Hoop het niet, dag is in ieder geval al goed begonnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op deze vrijdag de dertiende.
Er zullen wel heel wat koffiekopjes sneuvelen op deze ongeluksdag.
Ja want het is vet nuttig om in je eentje in een SC te blijven als iedereen weg isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een watjes![]()
allemaal al zo vroeg gaan slapen
Het word een goeie vrijdag de 13e, daarom gaat oma ook vandaag door de MRI en PETscanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
sobijso pizzaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:43 schreef Panda72 het volgende:
Vrijdag de 13de is een prima dag om een pizza te bestellen. Want koken kan best wel eens misgaan op vrijdag de 13de.
![]()
een complete mailserver (voor zover het nu lijkt) ook goed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
Niet goedquote:
zo op zijn tijd wel lekker hoor pizza maar toch ga ik gewoon koken vandaagquote:
Ik niet want ik ben lui vandaag vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd wel lekker hoor pizza maar toch ga ik gewoon koken vandaag
dat schiet lekker opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een complete mailserver (voor zover het nu lijkt) ook goed?
geloof je daar echt inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik niet want ik ben lui vandaag vrijdag de 13de
True.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien op Marktplaats of de Slegte
Veel plezier![]()
Nee hahahaha maar ik moet toch iets verzinnen waarom ik weer eten ga bestellenquote:
ooow daar hoef je echt geen reden voor te verzinnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hahahaha maar ik moet toch iets verzinnen waarom ik weer eten ga bestellen
Proficiatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef Solique het volgende:
Nooit last gehad van vrijdag de 13e met problemen of iets.
Zal ook wel komen omdat ik vaak op die dag jarig bent.
Vandaag wederom op vrijdag de 13e jarig, dus er zal weinig fout gaan. (I hope)![]()
Ik ook nooit problemen met vrijdag de 13de meestal weet ik niet eens dat het vrijdag de 13de is whahahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef Solique het volgende:
Vandaag wederom op vrijdag de 13e jarig, dus er zal weinig fout gaan. (I hope)![]()
ik heb jaren lang op nummer 13 gewoondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook nooit problemen met vrijdag de 13de meestal weet ik niet eens dat het vrijdag de 13de is whahaha
VAN HARTE GEFELICITEERD SOLIQUE![]()
![]()
![]()
Wat is er lieve meidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles mis gaat
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef Solique het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef Solique het volgende:
ik geloof er ook niet inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Gefeli Solique!![]()
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Ik heb nog steeds hoofdpijn, maar dat is nu wel aan het wegtrekken, alleen ben ik daardoor altijd heel onhandig en kan ik niet uit mijn woorden komen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |