Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond. Vierkante oogjes en nu ff met de boys uit enz. enz. enz..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Helaas wel 1 van de weinige in die beide SC...maar wellicht zien we straks Zwabber en JJH wel...die willen ook nog wel eens laat langskomen...of Strega maar dat heeft helaas een andere reden dan dat ze een echte nachtbraker is.
Een feestje bouwen dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
gezellig met een paar vrienden die ik al veels te lang niet gezien had bijpraten, een daarvan paste op het huis van haar broer die op vakantie is, dus tja, wat moet je anders met een leeg huis...
Zo komen jullie de avond dus door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
de katten hebben vandaag kennis gemaakt met de laserpointer die ze de hele tijd achterna hebben gezeten over de vloer de muren, en op elkaar
Fringequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, 5 afleveringen Fringe op 1 avond.
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:32 schreef Ynske het volgende:
collega over de zeik...
ze zit een banaan te eten, en ik kan er echt niets aan doen, maar van die geur zit ik te kokhalzen, dus toen ze net ging roken vroeg ik of ze die banaan mee wilde nemen naar buiten, ipv hier te laten liggen.
mehnje wilt niet weten wat ik voor gort als aansteller en ik weet niet wat nog allemaal meer over me heen kreeg
vraag me af of t echt zo'n botte/stomme vraag is ...
Aaaaah ok, vriendin van me kijkt ook nooit want die gaat dr altijd van dromen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:36 schreef Belana het volgende:
eh, nee, ik kijk geen journaal nee. word ik depressief van, doe ik al jaren niet meer. ik lees wel eens wat op Nu ofzo, maar journaal kijk ik misschien 1 keer in de maand eens of als ik over iets hoor wat ik dan toch wel wil weten.
en bedanktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat ik je ook wel voor aansteller uitgemaakt had
Nou ja het hangt er in zo een geval echt wel heel erg vanaf hoe het gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
en bedankt
tis overigens totaal geen aanstel, kan dr niets aan doen, helaas
leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Belana, hoe laat komt die postbode van jou?
En Ynske, je sleutelhanger hangt aan mijn tas en ik heb er al heeeeeel veel leuke reacties op gehad
wat raar, laten we maar hopen dat t pakketje wel goed aankomt, en t systeem gewoon raar doetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Belana het volgende:
stuur ik een pakje naar Schotland gisteren, staat er nu op de tracktrace dat de geadresseerde onbekend is en dat het pakje retour afzender gaat
Zo snel al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Belana het volgende:
stuur ik een pakje naar Schotland gisteren, staat er nu op de tracktrace dat de geadresseerde onbekend is en dat het pakje retour afzender gaat
OH WAT NU WEER DAN???????????????quote:
nee dat lijkt mij ook niet. wat Ynske zegt, het zal wel een foutje zijn...hoop ik...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo snel al?
Dat kan nooit kloppen toch?
Ik zou na het weekend nog es kijken, komt vast wel goed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Belana het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niet. wat Ynske zegt, het zal wel een foutje zijn...hoop ik...
Volgens wiki gaat het tweede seizoen binnenkort verder bij S02E16 t/m E23quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:48 schreef Belana het volgende:
Fringe is cool! Moet je echt even downen en kijken3e seizoen gaat hier binnenkort beginnen.
haha, lekker dubbel gevoel dus over de logee, begrijpelijk!
Een Canadees (South Park).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
ben nog niet aan die van Strega toegekomen
heb nu wel een patroon van een grote hello kitty bumblebee, maar daar zit wat fout in t patroon.... krijg je een eierkopje van
Nee, echt, jij, een gore grap? En dan nog wel met een banaan? Dat had ik nou nooooooooit achter je gezocht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
@Ynske, ik zou een geintje hebben gemaakt met die banaan. Je kunt er niks aan doen dat je die neiging krijgt. Maar ik zou het met een grap duidelijk hebben gemaakt.
(jaaaaa, in mijn geval zou dat natuurlijk een gore grap zijn geweest)
Zou ik zeker doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, dan moet ik mn downloadend vriendje nog maar es lief aankijken geloof ik
Ik moet echt een nieuwe serie hebben.
ah ze zenden dus nooit een heel seizoen uit hier ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Volgens wiki gaat het tweede seizoen binnenkort verder bij S02E16 t/m E23
Het is zeker een aanrader, Denethor doet het geweldig als Dr. Walter Bisschop.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef Belana het volgende:
Kees en Bill zijn aangekomen
moet rennen nu, maar thanks babe!!geweldige foto's!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, echt, jij, een gore grap? En dan nog wel met een banaan? Dat had ik nou nooooooooit achter je gezocht!![]()
Hoe gaat het met NokManda? En met jullie stoppen met roken na deze toch wel heftige Wake-Up Call.
Yeaaaaaaaah baby!quote:
*Kwalbertmodus*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het stoppen is ook met pillen een living hell.
Maar goed... op het werk vreet ik een zak milkyways en een zak lollies (van die poederachtige twee kleuren dingen) per week, een pond kersen of pruimen per dag en dan nog mijn 6 boterhammen en wat gezonds en lekers erbij. Vandaag de kale lontong van eergister, maar dan wel gezouten. Vind ik lekker om zo te snacken.
Voor NokManda heb ik twee zakken apekoppen gekocht. Dat is toch al een snollie.
Mannen zijn niet liefquote:
Wij hebben een laser muis, ze zijn er hier gek op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo komen jullie de avond dus door.Hier zouden de katten me trouwens aankijken met een blik van "Wat
"Oh je verwacht dat we daar wat mee doen?
Iets makkelijker mag welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaah baby!
En Nok, had je dan werkelijk gedacht dat het makkelijk zou zijn of zo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Kwalbertmodus*
Denk je wel om je figuur, meid!
*/Kwalbertmodus*
Ik denk dat het erger zou zijn voor je als MM zich er niets van aan trekt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen zijn niet lief
Ik gleed uit omdat het laminaat nat was toen ik uit de douche kwam, op mijn slechte poot, en ik kreeg gelijk op mn donder.
Ik ga onder een brug wonen
Het word wel makkelijker.quote:
Plaatje doet het niet (neem ik aan, anders snap ik hem niet).quote:
Oh nou ik vond het ook een hel, alletwee de kerenquote:
Aw das keipoepig, zo een bezorgd lief vriendjuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen zijn niet lief
Ik gleed uit omdat het laminaat nat was toen ik uit de douche kwam, op mijn slechte poot, en ik kreeg gelijk op mn donder.
Ik ga onder een brug wonen
quote:
Dit is dus de uitnodiging!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, mijn jongste nichtje word eind van de maand 2 jaar.
De jongste van mijn broer, met een zeer eigenzinnig karaktertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |