 60 x in het nummer horen, dan heb je dus al bijna een song. D
Daar gaat ie, dus 3 x een kreet, bijv.; Yo Yo Yo of Yeah Yeah Yeah o.i.d, dan het eerste woord van je titel dan een Yo of Yeah dan nogmaals het eerste woord van je titel en dan een paar korte statements, liefst rijmend op het het laatste woord van je titel... en we hebben een Bep-song![]()
Groovy
Alles draait bij jou ook om geld hèquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: schrijf er eentje en word óók multimiljonair.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoor toch liever I Heard It Through The Grapevine![]()
Zegt de meneer die rechtser is dan die kerl auf meine ava.quote:
Wat ben je toch aandoenlijk naïef zo nu en danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zegt de meneer die rechtser is dan die kerl auf meine ava.
Het is jammer dat er zoveel te doen is anders waren we denk ik wel komen kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef Toverheks het volgende:
lekkere muziek voor Mera, met een goeie Beat.
morgen om 10 uur barst weer het feessie in mijn achtertuin los, vanavond gaan ze indraaien, hoop dat ze dat weer als vanouds lekker hard doen dan dreunt zelf mijn laminaat mee.
Ow ik ben morgen waarschijnlijk toch in A'dam, misschien kom ik wel even in je achtertuin kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef Toverheks het volgende:
lekkere muziek voor Mera, met een goeie Beat.
morgen om 10 uur barst weer het feessie in mijn achtertuin los, vanavond gaan ze indraaien, hoop dat ze dat weer als vanouds lekker hard doen dan dreunt zelf mijn laminaat mee.
nou zit nu al te dreunen, is er 1 aan het indraaien af en toe, vanavond ga ik even het terrein op ( was van de week ook even kijken) sta op de gastenlijst ( bewoners uit de buurt) heb kaartjes aan die oudste gegeven en zoon mocht 2 kaartjes voor de prijs van 1 ( doen ze voor de omwonende ) en omdat ik 1 van de bewoners ben die in het laatste straatje woond hebben we elk jaar die mazzel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is jammer dat er zoveel te doen is anders waren we denk ik wel komen kijken
je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ben morgen waarschijnlijk toch in A'dam, misschien kom ik wel even in je achtertuin kijken
Wat leuk! Dan weet je dat het gewaardeerd werd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd Mera!!
Kreeg ik al gewoon de uren uitbetaald, 22 consumptiebonnen, een extra backstagearmbandje en 4 eetbonnen, kreeg ik vandaag ook nog een bos bloemen voor mijn hulp op schollenpop!
Volgend jaar weer!![]()
Komt-ie weer met z'n hartjes en kusjes vol ingehouden woede.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ben je toch aandoenlijk naïef zo nu en dan![]()
Maar goed, jij bent meer het Paul Rosenmöller-type hè, Links lullen en ....
Het is wel een beetje eh.... verhéven, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat inzooemen op Sagans blij lachende hoofd bijvoorbeeld tijdens die ruimtereis in deel 1.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Het scheppingsverhaal van Carl Sagan:
"Cosmos" is echt mijn bijbel
Die ben ik nu aan het kijken, vandaar dat ik even op joetjoep zocht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel een beetje eh.... verhéven, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat inzooemen op Sagans blij lachende hoofd bijvoorbeeld tijdens die ruimtereis in deel 1.
Maar ik vind dat wel schattig eigenlijk. En z'n jaren 70-kleding en scheiding ook. Dit weekend daarom deel 2: The Voice In The Cosmic Fugue.
Jawel. Maar het is ook weer geen hoorspel. Het is het totaalplaatje. En de cosmos leent zich bij uitstek voor visueel spektakel, al is het er in het echt vooral ookheel erg verscrikkelijk leeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
En ja, het was gewoon een stoffige wetenschapper, maar wel eentje met een enorme passie.
En het gaat erom wat ie zègt hè?
Lieve, naïeve (ik zeg dat met liefdevolle glimlach) Gert,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt-ie weer met z'n hartjes en kusjes vol ingehouden woede.
Whehehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Lieve, naïeve (ik zeg dat met liefdevolle glimlach) Gert,
Ik moet je tenminste één illusie ontnemen, maar zo is het leven nu eenmaal af en toe. JIJ bent niet, lees, echt, echt niet, in staat om mijn woede op te wekken. Echt niet dus![]()
Wie denk je dat je voor je hebt, een slachtoffer als LS ofzo ?
Zowel elke godsdienst alsmede de wetenschap is gebaseerd op axioma!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Nog even de evolutie-animatie uit "The Voice In The Cosmic Fugue" met de muziek van Vangelis:
Haleluja, science is my religion
Hebben wij weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zowel elke godsdienst alsmede de wetenschap is gebaseerd op axioma!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
True, maar wetenschap staat tenminste open voor nieuwe inzichten, waar verreweg de meeste religies dogmatisch zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
kan korterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De wetenschap is ook dogmatisch. Ooit gehoord van paradigma? (Kuhn)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
True, maar wetenschap staat tenminste open voor nieuwe inzichten, waar verreweg de meeste religies dogmatisch zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
gaan we moeilijk doen jongens?? wat is paradigma D-K, ken wel het woord Para, maar dat is een ander verhaal.
Nee hoor, de modellen veranderen continu. Wij leren onze kinderen niet meer dat de Aarde plat is. En Pluto is ook al geen planeet meer. En we weten nu waardoor de dinosauriërs zijn uitgestorven. Etc, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De wetenschap is ook dogmatisch. Ooit gehoord van paradigma? (Kuhn)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
gaan we moeilijk doen jongens?? wat is paradigma D-K, ken wel het woord Para, maar dat is een ander verhaal.
ja hoor mij hoor je niks geks zeggen over *die goeie jongen*quote:
Paradigma is een bepaalde visie hoe het heelal in elkaar zit als het ware. Bijvoorbeeld vroeger was het paradigma dat de aarde het midden was van het zonnestelsel, maar nu gaat men er vanuit dat de zon dat is. Dat de zon nu het middelpunt van het zonnestelsel is dus nu het heersende beeld (paradigma).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
ach ach, Dokter Vladimir Zwezerik van inrichting *het zonnetje in huis* met Elly, ach wat was de wereld leukquote:
De paradigmae in de wetenschap veranderen continu, dus wat was ook alweer je punt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paradigma is een bepaalde visie hoe het heelal in elkaar zit als het ware. Bijvoorbeeld vroeger was het paradigma dat de aarde het midden was van het zonnestelsel, maar nu gaat men er vanuit dat de zon dat is. Dat de zon nu het middelpunt van het zonnestelsel is dus nu het heersende beeld (paradigma).
Volg je het nog een beetje?
ik nam je gewoon in de mailing ff, had ik zin in, wat denk je dat ik dat niet wistquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paradigma is een bepaalde visie hoe het heelal in elkaar zit als het ware. Bijvoorbeeld vroeger was het paradigma dat de aarde het midden was van het zonnestelsel, maar nu gaat men er vanuit dat de zon dat is. Dat de zon nu het middelpunt van het zonnestelsel is dus nu het heersende beeld (paradigma).
Volg je het nog een beetje?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor mij hoor je niks geks zeggen over *die goeie jongen*
Nee die veranderen, niet die vertragen de boel. De wetenschap heeft de neiging anomalieën die niet conform het heersende paradigma te beschouwen als onjuist of hieraan wordt door middel van het gebruiken van correctiefactoren alsnog binnen het heersende paradigma te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De paradigmae in de wetenschap veranderen continu, dus wat was ook alweer je punt?
Hij werd getergd, iedereen heeft z'n grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, geweldige gast. Zachtmoedig en nooit agressief
Goed zo Tita, dit is tenslotte de RLS SC.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
Zo gauw iets te bewijzen is, is het waar in de wetenschap. Gelovigen geloven alleen maar dat iets waar is dat niet te bewijzen valtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die veranderen, niet die vertragen de boel. De wetenschap heeft de neiging anomalieën die niet conform het heersende paradigma te beschouwen als onjuist of hieraan wordt door middel van het gebruiken van correctiefactoren alsnog binnen het heersende paradigma te plaatsen.
Ja maar die W&T SC is zóóóó saaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo Tita, dit is tenslotte de RLS SC.
Zegt Kuhn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee die veranderen, niet die vertragen de boel. De wetenschap heeft de neiging anomalieën die niet conform het heersende paradigma te beschouwen als onjuist of hieraan wordt door middel van het gebruiken van correctiefactoren alsnog binnen het heersende paradigma te plaatsen.
Die zitten met de neus in de boeken natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo Tita, dit is tenslotte de RLS SC.
Daar ga ik niet eens meer over in discussie. Als je zo weinig weet van wetenschap en religie is het zinloos deze discussie aan te gaan. Iemand die gedegen kennis heeft over wetenschap kent ook haar gebreken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo gauw iets te bewijzen is, is het waar in de wetenschap. Gelovigen geloven alleen maar dat iets waar is dat niet te bewijzen valt
Noem je Remlof nou een wijf?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand die gedegen kennis heeft over wetenschap kent ook haar gebreken.
Haar slaat op wetenschap! Zoals alle schone kunsten is zij vrouwelijk:quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haar slaat op wetenschap! Zoals alle schone kunsten is zij vrouwelijk:
we·ten·schap
zelfstandig naamwoord; de (v)
(1300 ‘wetenschap, weten, denkvermogen, bewustzijn, medeweten, toestemming, mededeling, kennisgeving, rechterlijke aanzegging’) van weten
Ook niet helemaal waar. Zolang het tegendeel niet bewezen is is het waar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo gauw iets te bewijzen is, is het waar in de wetenschap. Gelovigen geloven alleen maar dat iets waar is dat niet te bewijzen valt
Nee niet gezien! Had ik m'n schilders-outfit aan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook over het geloof mag men praten Gert.
heb je gisteren nog gezien dat leuke joutoep filmpje schilderen met gert
ik had je *gespot* op youtube he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dan klopt je zin taalkundig nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haar slaat op wetenschap! Zoals alle schone kunsten is zij vrouwelijk:
we·ten·schap
zelfstandig naamwoord; de (v)
(1300 ‘wetenschap, weten, denkvermogen, bewustzijn, medeweten, toestemming, mededeling, kennisgeving, rechterlijke aanzegging’) van weten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee niet gezien! Had ik m'n schilders-outfit aan?
ZomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik nog een echte Teun-song voor je zoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, kan het nu weer over seks gaan? Doe anders desnoods muziek of zo
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wetenschap en religie overlappen elkaar en hebben altijd een wisselwerking met elkaar gehad. Zonder het handwerk van mening hardwerkende monnik wisten we misschien niet eens wie Plato of Aristoteles was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan klopt je zin taalkundig niet
En nee, ik ga niet alles lezen, ik weet alleen dat religie wetenschap (en dus vooruitgang) altijd heeft tegengewerkt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik nog een echte Teun-song voor je zoeken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wetenschap en religie overlappen elkaar en hebben altijd een wisselwerking met elkaar gehad. Zonder het handwerk van mening hardwerkende monnik wisten we misschien niet eens wie Plato of Aristoteles was.
Net als nu eigenlijk. De wetenschapper is kortzichtiger dan de gelovige.
Geldt lang niet voor allemaal, maar voor een deel kan ik met je meegaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wetenschap en religie overlappen elkaar en hebben altijd een wisselwerking met elkaar gehad. Zonder het handwerk van mening hardwerkende monnik wisten we misschien niet eens wie Plato of Aristoteles was.
Net als nu eigenlijk. De wetenschapper is kortzichtiger dan de gelovige.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, je wilde intelligente teksten van de Kardinaal, nu, hier heb je zequote:
ja das een nicht, denk niet dat Teun daar op zit te wachten, op zijn muziek bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef Gert het volgende:
Ik houd me in, maar in werkelijkheid ontplof ik zowatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weer hartjes hè, ben je nu alweer boos huh?
Lou Reed is een perverseling met sadistische neigingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja das een nicht, denk niet dat Teun daar op zit te wachten, op zijn muziek bedoel ik.
Gênant, hè?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
Én voor z'n vriendje Andrew Ridgeley
Tering wat een griezel
Nou, die middelste.... of zijn poppers geen drugs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, niet hij
Hij mist alles van dit:
Ligt eraan of ze van een apotheker komen of van de dealer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, die middelste.... of zijn poppers geen drugs?
oh Ian Dury, een schitterdende vent was dat, heb nu het liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, niet hij
Hij mist alles van dit:
Volgens mij komen die van geen van beide, maar gewoon uit de sexshop toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze van een apotheker komen of van de dealer.
Ja. Ooit eens geprobeerd. Damn, wat een koppijn. Niks geils aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
Volgens mij komen die van geen van beide, maar gewoon uit de sexshop toch?
Mja.. heb een hoop geprobeerd, maar dat trekt me totaal niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ooit eens geprobeerd. Damn, wat een koppijn. Niks geils aan.
Meestal wel, maar je hebt een derivaat ervan dat je gewoon via de apotheek kan krijgen, maar dat schrijven ze niet zomaar voor. Daar krijg je verdomde koppijn van (net als van sommige poppers).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij komen die van geen van beide, maar gewoon uit de sexshop toch?
't Is verre familie van muhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lou Reed is een perverseling met sadistische neigingen.
Uitproberen en dat dan weer wel tijdens seks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Mja.. heb een hoop geprobeerd, maar dat trekt me totaal niet.
Heb je het alleen om uit te proberen gedaan of omdat er iets groots achterin naar binnen moest?![]()
Had je het bonnetje nog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitproberen en dat dan weer wel tijdens seks.
En toen was het 'Schat, ik heb hoofdpijn'.
En trekt dat niet zo weer weg dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gaan klagen bij de vrienden van wie ik het had gekregen. Nichtenvrienden uiteraard. Die moesten lachen en toen zetten ze weer Telkens Weer op.quote:
als ik dit nummer hoor moet ik altijd aan Theo van Gogh denken.quote:
Rocky! De diepgang van die film, de muziek, de jaren 70/80!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
ik gooi er ff echte kerels muziek in.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gaan klagen bij de vrienden van wie ik het had gekregen. Nichtenvrienden uiteraard. Die moesten lachen en toen zetten ze weer Telkens Weer op.
Bij mij niet. Ik voelde me echt vertieft en de zin was tot beneden het vriespunt gedaald.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rocky! De diepgang van die film, de muziek, de jaren 70/80!
Hmmz..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik voelde me echt vertieft en de zin was tot beneden het vriespunt gedaald.
Daarna die krengen ook nooit meer aangeraakt.
Het vergroot ook echt je keelgat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag Willeke Alberti in het rijtje bij Sjors Michael?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gaan klagen bij de vrienden van wie ik het had gekregen. Nichtenvrienden uiteraard. Die moesten lachen en toen zetten ze weer Telkens Weer op.
Biografie ook gelezen dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lou Reed is een perverseling met sadistische neigingen.
Mooi nummerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik dit nummer hoor moet ik altijd aan Theo van Gogh denken.
Doe mij maar Rocky III!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de Rocky`s op DVD, en Rocky 1 nog steeds janken, deed ik als puber al als hij op het end van de film Adrian roept, oh janken tranen snikken.
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag Willeke Alberti in het rijtje bij Sjors Michael?
Ja. Maar heb ook veel platen van 'm en was vroeger idolaat van The Velvet Underground. Dus dat was feest toen die ergens jaren 80 besloten tot een reünie-toer. Ben er ook heen geweest. Uiteraard kregen Reed & Cale toen weer ruzie en bleef het bij die ene tour.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |