Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond. Vierkante oogjes en nu ff met de boys uit enz. enz. enz..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Helaas wel 1 van de weinige in die beide SC...maar wellicht zien we straks Zwabber en JJH wel...die willen ook nog wel eens laat langskomen...of Strega maar dat heeft helaas een andere reden dan dat ze een echte nachtbraker is.
Een feestje bouwen dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
gezellig met een paar vrienden die ik al veels te lang niet gezien had bijpraten, een daarvan paste op het huis van haar broer die op vakantie is, dus tja, wat moet je anders met een leeg huis...
Zo komen jullie de avond dus door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
de katten hebben vandaag kennis gemaakt met de laserpointer die ze de hele tijd achterna hebben gezeten over de vloer de muren, en op elkaar
Fringequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond.
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:32 schreef Ynske het volgende:
collega over de zeik...
ze zit een banaan te eten, en ik kan er echt niets aan doen, maar van die geur zit ik te kokhalzen, dus toen ze net ging roken vroeg ik of ze die banaan mee wilde nemen naar buiten, ipv hier te laten liggen.
mehnje wilt niet weten wat ik voor gort als aansteller en ik weet niet wat nog allemaal meer over me heen kreeg
vraag me af of t echt zo'n botte/stomme vraag is ...
Aaaaah ok, vriendin van me kijkt ook nooit want die gaat dr altijd van dromen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:36 schreef Belana het volgende:
eh, nee, ik kijk geen journaal nee. word ik depressief van, doe ik al jaren niet meer. ik lees wel eens wat op Nu ofzo, maar journaal kijk ik misschien 1 keer in de maand eens of als ik over iets hoor wat ik dan toch wel wil weten.
en bedanktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt had
Nou ja het hangt er in zo een geval echt wel heel erg vanaf hoe het gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
en bedankt
tis overigens totaal geen aanstel, kan dr niets aan doen, helaas
leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Belana, hoe laat komt die postbode van jou?
En Ynske, je sleutelhanger hangt aan mijn tas en ik heb er al heeeeeel veel leuke reacties op gehad
wat raar, laten we maar hopen dat t pakketje wel goed aankomt, en t systeem gewoon raar doetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Belana het volgende:
stuur ik een pakje naar Schotland gisteren, staat er nu op de tracktrace dat de geadresseerde onbekend is en dat het pakje retour afzender gaat
Zo snel al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Belana het volgende:
stuur ik een pakje naar Schotland gisteren, staat er nu op de tracktrace dat de geadresseerde onbekend is en dat het pakje retour afzender gaat
OH WAT NU WEER DAN???????????????quote:
nee dat lijkt mij ook niet. wat Ynske zegt, het zal wel een foutje zijn...hoop ik...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo snel al?
Dat kan nooit kloppen toch?
Ik zou na het weekend nog es kijken, komt vast wel goed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Belana het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niet. wat Ynske zegt, het zal wel een foutje zijn...hoop ik...
Volgens wiki gaat het tweede seizoen binnenkort verder bij S02E16 t/m E23quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:48 schreef Belana het volgende:
Fringe is cool! Moet je echt even downen en kijken3e seizoen gaat hier binnenkort beginnen.
haha, lekker dubbel gevoel dus over de logee, begrijpelijk!
Een Canadees (South Park).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
ben nog niet aan die van Strega toegekomen
heb nu wel een patroon van een grote hello kitty bumblebee, maar daar zit wat fout in t patroon.... krijg je een eierkopje van
Nee, echt, jij, een gore grap? En dan nog wel met een banaan? Dat had ik nou nooooooooit achter je gezocht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
@Ynske, ik zou een geintje hebben gemaakt met die banaan. Je kunt er niks aan doen dat je die neiging krijgt. Maar ik zou het met een grap duidelijk hebben gemaakt.
(jaaaaa, in mijn geval zou dat natuurlijk een gore grap zijn geweest)
Zou ik zeker doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, dan moet ik mn downloadend vriendje nog maar es lief aankijken geloof ik
Ik moet echt een nieuwe serie hebben.
ah ze zenden dus nooit een heel seizoen uit hier ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Volgens wiki gaat het tweede seizoen binnenkort verder bij S02E16 t/m E23
Het is zeker een aanrader, Denethor doet het geweldig als Dr. Walter Bisschop.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef Belana het volgende:
Kees en Bill zijn aangekomen
moet rennen nu, maar thanks babe!!geweldige foto's!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, echt, jij, een gore grap? En dan nog wel met een banaan? Dat had ik nou nooooooooit achter je gezocht!![]()
Hoe gaat het met NokManda? En met jullie stoppen met roken na deze toch wel heftige Wake-Up Call.
Yeaaaaaaaah baby!quote:
*Kwalbertmodus*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het stoppen is ook met pillen een living hell.
Maar goed... op het werk vreet ik een zak milkyways en een zak lollies (van die poederachtige twee kleuren dingen) per week, een pond kersen of pruimen per dag en dan nog mijn 6 boterhammen en wat gezonds en lekers erbij. Vandaag de kale lontong van eergister, maar dan wel gezouten. Vind ik lekker om zo te snacken.
Voor NokManda heb ik twee zakken apekoppen gekocht. Dat is toch al een snollie.
Mannen zijn niet liefquote:
Wij hebben een laser muis, ze zijn er hier gek op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo komen jullie de avond dus door.Hier zouden de katten me trouwens aankijken met een blik van "Wat
"Oh je verwacht dat we daar wat mee doen?
Iets makkelijker mag welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaah baby!
En Nok, had je dan werkelijk gedacht dat het makkelijk zou zijn of zo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Kwalbertmodus*
Denk je wel om je figuur, meid!
*/Kwalbertmodus*
Ik denk dat het erger zou zijn voor je als MM zich er niets van aan trekt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen zijn niet lief
Ik gleed uit omdat het laminaat nat was toen ik uit de douche kwam, op mijn slechte poot, en ik kreeg gelijk op mn donder.
Ik ga onder een brug wonen
Het word wel makkelijker.quote:
Plaatje doet het niet (neem ik aan, anders snap ik hem niet).quote:
Oh nou ik vond het ook een hel, alletwee de kerenquote:
Aw das keipoepig, zo een bezorgd lief vriendjuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen zijn niet lief
Ik gleed uit omdat het laminaat nat was toen ik uit de douche kwam, op mijn slechte poot, en ik kreeg gelijk op mn donder.
Ik ga onder een brug wonen
quote:
Dit is dus de uitnodiging!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, mijn jongste nichtje word eind van de maand 2 jaar.
De jongste van mijn broer, met een zeer eigenzinnig karaktertje!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thereminquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Lau. het volgende:
[..]Wat is dat voor ding?
En die kop van die kat op de grond, prachtig!
Oh geweldig, zo doet de middelste van mn zus ook veelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
een theremin, electronisch instrumentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Lau. het volgende:
[..]Wat is dat voor ding?
En die kop van die kat op de grond, prachtig!
Ja, vreselijk, haar eerste woordjes waren nee en kan ik zelluf!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geweldig, zo doet de middelste van mn zus ook veel![]()
Die van mn zusje zei steeds "Nova BOOS"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, haar eerste woordjes waren nee en kan ik zelluf!
Had je nu wel of geen pica's van Castle Fest?quote:
Hij was zn camera vergeten de nietsnut ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Had je nu wel of geen pica's van Castle Fest?
Ja, dat zijn echt de leukste kinderen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mn zusje zei steeds "Nova BOOS"
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij was zn camera vergeten de nietsnut ...
Ik dacht toch dat je hem anders had opgevoed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij was zn camera vergeten de nietsnut ...
Huh , how come???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, alle postcounts zijn foetsie, en ik had bijna 15k
whahaha wat een geweldige foto!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
jaja, lang verhaal over een screw-up van een admin, maar ik vermoed dat ze gewoon een geintje uithalen vanwege vrijdag de 13e
Er zijn mensen die dr echt op kicken, schijntquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef Belana het volgende:
zal mij boeien die postcounts, lekker belangrijk
Kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Mn nichtje vond de chocolade van Nova met dr naam dr op helemaal geweldig trouwens
Haha, volgens mijn broer lijkt ze precies op mij vroeger, inclusief eigenzinnigheid.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega het zou zo een kopie van mij kunnen zijn. Al was ik volgens mij moeder wel een vrolijke baby en peuter als ik er echt die ziekte over in had keek ik precies zo inclusief die blonde krullen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook. Geen zak meer te doen. Alles is afgewerkt wat ik op mijn to-do-list voor de hele vakantie had staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
ik geloof dat ik zometeen een groooooooote kop koffie moet drinken, damn, ik zit echt in te kakken, t kon wel vrijdagmiddag zijn of zo
Hahahahaha lief!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef Belana het volgende:
whahahaha, Ezra, mijn jongste zoon van 4 komt net aanlopen met de (kerst)kaart waar Bill op staat en ligt helemaal in een deuk: dat is een gekke hond!! zegt ie
Ik heb hier oude sokken zitten die alleen nog maar in beweging komen als ik een blikje opentrek (of dat nou kattenvoer is of iets voor mij maakt niet uit)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben een laser muis, ze zijn er hier gek op.
Rufus slaat helemaal op tilt en Tashi doet dan vrolijk mee.![]()
Ze weten dat het uit het muisje komt, maar trappen er steeds weer in.
Ja leuk om je te zien!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Belana het volgende:
yep that's me, ik dacht, dan hebben jullie meteen een gezicht erbijen dankj natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
geweldig!! Ik had het topic van de Bengaal al gevonden
de Leonbergertjes zijn ook megacute
[ afbeelding ]
dees hieronder is momenteel onze favoriet
[ afbeelding ]
ze doen overigens inderdaad zo'n gedragstest oh-oh
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh!quote:
Ze was heeeeeeeeel blij, en ze speelde ondertussen gewoon vrolijk verder, en ik vond het echt ook gewoon wel fijn hoor, dat ze blij mee ging, t gekke kindquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Hoe vond ze het om haar eigen mensen weer te zien? En hoe vindt jij het om je logeerkind te laten gaan?
Ja dat was ook de planning maar ze smste gisteravon dat ze vanavond al kwamen en ze stonden al om 18,30 ipv 1900 op de stoepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb nog niet helemaal teruggelezen hier en dacht dat Maes morgen kwam!
Sjon ligt heel zielig te kijken op de bank nu ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:25 schreef Belana het volgende:
wat een complimenten allemaalthanks
ja ze zijn lief en leuk hoor nokwanda! echt heel!
aaah, fieps is weer weg, toch wel ff vreemd denk ik(en wat rustiger)
Aw, wel een beetje sneu stiekem voor Sjon omdat Fieps zo lekker met hem speelde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon ligt heel zielig te kijken op de bank nu ...
Maes wilde m trouwens wel meenemen maar t mocht niet van dr vent
( jammer, toch iemand met verstand, zo kom ik m nooit los)
Ik denk dat Fieps hem meer zal missen dan hij Fieps hoor, want hij heeft natuurlijk zat speelkameraadjes hier !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, wel een beetje sneu stiekem voor Sjon omdat Fieps zo lekker met hem speelde.
Hij zal haar best missen.
Wat spaar je voor koelkastmagneten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben onwijs verwend, met 4 koelkastmagneten ( twee uit Parijs gekregen in twee dagen tijd) en allemaal lekkers
Van plaatsen, keileuk vind ik diequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat spaar je voor koelkastmagneten?
Sjon was een kadootje, een verrassing, en tis een hondje waar heeeeeel veel tijd in gaat zitten, hij moet niet weg, maar hij mag wel weg, als ik een heeeeeeel leuk huisje voor hem kan vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef Belana het volgende:
maar je moet sjon toch niet kwijt? toch?
Ja een plaatsnaam en iets leuks van die plek, kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van plaatsen?
En wat staat er dan op? een plaatsnaam?
ok, ik snapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon was een kadootje, een verrassing, en tis een hondje waar heeeeeel veel tijd in gaat zitten, hij moet niet weg, maar hij mag wel weg, als ik een heeeeeeel leuk huisje voor hem kan vinden.
En Maes dr huisje leek me wel heel leuk voor hem
Uhm, toeristische winkeltjes, sigarettenwinkels, kiosken ed denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Belana het volgende:
bij wat voor soort winkels verkopen ze die magneetdingen eigenlijk?
wow wat een geweldig fotograaf!! kelere!! ook even zijn site bekeken meteen en I'm impressed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG.
Ik heb echt nog nooit zulke mooie foto's gezien zeg.
Ik wil naar Japan
http://frontpage.fok.nl/s(...)ities-mountains.html
Vet niet normaal meer he!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef Belana het volgende:
[..]
wow wat een geweldig fotograaf!! kelere!! ook even zijn site bekeken meteen en I'm impressed!
Haha ik ben m ook meteen bij allemaal mensen die ik ken aan het spammen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef Belana het volgende:
ik zie aardig wat foto's altijd, ik organiseer samen met anderen 1x per 2 jaar een internationale wedstrijd voor amateurs, maar dit is gewoon echt het betere werk zeg maar. heb de site meteen even naar wat mensen gemaild
Echt he, damn, hij springt er wel heel erg tussen uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook met open mond naar die reportage zitten kijken!
Wat een talent tussen die FOK!fotografen!
Wauwie, wát een foto's!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG.
Ik heb echt nog nooit zulke mooie foto's gezien zeg.
Ik wil naar Japan
http://frontpage.fok.nl/s(...)ities-mountains.html
Wheheheheheehehehe das ook echt een domme ack tie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Potverrrrrrr, loop ik heel even naar boven, kom ik beneden, wil ik nietsvermoedend verder eten aan mijn sushi, ligt er kale suhsi. De vis is er af
Ja dat moet wel, want Bink kan niet op tafel...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wheheheheheehehehe das ook echt een domme ack tie.
Ik gok dat die onschuldig ogende kat de dader is?
NAAAAAAJJJJJquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wheheheheheehehehe das ook echt een domme ack tie.
Ik gok dat die onschuldig ogende kat de dader is?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet wel, want Bink kan niet op tafel...
En normaal kan ik alles op tafel laten liggen, maar de zalm was vast té aantrekkelijk.
Ik viel eerst stil toen ik het zag en daarna moest ik hardop lachen. En Boor maar onschuldig kijken idd
Hij heette Boris toen ik hem uit het asiel haaldequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:39 schreef Belana het volgende:
is dat z'n hele naam? Boor? geweldig beest trouwens, werkelijk waar! en wie en wat is Bink?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
Kijk je nog een keer naar je twee foto's
Het moest zo zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Belana het volgende:
hij komt gewoon uit het Asiel, Boor?hoe kan dat nou???
De foto's laden hier nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
Kijk je nog een keer naar je twee foto's
Ik denk dat dat wel goedkomt met Dylan en Noes, omdat Noes een pup is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Belana het volgende:
nou, dat moest zeker zo zijn ja! wat geweldig zeg!
wij zijn ook heel benieuwd hoe Dylan (de rex kat) gaat reageren op Noes
die foto's zijn leuk! Een echt Binkie ja
Hi Greessiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Liesje!![]()
Wat gezellig dat je komt buurten!
Lekker relaxen, beentjes omhoogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi Greessie
Ik kom alleen maar even zwaaien hoor. Heel druk gehad, dus ik ga zo op den bank
Ik hoop niet als een T-rex-katquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Belana het volgende:
nou, dat moest zeker zo zijn ja! wat geweldig zeg!
wij zijn ook heel benieuwd hoe Dylan (de rex kat) gaat reageren op Noes
die foto's zijn leuk! Een echt Binkie ja
Haaaa, hoest met de poot?quote:
quote:
geloof me, Dylan is alles behalve T-Rexquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat loopt toch niet lekker met zulke korte voorpootjes
Wel redelijk. Helaas heb ik het nu ook aan de andere arm. Minder erg, maar onmiskenbaar: tennisarmquote:
Verbazend is dat he. Hier doet het grootste watje van de 8 katten dat ook. Onze autiboy Merlijn die rollend over de vloer gaat met Donna (onze eigeste blonde dolly langhaar nuffig meisje poes)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef Belana het volgende:
[..]
[..]
geloof me, Dylan is alles behalve T-Rex
Wij noemen hem Dandy Dylan, omdat het zo'n homo is![]()
alhoewel ie ons laatst heeft verbaasd, hij heeft een andere kat de tuin uit gejaagd EN hij heeft een vogel gevangen
Wij kijken poepstarsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en waar blijven die fotos van die kat dan?
Dylan is een gave naam
Ben ik de enige die Hollands Got Talent kijkt hier???
De ene ontzien om de andere te overbelasten (over te belasten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel redelijk. Helaas heb ik het nu ook aan de andere arm. Minder erg, maar onmiskenbaar: tennisarm
Ow shit, dat had ik hier nog willen melden: in de afgelopen twee weken hebben echt een heel assortiment dode vogels hier binnen gehad. Zo ontzettendquote:
Wel lief dat je katten willen bijdragen aan de voedselvoorziening van je gezin. Jij hoeft de kattenbrokjes niet in je eentje te verdienenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow shit, dat had ik hier nog willen melden: in de afgelopen twee weken hebben echt een heel assortiment dode vogels hier binnen gehad. Zo ontzettend
Ja, alles kan. Alleen ontzie ik rechts al drie maanden niet meer. Strange, niet? Maar ik bedacht me pas: half jaren '80 beide knieen, begin jaren '90 beide enkels, eind jaren '90 de gewrichten van de vingers van beide handen. En dan nu beide ellebogen. Zoiets?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:
De ene ontzien om de andere te overbelasten (over te belasten?)
Vorig weekend lag er ineens een half aangevreten merel in mijn kantoor. De beeb was er niet, en toen heb ik er aanvankelijk alleen een bloempot overheen gezetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef nokwanda het volgende:
Wel lief dat je katten willen bijdragen aan de voedselvoorziening van je gezin. Jij hoeft de kattenbrokjes niet in je eentje te verdienen
Dat sporten van jou ook. tennis, golf. Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Alleen ontzie ik rechts al drie maanden niet meer. Strange, niet? Maar ik bedacht me pas: half jaren '80 beide knieen, begin jaren '90 beide enkels, eind jaren '90 de gewrichten van de vingers van beide handen. En dan nu beide ellebogen. Zoiets?
Wat vanzelf komt, gaat vanzelf ook wel weer weg. Althans, volgens MammaElisaB.
Ow ja, en nog iets: ook aan beide kanten een beginnende golfelleboog. Het is echt bijna een klucht
Heb weleens een half dode muis af moeten maken omdat de kat het niet deedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vorig weekend lag er ineens een half aangevreten merel in mijn kantoor. De beeb was er niet, en toen heb ik er aanvankelijk alleen een bloempot overheen gezet
Later (jawel, úren later) heb ik al mijn moed bij elkaar garaapt en 'm opgeruimd.
Brrrrrrrrrrrrrr....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow shit, dat had ik hier nog willen melden: in de afgelopen twee weken hebben echt een heel assortiment dode vogels hier binnen gehad. Zo ontzettend
Vicky.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Dat was nog voor mijn tijd.
Niet voor de jouwe he?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik voel mij zo oud momenteel.
Volg een cursus met allemaal studenten en het lijkt wel of fotografisch geheugen standaard was in 'update human being after 1970 2.0'
Hij schreef het toen het net uit was met zijn vriendin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef APK het volgende:
De Trompetter!![]()
Kijk eens mama, met één hand!![]()
Luister nou maar, het is gewoon een lekker nummerquote:
Die Albert Cuyp gast zingt hartstikke goed hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Luister nou maar, het is gewoon een lekker nummer
Maar eigenlijk valt alles in het niet bij De Trompetter
Ik vind het echt leuk dat jij dat ook zo mooi vindt.
De beste zanger was het niet he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef APK het volgende:
Niet naar het clipje kijken.
Groundhogday.
Are you ready for CarO?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh!
Het is een icoon, maar het is geen beste zanger.
Oops.quote:
Mooie Boor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ja, leuk je te zien!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Belana het volgende:
yep that's me, ik dacht, dan hebben jullie meteen een gezicht erbijen dankj natuurlijk
Sorryquote:
Mooi is ie!quote:
ach, je kan het em moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn eigen nummers speeltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi is ie!
Hij had alleen van mij niet alles van "From an Island" hoeven spelen.
Maar
Minstensquote:
Nog wat leuks van 't weekend?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, je kan het em moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn eigen nummers speelt
verder inderdaad een topdvd
En jij? Al een beetje aan robopootje gewend?quote:
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
dit weekend geen plannen, maar dat kan zomaar ineens veranderen
krijg je een kaart van het gebouw, volg je de lijn door de gang, de eetzaal, de toiletten in, door het raampje naar buiten langs de vuilnisbakken en aan de achterkant weer door de keuken naar binnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij? Al een beetje aan robopootje gewend?
Ik ga morgen een poging doen tot uitslapen en morgenavond eten met een vriendin bij een heel leuk tentje in Breukelen. Daar hebben ze een 'rondreis over de kaart menu' waarbij je van verschillende dingen een klein hapje/beetje krijgt
Kijk, dat zijn de leukere dingen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen tot uitslapen en morgenavond eten met een vriendin bij een heel leuk tentje in Breukelen. Daar hebben ze een 'rondreis over de kaart menu' waarbij je van verschillende dingen een klein hapje/beetje krijgt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg je een kaart van het gebouw, volg je de lijn door de gang, de eetzaal, de toiletten in, door het raampje naar buiten langs de vuilnisbakken en aan de achterkant weer door de keuken naar binnen
en overal kleine hapjes opgesteld...
Uitslapen okay.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de leukere dingen!Veel plezier alvast.
Ach poot is wennen, maar het went. Ben er nog wel een tijdje mee onderweg.![]()
Nu eerst maar
Ik hoop zó dat mijn bejaarde hond daar ook zo over denkt morgen.quote:
Why?quote:De rest.
*klik*quote:
Waarom ben ik nog wakker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Have a good one.
En ik denk dat het er 72 zijn.
Omdat De Trompet verslavend it. That's why.quote:
Het klinkt alsof het er 72 zijn. Heus.quote:'72'
Nee Zwab. Nu sla je door.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn er honderd miljoen miljard
compromis, twee-en-zeventig-miljoen-miljard?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Zwab. Nu sla je door.
Het zijn er 72.
Lijkt me persoonlijk enig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
compromis, twee-en-zeventig-miljoen-miljard?
stapelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk enig.
Denk alleen niet dat het op het podium past.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef Greys het volgende:
Neh. Ik doe nog een keer 'Sorry' van McVliegert
En dan maak ik een begin met mijn poging tot uitslapen.
Trust voor straks, nachtbrakers
Ik post deze beauty nogmaals voor de honderste keer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt morgenochtend uitzicht op Ugly.
Mogge Q, hoest pootje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |