paniek omdat dit de eerste in maanden in nijmegen is....en ik heb nog geen urgentie dus de komende 8 weken is dit de enige reeele kans....ik heb echt moeite met de 6 trappen hier dus ik wil koste wat koste zo snel mogelijk weg....zoals ik een half jaar geleden was daar kom ik lichamelijk nu niet eens meer in de buurt...dus ja...paniek want medisch gezien moet ik hier zo snel mogelijk wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanwaar al die paniek? Je hebt een indicatie, dus krijg je vroeg of laat een woning. Is het deze niet, dan wel een andere
quote:
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
paniek omdat dit de eerste in maanden in nijmegen is....en ik heb nog geen urgentie dus de komende 8 weken is dit de enige reeele kans....ik heb echt moeite met de 6 trappen hier dus ik wil koste wat koste zo snel mogelijk weg....zoals ik een half jaar geleden was daar kom ik lichamelijk nu niet eens meer in de buurt...dus ja...paniek want medisch gezien moet ik hier zo snel mogelijk weg
Kut in bed vind ik saai. Overal graag, maar liever niet in bedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Laysa het volgende:
Was het maar Kut dan zat teun nu niet op fok maar lag tie in bed
Dat duurt dus 6 tot 8 weken voordat het er door heen is.... bureaucratie ten top helaas en de woning waarin ik woon is afbraak en antikraak daar doen ze niets aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?
Een indicatie is niet meteen een woning. Mensen met een indicatie maar geen urgentie kunnen maanden moeten wachten op net die ene woning die voorbij komt waar ze op mogen reageren. Een indicatie is juist belemmerend qua snelheid dan bevorderend. Het wil alleen zeggen dat je uiteindelijk een woning krijgt die past, maar niet wanneer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanwaar al die paniek? Je hebt een indicatie, dus krijg je vroeg of laat een woning. Is het deze niet, dan wel een andere
Dan maak je maar inspiratie.quote:
nah bed was het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kut in bed vind ik saai. Overal graag, maar liever niet in bed![]()
Wel inspiratie!![]()
Ok, maar er dan maar van "Hij wilde een punt maken"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan maak je maar inspiratie.
Mensen met een indicatie mogen alleen reageren op een woning conform hun indicatie, mensen met een urgentie mogen reageren op alle woningen behalve die met een indicatie. Je hebt beide nodig om voorrang te krijgen op een woning met een indicatie. Om het even gemakkelijk te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je medisch gezien zo snel mogelijk weg moet, waarom dan nog geen urgentie? En als je urgentie hoog is, moet men dan niet een woning aanpassen?
Bed is het laatste wat ik daarvoor gebruikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah bed was het eerste wat in me opkwam
ghehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Toverheks het volgende:
Tokkie,Tokkie, nu alleen nog Laysa&D-K een leuk Hokkie
Vind ik ook prima, ik ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar er dan maar van "Hij wilde een punt maken"
Nee hoor, ik vind hem ook he-le-maal toppie. Net als neuken in bed. Prima plek daarvoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die de TT wel prima vindt?
Is normaal Mera, volledig normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
Ik krijg zojuist te horen dat mn ex GISTEREN (over 4 dagen moet ik t oude huis opleveren) per brief van de WBV te horen heeft gekregen dat ALLES eruit moet. Laminaat, vloerbedekking, tuinen, álles.
Godverdetyfuslijers!!![]()
![]()
Dat zei de buuf ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik ook prima, ik ben de moeilijkste niet
Ik dacht dat je dat al wist?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
Ik krijg zojuist te horen dat mn ex GISTEREN (over 4 dagen moet ik t oude huis opleveren) per brief van de WBV te horen heeft gekregen dat ALLES eruit moet. Laminaat, vloerbedekking, tuinen, álles.
![]()
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
![]()
Ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb jij al zo'n Esta formulier Gert?
Zie het bij ieder journaal voorbijkomen en dat ze daar vanaf augustus geld voor gaan vragen. Wist niet dat het nodig was, maar zonder kom je het land niet in.quote:
Dat dacht ik ook meteen, want het komt wel voor dat je eea mag laten liggen (vloerbedekking dan ofzo) maar als de nieuwe huurder het niet wil hebben dan moet het er alsnog uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?
Hmm ja dat zat er wel in, dat ook dat als melkkoe gebruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie het bij ieder journaal voorbijkomen en dat ze daar vanaf augustus geld voor gaan vragen. Wist niet dat het nodig was, maar zonder kom je het land niet in.
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hadden ze eerst gezegd dat dat niét hoefde dan?
Een half stokje tonijn en een half stokje zalm. Beste vriendinnetje en ik hebben gedeeld. En ik heb een deels door haar geschreven boek gekregen, gesigneerd. Voor later, toen ik haar nog kende voordat ze wereldvermaard was!quote:
Goffer Heksje, moet ze ook nog een kindje in elkaar fabrieken in die vier dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
als je de woning verlaat moet je hem in ouderlijke staat achter laten, mits de woning verbetering erop is vooruit gegaan. (muur uitgebroken met toestemming woningbouw etc.)
stel je nam de woning met spuuglelijke oranje keukentegels en later heb je ze vervangen voor mooie witte, woningbouw zegt niks mee te maken alles in de oorspronkelijke staat terug brengen.
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
als je de woning verlaat moet je hem in ouderlijke staat achter laten, mits de woning verbetering erop is vooruit gegaan. (muur uitgebroken met toestemming woningbouw etc.)
stel je nam de woning met spuuglelijke oranje keukentegels en later heb je ze vervangen voor mooie witte, woningbouw zegt niks mee te maken alles in de oorspronkelijke staat terug brengen.
Huh, wat kost zoveel geld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.![]()
Tja, wat hierboven al gezegd werd: het is volkomen normaal dat je het huis gestript moet achterlaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het ter overname aangeboden zou worden. NIET dat het letterlijk duizenden euro's zou gaan kosten als dat ook daadwerkelijk zo zou zijn.![]()
Ze stoppen me godver in een kuthok met ontiegelijk pauperlaminaat, gaten in de muur, lelijke verf, plankjes, gordijnrails en alles er nog in.. Troep in de tuin.. En mag ik het huis leeghalen!!?![]()
Serieus, stelletje idioten, en dan nog even fijntjes in de laatste week laten weten, terwijl het al ruim een maand bekend is dat het leeg moet!Ik heb nondeju toen nog gebéld om te vragen of er STANDAARD dingen uit moeten zoals laminaat enzo!
Sssssst, wees nu maar blij dat je een woning hebt. Die meuk sloop je er met z'n drieën (Ex, Ian en jij) in een dag uit. Volgende week is alles vergetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze stoppen me godver in een kuthok met ontiegelijk pauperlaminaat, gaten in de muur, lelijke verf, plankjes, gordijnrails en alles er nog in.. Troep in de tuin.. En mag ik het huis leeghalen!!?![]()
Serieus, stelletje idioten, en dan nog even fijntjes in de laatste week laten weten, terwijl het al ruim een maand bekend is dat het leeg moet!Ik heb nondeju toen nog gebéld om te vragen of er STANDAARD dingen uit moeten zoals laminaat enzo!
Wel zwangerschapsverlof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goffer Heksje, moet ze ook nog een kindje in elkaar fabrieken in die vier dagen
Ik denk dat Tita "tenzij" bedoelde ipv "mits". Mits wordt wel vaker verkeerd gebruikt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.
Dat gebeurt hier ook aan de lopende band hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, wat hierboven al gezegd werd: het is volkomen normaal dat je het huis gestript moet achterlaten.
Dat ze jou een huis opleveren waarbij dat niét gebeurd is, is echter niét normaal.
bel je woningbouw Mera, en zeg wat je hier zegt van dat laminaat enzo, kijken wat hun zeggen succes en maak je aub niet druk nergens voor nodig je bent jarig en niet lekker hier wordt je helemaal beroerd van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhuh, inclusief vloerbedekking op de trap, behang in diverse kamers etc? Denk t niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sssssst, wees nu maar blij dat je een woning hebt. Die meuk sloop je er met z'n drieën (Ex, Ian en jij) in een dag uit. Volgende week is alles vergeten
Geen idee ik heb de brief nog niet gezien, maar schijnbaar wordt de huur doorberekend als jouw spullen er nog in zitten.quote:
Wat heks al zei, als er sprake is van woningverbetering, dan hoeft het soms niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is hier dus niet zo, deze flat was een 3 kamerwoning, daar is een 2 kamerwoning van gemaakt en hoefde dus niet in oude staat terug.
Dat is dan heel grof, want de oude bewoners krijgen een zware boete als ze het huis niet gestript opleveren. Zogenaamd ook vanwege de schoonmaak- en verwijderingskosten. Maar dat laten ze de nieuwe bewoners dus vaak blijkbaar lekker zelf doen. Hoef je niet te pikken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook aan de lopende band hoor![]()
Mera, werk aan de winkel dus
Kantoor gesloten op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bel je woningbouw Mera, en zeg wat je hier zegt van dat laminaat enzo, kijken wat hun zeggen succes en maak je aub niet druk nergens voor nodig je bent jarig en niet lekker hier wordt je helemaal beroerd van.
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhuh, inclusief vloerbedekking op de trap, behang in diverse kamers etc? Denk t niet.
Komt nog bij dat ik ziek ben en we gebrek hebben aan vervoer naar de stort.
[..]
Geen idee ik heb de brief nog niet gezien, maar schijnbaar wordt de huur doorberekend als jouw spullen er nog in zitten.
En opgelost!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan wel
wat een gekut zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godverdomme.
![]()
Jij mij ook, dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat je mij regelmatig verrot gescholden hebt
Meteen aannemen en de Jupiler opener bij de hand houden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij mij ook, dat scheelt.En Ian had nog een kratje van je tegoed
![]()
Maar serieus aanbod? Klundert is niet naast de deur voor jou he.
't Is de jeugt Cc, ze denken tegenwoordig dat 't wel goed gaat en zitten liever aan de breezersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht echt dat je een paar weken terug zei dat je zo opzag tegen die tuin van het vele onkruid ontdoen?
das nou echt liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, kom ik maandag langs met aanhangwagen en rij ik wel een paar keer. Nee, ik ga niet lopen beulen, maar wat heen en weer rijden plus krat jupiler brengen kan wel
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht echt dat je een paar weken terug zei dat je zo opzag tegen die tuin van het vele onkruid ontdoen?
Precies, daarom is het er ook niet meer van gekomenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ja, serieus aanbod, 's morgens ga ik sporten, douche mij na de tijd, rond twee uur ben ik bij je, hebben jullie de meuk klaar liggen, rijden we drie-vier keer heen en weer en klaar is Keesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij mij ook, dat scheelt.En Ian had nog een kratje van je tegoed
![]()
Maar serieus aanbod? Klundert is niet naast de deur voor jou he.
Okay, ze komen nu opeens met een heel nieuw eisenpakket. Wat belachelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoeven
Blijkt maar weer dat je dit soort zaken altijd zwart op wit moet hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is al gedaan. Inspecteur zei dat verder alleen de heg gesnoeid moest worden. Nu moeten alle struiken en het grind etc er ook ineens uit. Zeg dat dan meteen verdomme, dan had dat onkruid ook niet gehoeven
Dat zou ik serieus waarderen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, serieus aanbod, 's morgens ga ik sporten, douche mij na de tijd, rond twee uur ben ik bij je, hebben jullie de meuk klaar liggen, rijden we drie-vier keer heen en weer en klaar is Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |