Jij blijft vast eeuwig vrijgezel Remquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is toch:
1. Turn on
2. Insert
3. Screw
Ow jij windt ze pas op na het neuken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij blijft vast eeuwig vrijgezel Rem
maar we gaan het toch niet de hele avond over Sex hebben hequote:
Is niet eens zo'n slechte schilder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Gert gooi de mijne maar dicht, maar je doet er wel lang over hoor om een nieuwe te openen.
![]()
Remlof bedankt![]()
Remlof, het is Opblazen, zo een pop moet je niet opwinden, er zit een tutje aan de achterkant daar in moet je blazen, veel lucht happen en dan pppfftftttttttt en weer inademen en in het tutje uitademenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jij windt ze pas op na het neuken?
Ik wind niemand op, dan doen en kunnen ze zelf welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jij windt ze pas op na het neuken?
zie je dat dan niet D-K dat is Gert, ja ja onze Gert maar hij heeft daar wel een pruik op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is niet eens zo'n slechte schilder.
Hitler dan niet die nep hitler!
Go fuck yourself, Anne Frank.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Gert gooi de mijne maar dicht, maar je doet er wel lang over hoor om een nieuwe te openen.
[quote]
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Remlof bedankt![]()
Jouw tuitje staat altijd open, krijgt niemand dichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof, het is Opblazen, zo een pop moet je niet opwinden, er zit een tutje aan de achterkant daar in moet je blazen, veel lucht happen en dan pppfftftttttttt en weer inademen en in het tutje uitademen
Nah, als je eenmaal echt vlees hebt gehad wil je zo'n pop niet meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof, het is Opblazen, zo een pop moet je niet opwinden, er zit een tutje aan de achterkant daar in moet je blazen, veel lucht happen en dan pppfftftttttttt en weer inademen en in het tutje uitademen
Leek Hitler dan ook een beetje op Gert? Heeft onze Gert ook zo'n mieterse snor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je dat dan niet D-K dat is Gert, ja ja onze Gert maar hij heeft daar wel een pruik op.
jawel, ik heb zo een plastic tutje van mijn luchtbed gesloopt en als ik die in mijn rechteroor prop loopt er niks meer leeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw tuitje staat altijd open, krijgt niemand dicht
Ledlamp dan toch tegenwoordig hè. Maar licht geven hó maar.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dit wel kan lezen hoor Gert
Bij de gamma enzulks anders nog steeds de oude vertrouwde gloeilampquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ledlamp dan toch tegenwoordig hè. Maar licht geven hó maar.
't Is wel weer eens wat anders dan een stuk fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |