Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond. Vierkante oogjes en nu ff met de boys uit enz. enz. enz..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Helaas wel 1 van de weinige in die beide SC...maar wellicht zien we straks Zwabber en JJH wel...die willen ook nog wel eens laat langskomen...of Strega maar dat heeft helaas een andere reden dan dat ze een echte nachtbraker is.
Een feestje bouwen dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
gezellig met een paar vrienden die ik al veels te lang niet gezien had bijpraten, een daarvan paste op het huis van haar broer die op vakantie is, dus tja, wat moet je anders met een leeg huis...
Zo komen jullie de avond dus door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
de katten hebben vandaag kennis gemaakt met de laserpointer die ze de hele tijd achterna hebben gezeten over de vloer de muren, en op elkaar
Fringequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond.
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:32 schreef Ynske het volgende:
collega over de zeik...
ze zit een banaan te eten, en ik kan er echt niets aan doen, maar van die geur zit ik te kokhalzen, dus toen ze net ging roken vroeg ik of ze die banaan mee wilde nemen naar buiten, ipv hier te laten liggen.
mehnje wilt niet weten wat ik voor gort als aansteller en ik weet niet wat nog allemaal meer over me heen kreeg
vraag me af of t echt zo'n botte/stomme vraag is ...
Aaaaah ok, vriendin van me kijkt ook nooit want die gaat dr altijd van dromen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:36 schreef Belana het volgende:
eh, nee, ik kijk geen journaal nee. word ik depressief van, doe ik al jaren niet meer. ik lees wel eens wat op Nu ofzo, maar journaal kijk ik misschien 1 keer in de maand eens of als ik over iets hoor wat ik dan toch wel wil weten.
en bedanktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt had
Nou ja het hangt er in zo een geval echt wel heel erg vanaf hoe het gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
en bedankt
tis overigens totaal geen aanstel, kan dr niets aan doen, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |