quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoofdpijn, maar dat is nu wel aan het wegtrekken, alleen ben ik daardoor altijd heel onhandig en kan ik niet uit mijn woorden komen..
Nou, en toen ik beneden kwam zag ik wat kattenkots op de bankleuning liggen, en op het aanrecht![]()
dus ruimde ik dat op, hoor ik Thijs zeggen: mama, bank vies, poetsen! Heeft een kat over de hele rugleuning heen gekotst en nog op twee kussentjes.
Dat een beetje opgeruimd (thank god for afneembare en wasbare hoezen) en daarna dacht ik: dan maar lekker ontbijten. Cornflakes op. Ondertussen struikelt Thijs nog even over een autootje en valt hij heel hard op zijn hoofd.
Toen dacht ik nou jaaaa, straks lekker naar de stad met Marijke! Bedenk ik me dat er kermis is![]()
Terwijl ik bedenk waar we dan kunnen parkeren, vraag ik me af waarom ik eigenlijk het autostoeltje niet in de gang zag staan, want dat zou meneer Taart uit de auto halen, zodat ik hem in mijn auto kon zetten. Ik meneer Taart smsen. Ja hoor. Stoeltje zit nog in de Volvo.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohh, wat een baaldag joh... Jeetje.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]
Ik heb nog steeds hoofdpijn, maar dat is nu wel aan het wegtrekken, alleen ben ik daardoor altijd heel onhandig en kan ik niet uit mijn woorden komen..
Nou, en toen ik beneden kwam zag ik wat kattenkots op de bankleuning liggen, en op het aanrecht![]()
dus ruimde ik dat op, hoor ik Thijs zeggen: mama, bank vies, poetsen! Heeft een kat over de hele rugleuning heen gekotst en nog op twee kussentjes.
Dat een beetje opgeruimd (thank god for afneembare en wasbare hoezen) en daarna dacht ik: dan maar lekker ontbijten. Cornflakes op. Ondertussen struikelt Thijs nog even over een autootje en valt hij heel hard op zijn hoofd.
Toen dacht ik nou jaaaa, straks lekker naar de stad met Marijke! Bedenk ik me dat er kermis is![]()
Terwijl ik bedenk waar we dan kunnen parkeren, vraag ik me af waarom ik eigenlijk het autostoeltje niet in de gang zag staan, want dat zou meneer Taart uit de auto halen, zodat ik hem in mijn auto kon zetten. Ik meneer Taart smsen. Ja hoor. Stoeltje zit nog in de Volvo.![]()
![]()
Getver, dat schiet lekker op allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
[..]
![]()
Ach voor jou is het dus echt vrijdag de 13de. Een hele dikke knuffel lief Suikertaartje dat de rest van jouw dag beter mag gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat betekent wel dat de rest van de dag waarschijnlijk alleen maar beter gaat, en ik heb koffie nu![]()
En Thijs staat te knuffelen met een enorm boek van Toon Tellegen: Misschien wisten zij alles. En hij zegt: Ooooh, moooooooooooooooooooooi groooooot boekje!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat betekent wel dat de rest van de dag waarschijnlijk alleen maar beter gaat, en ik heb koffie nu![]()
En Thijs staat te knuffelen met een enorm boek van Toon Tellegen: Misschien wisten zij alles. En hij zegt: Ooooh, moooooooooooooooooooooi groooooot boekje!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het onmiddellijk weer bederven van de eetlust
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
lekker laten gaan. En wat die kosten betreft. Dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat schiet lekker op![]()
duur garpje
Ach, een beetje babypoep, ik weet wel ergere dingen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
op werk kom je die dagelijks tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, een beetje babypoep, ik weet wel ergere dingen hoor
Aaahwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
Goed idee, taart staat er al.quote:
en hier liggen nog mini-marsjes omdat er 1 jarig is en zelf had ik de afdelingssnoeppot gevuld met div. snoepsoorten.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef Solique het volgende:
Nooit last gehad van vrijdag de 13e met problemen of iets.
Zal ook wel komen omdat ik vaak op die dag jarig bent.
Vandaag wederom op vrijdag de 13e jarig, dus er zal weinig fout gaan. (I hope)![]()
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een begin van de dag
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |