Ik heb het een keer gedaan. Best leuk. Was met een vriend en we hadden natuurlijk de nodige voorpret. Toen we binnen kwamen lopen zag je allemaal strakke gezichten. En eigenlijk wist je bij binnenkomst gelijk al wie je leuk vond. Bij ons waren er erg veel vrouwen uit de provincie. En dan is het maar goed dat het maar drie minuten zijn. Uiteindelijk een aangekruist die ik leuk vond. Dezelfde die me al opviel bij binnenkomst. Zij had mij ook aangekruist bleek later. Is verder niets geworden omdat ik toen met iemand anders aan het daten was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee geen date gisteravond, maar ging weer eens in real life RP'en.Was alweer een tijdje geleden. Score was drie hartjes, beantwoord met 'dank je, maar geen interesse!'
![]()
Misschien vanavond meer succes!![]()
Oh! En we, aantal single dames, kwamen gisteravond op het idee om binnenkort te gaan speeddaten. Heeft iemand dat al eens gedaan? Lijkt me vreselijk fout maar erg leuk om eens een keer gedaan te hebben.
Dat willen vrouwen toch? Immers, als er bij de eerste date niks gebeurt, dan zijn ze daarna al op je uitgekeken. Ik denk dat ik deze aanpak ook maar moet gaan toepassen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Farouche het volgende:
hoi,
ik heb net je profiel gelezen. je bent leuk!!!
vandaag nog plannen? wat een k. weer he!!?!?
ik heb wel ontzettend veel zin om met je te zoenen!!!
geen gezeik of zo... gewoon lekkker laaaaaaaaaang zoenen!! heerlijk
gr
xxx
Waar heb ik dit toch aan verdient??!!!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dat willen vrouwen toch? Immers, als er bij de eerste date niks gebeurt, dan zijn ze daarna al op je uitgekeken. Ik denk dat ik deze aanpak ook maar moet gaan toepassen.
Wat is er mis met die site dan? Zat er juist aan te denken om er maar eens een kijkje te nemen...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
Goedemorgen, ik denk dat ik van knuz afga. Ben helemaal afgeknapt op die site. Kom trouwens veel Fokkers tegen.
* pakt popcorn en gaat genieten van de show...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dat willen vrouwen toch? Immers, als er bij de eerste date niks gebeurt, dan zijn ze daarna al op je uitgekeken. Ik denk dat ik deze aanpak ook maar moet gaan toepassen.
Omdat het gratis is, zitten er ook veel fakers en irritante mensen. Maar daar moet je een beetje doorheenkijken. Ik zit er zelf ook en mijn date van straks komt daar ook vandaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Wat is er mis met die site dan? Zat er juist aan te denken om er maar eens een kijkje te nemen...
Just gimme the linkquote:
Oke, ik ga het nog een kans geven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het gratis is, zitten er ook veel fakers en irritante mensen. Maar daar moet je een beetje doorheenkijken. Ik zit er zelf ook en mijn date van straks komt daar ook vandaan
Voordeel is dat je gewoon alles kunt doen zonder te betalen. Er zijn een paar opties waar je wel voor moet betalen, maar die zijn niet zo erg belangrijk.
Nog 1 keer een jong blaadje??quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:40 schreef MMUFC het volgende:
Mijn profiel op Knuz is zojuist door een 61 jarige dame bekeken... Vraag me dan toch af waarom een vrouw van 61 een profiel van een 26 jarige jongeman bekijkt..
Op een ouwe fiets moet je het leren...quote:
Next.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Isambard het volgende:
Geen idee of dit een goed of een slecht teken is, of helemaal geen teken ... Ik hoop in ieder geval dat ze eerlijk tegen mij is. Ik heb geen zin om er nog allemaal aandacht aan te besteden als het toch al niks wordt![]()
Op een kinderfiets toch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren...
maar niet een zonder zadel en met 2 lekke banden, om het maar op zijn Jochem Myjer's te zeggen..quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren...
Zolang het frame maar in orde is! Een zadel valt er nog wel op te zetten en banden kan je laten oppompen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
maar niet een zonder zadel en met 2 lekke banden, om het maar op zijn Jochem Myjer's te zeggen..
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:40 schreef MMUFC het volgende:
Mijn profiel op Knuz is zojuist door een 61 jarige dame bekeken... Vraag me dan toch af waarom een vrouw van 61 een profiel van een 26 jarige jongeman bekijkt..
61-jarige strenge SM-meesteres zoekt jonge onderdanige knul om eens flink uit elkaar te trekken. Het liefst tussen de 20 en de 30 jaar oud.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:40 schreef MMUFC het volgende:
Misschien zie je er ouder uit dan je kalenderleeftijd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:35 schreef Arnax het volgende:
Die van mij is vandaag bekeken door iemand van 59 en één van 64
Het profiel is leeg en er staat geen foto op, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:38 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Misschien zie je er ouder uit dan je kalenderleeftijd!
je hebt altijd baas boven baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:35 schreef Arnax het volgende:
Die van mij is vandaag bekeken door iemand van 59 en één van 64
Maar of ik hier dan zo vrolijk van moet worden...quote:
Je hebt in ieder geval aandacht...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Arnax het volgende:
[..]
Maar of ik hier dan zo vrolijk van moet worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |