Ja dat zegt ze toch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, jij bent een nicht. Volgens Kally.
Ik bedoel de manier van praten van derquote:
Nee, super de boer.. Maar ga dat morgen direct uitzoeken, aangezien we over 3 weken gaan sluitenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat had ik bij de Ap nooit, jij hebt Plus toch?
O je bedoelt nicht als in familie, ik dacht homo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier van praten van der
Kijk maar.quote:
Waarquote:
Net 5, maar hij is nu niet op. Al is die ook smakelijk.quote:
Ons mam zit Ned 3 te kijken, dus helaasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net 5, maar hij is nu niet op. Al is die ook smakelijk.
Die bedoelde ik niet, die is ook niet Engels.quote:
Die lijkt op George Michael. Ofja, een beetje danquote:
Nee dat is haar zus, die donkere daar gaat ze straks weer mee op stap, die is zo lekker gebektquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O je bedoelt nicht als in familie, ik dacht homo.Die blonde?
Ja ik weet niet hoe die dude heet, jij bedoelt haar ex in de filmquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet, die is ook niet Engels.Maar die is ook leuk.
Ok zeg maar als ze in beeld is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is haar zus, die donkere daar gaat ze straks weer mee op stap, die is zo lekker gebekt
Echt zo vreselijk helemaal nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die lijkt op George Michael. Ofja, een beetje dan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe die dude heet, jij bedoelt haar ex in de film
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok zeg maar als ze in beeld is.![]()
Grace's haar btw.
GM was wel een babe vroegah.quote:
Jude Lawquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Jammer dat Freddie geen echte engelsman is, anders had ik wel een foto van hem gepost.
Nee die ook niet, ik heb het over die vriend van die blonde.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
Hier Bella, Jeremy Sheffield heet hij
[ afbeelding ]
O ff zoeken weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die ook niet, ik heb het over die vriend van die blonde.
Ja daar kan ik me wel in vinden.quote:
Ja die! Lekker stijf, hou ik wel van.quote:
Alleen dit is hij ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die! Lekker stijf, hou ik wel van.
Jawel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij snapt het begrin "mannen" niet helemaal?
Achja, komt nog wel.
ja daar dus weer niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen dit is hij ook![]()
[ afbeelding ]
Goeie ogenquote:
Daar heb ik nooit iets aan gevonden.quote:
Amiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ami James is ook tof. Met die bril_
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Die nicht doet me denken aan het zusje van Hugh Grant in Notting Hill.
Mwah, te Vin Diesel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ami James is ook tof. Met die bril_
quote:
Hehe zo een mag je ook wel voor mij machenquote:
I live for this shit, die stem damnquote:
quote:
Eerst Kally. Maar first things first:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe zo een mag je ook wel voor mij machen.
He bahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
I live for this shit, die stem damn
Ik hou van mannen met een hele zware stemquote:
Die stem is zo supergeilquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
I live for this shit, die stem damn
Uhuhquote:
Dat borsthaar aan 1 kantquote:
Dat borsthaar.quote:
Slaap lekker Bosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
De tank is helemaal leeg nu, ik ga dus slapen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
De tank is helemaal leeg nu, ik ga dus slapen
quote:
Dankjequote:
Nee volgens crv.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
Of nee stofzuigen volgens iedereen hier
das toch geen skill? dat kan iedere halve zool nog welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
Of nee stofzuigen volgens iedereen hier
En volgens jou?quote:
Ik ben er erg goed in hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
das toch geen skill? dat kan iedere halve zool nog wel
Jongens meelokken naar je grot.quote:
quote:
Dat wordt de nieuwe trend. Watch my words.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongens meelokken naar je grot.
Ja ik heb mijn eigen stofzuigsmiley al van crvquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. jij tilt stofzuigen naar een nieuw level
Ook niet stiekem zo een beetje? Nee, beetje voelen zo, beetje aftasten zo de grenzen nee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel boven de 21, anders is het illegaal
Ik hoef hier niet alles te vertellen hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook niet stiekem zo een beetje? Nee, beetje voelen zo, beetje aftasten zo de grenzen nee?
Het is toch onder 18 pas illegaal?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef hier niet alles te vertellen he
Uhuhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is toch onder 18 pas illegaal?
quote:
Ik heb alleen euroknallers.quote:
Ja, maar uiteindelijk komt alles goed, uiteraardquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht ff dus die blonde die gaat trouwen gaat vreemd met die blauwe?
Saaie film trouwensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk komt alles goed, uiteraard
Meisjes nueken die net 5 zijn.quote:
Ja er zit weinig tempo inquote:
Jij jaquote:
GEOEDEIEI WOORDGARP.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meisjes nueken die net 5 zijn.
Too oldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meisjes nueken die net 5 zijn.
quote:
In zijn PM dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Eerst foto's van je plasser ter beoordeling.
In dit topic gaarne.quote:
Neequote:
Ja. Want meerdere mensen zijn geïnteresseerd.quote:
quote:
Je kan meerdere mensen tegelijk PMen als ie blijft hangen moet je ff GlowMouse bellen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Want meerdere mensen zijn geïnteresseerd.
ik heb volgens mij nog nooit 1 aflevering gezien. en ben van plan dat zo te houdenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Grey's Anatomy, wat een kutserie is dat.
Die is met belangrijkere dingen voor de foks bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kan meerdere mensen tegelijk PMen als ie blijft hangen moet je ff GlowMouse bellen.
Zoals?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is met belangrijkere dingen voor de foks bezig.
Layout of de search of weer een ubergeile nieuwe feature.quote:
Jonge eerst PM maken dan nieuwe klussen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Layout of de search of weer een ubergeile nieuwe feature.
quote:
zie je PM zometeenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Eerst foto's van je plasser ter beoordeling.
quote:
Ken je dat liedje ofzauwe ?quote:
HOERquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Grey's Anatomy, wat een kutserie is dat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Ken je dat liedje ofzauwe ?
LADY GAGA!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Ken je dat liedje ofzauwe ?
quote:
quote:
OPKUTTENquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Zero, net speciaal een feauteau gemaakt... komt ie he!
Mooien hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
Wel meer dan een trouwens.
Patrick heeft je een buzzer gestuurd.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Je msn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
Wel meer dan een trouwens.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Vuige hack0r.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Zero, net speciaal een feauteau gemaakt... komt ie he!
Negers.quote:
Ik heb hem gezien, ghihi.quote:
en? goedgekeurd? lekker genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
Patrick vuige neger, kom terug op MSN.
[..]
Ik heb hem gezien, ghihi.
Owwwquote:
Tof, alleen ik zou de ogen iets kleiner doen. En de kaaklijn bij vrouwen is minder sterk. Verder istie wel leukquote:
Pfoe, even pauze, ik maak er ook nog wel een van jou.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en? goedgekeurd? lekker genoeg?
Wat een geile hoer.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, even pauze, ik maak er ook nog wel een van jou.
Wat is je skill?
Wijn, muziek, zingen,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, even pauze, ik maak er ook nog wel een van jou.
Wat is je skill?
Als ik er meer tijd aan had besteed had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan. Maar ik heb geen zin om over elke paint 3 uur te doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof, alleen ik zou de ogen iets kleiner doen. En de kaaklijn bij vrouwen is minder sterk. Verder istie wel leuk.
Wétog.quote:
Was ik stiekem al langerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je nu ook velriefd op mai?
Moeite doen voor APquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik er meer tijd aan had besteed had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan. Maar ik heb geen zin om over elke paint 3 uur te doen..
Die paint van AP heeft wel veel tijd gekost.
Ik ben jou niet vergeten.quote:
Hoe jij mij ziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben jou niet vergeten..
Hoe wil jij het liefst afgebeeld worden?
Echt hequote:
Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik er meer tijd aan had besteed had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan. Maar ik heb geen zin om over elke paint 3 uur te doen..
Die paint van AP heeft wel veel tijd gekost.
Witte benen, dronken na een beetje alcohol en verbrandt snel in de zon?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn scharrel is half engels ,je merkt het meteen
Pure aids valt moelijk te tekenenquote:
Houdt graag van witte bonen in tomatensaus en wil geen schuim op zijn bier?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Witte benen, dronken na een beetje alcohol en verbrandt snel in de zon?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pure aids valt moelijk te tekenen
Na-ah ,hij is eigenlijk nooit dronken heeft geen witte benen en zoent als een god...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Witte benen, dronken na een beetje alcohol en verbrandt snel in de zon?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pure aids valt moelijk te tekenen
Pics.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Na-ah ,hij is eigenlijk nooit dronken heeft geen witte benen en zoent als een god...
dat is allemaal de niet engelse kant dan wsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Na-ah ,hij is eigenlijk nooit dronken heeft geen witte benen en zoent als een god...
Via PM loserts, gewoon in het echt en dan video maken.quote:
Hij kopieerde precies mijn bericht naar hem via MSN. Die gekquote:
Wel met extra glijmiddelquote:
Wil jij dan de camera vasthoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Via PM loserts, gewoon in het echt en dan video maken.
Hij zal wel schudden omdat ik moet vrouwfappen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij dan de camera vasthouden.
film jij, en geef je glijmiddel aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Via PM loserts, gewoon in het echt en dan video maken.
Macht nicht aus. Iedere footage is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zal wel schudden omdat ik moet vrouwfappen.
Engelsen zijn charmant toch,, deur openhouden enzo...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is allemaal de niet engelse kant dan ws
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Engelsen zijn charmant toch,, deur openhouden enzo...
Nu wil ik ook een foto van jou!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
Als mijn plasser maar voortdurend in beeld is.
Ja ik squirt het er wel op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
film jij, en geef je glijmiddel aan?
ah zou kunnen tbhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Engelsen zijn charmant toch,, deur openhouden enzo...
Ik denk dat mijn ouders niet zo blij zijn als ik hier met mijn zwans voor de webcam ga zitten foto's maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een foto van jou!
quote:
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders niet zo blij zijn als ik hier met mijn zwans voor de webcam ga zitten foto's maken.
Pics van je zwans dan.quote:
je hoeft geen nieuwe te maken, scan gewoon eentje in van toen je baby wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders niet zo blij zijn als ik hier met mijn zwans voor de webcam ga zitten foto's maken.
Slaap fijn en graag gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
Zeg geile sletten, ik ga slapen, tot morgen![]()
Chowi nogmaals tnx
Mij? waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou gezien heb...
PM me plz.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
Myraela MMS'te me laatst een foto van haar zwans.
Ik heb wel even zitten fappen hoor.
Slaap lekker peop.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
Chowi nogmaals tnx
Micropenissenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hijs niet zo groot. Ik schaam me een beetje.
trusten vast kallyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
Chowi nogmaals tnx
quote:
Daar geil jij toch op,, heb je weer iets om op te fappen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
HIHIHIHI HAAL HET WEG! STRAKS WEET IEDEREEN HET!!
Kan hem alleen doorsturen via MMS.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan hem alleen doorsturen via MMS.
Ik heb er nog wel een dat ik met mn zwans tegen de camera aan sta te hengsten, alleen moet ik die nog zoeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je hoeft geen nieuwe te maken, scan gewoon eentje in van toen je baby was
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een dat ik met mn zwans tegen de camera aan sta te hengsten, alleen moet ik die nog zoeken.
Toen was ik 4.quote:
quote:
Ieuww.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een dat ik met mn zwans tegen de camera aan sta te hengsten, alleen moet ik die nog zoeken.
Heb jij geen foto's van je kut toen je op de crèche zat?quote:
Wel toen ik nog op de Paal zat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij geen foto's van je kut toen je op de crèche zat?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel toen ik nog op de Paal zat.
Zo heette onze crèche.
Mijn PMbox staat open. Haha snap je hem kut > openquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel toen ik nog op de Paal zat.
Zo heette onze crèche.
Ons mam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Ons mam vroeg waarom ik tegen mijn scherm zat te lachen. Ik heb je grapje maar niet openbaar gemaakt.
Jullie mam ook al?quote:
Dat vraagt ons mam ook soms.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Ons mam vroeg waarom ik tegen mijn scherm zat te lachen. Ik heb je grapje maar niet openbaar gemaakt.
Ik snap de fop.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn PMbox staat open. Haha snap je hem kut > open
Niemand anders maakt grapjes over kutjes op Crèche de Paal.quote:
geen laptop/pc op je kamer hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een laptop waar ik wil, alleen doe ik ook nog sociaal met de family.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen laptop/pc op je kamer hebben
Nee ik lach dan ook om mijn eigen grapjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand anders maakt grapjes over kutjes op Crèche de Paal.
Gezonde zelfspotquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik lach dan ook om mijn eigen grapjes.
sociaal, wat is dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waar ik wil, alleen doe ik ook nog sociaal met de family.
Family, wat is dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waar ik wil, alleen doe ik ook nog sociaal met de family.
Ja wtf jong, ik heb je niet eens op de skaips gehoord vandaag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga slapen, nog wat ziek en moe, doei.
NEE.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Maargoed, pics van je babykutje. NU.
Begin er dan ook niet over, slet.quote:
Ik had het over jou piemol trut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, slet.
Ik had dat straks in een restaurantquote:
Zie PM.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het over jou piemol trut.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga slapen poodles!
kusjekroel!
quote:
Hehe dat heeft ff een tijdje geduurd dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga wel zo in bad, maar neem me iPhone mee...
ik hb weer internetverbinding
nee ik vier het pas zaterdag...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog druk bezig met je verjaardag vieren
quote:
ik heb een nieuwe modem...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehe dat heeft ff een tijdje geduurd dus
Kan me voorstellen dat je daar blij om bent
Ik vier het idd ook nooit door de weekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik vier het pas zaterdag...
Alleen mijn ouders hebben effe bakkie gedaan
Dubbel feest dus, jarig en sneller internet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe modem...
en die is een stuk sneller
Ik ga even van laptop naar iPhone...
Tot zo
Ik lig nu in badquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen ook eens ff douchen
Alhoewel, een bad is ook wel weer erg lang geleden
Niet bang om je IPhone te laten vallen ?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet bang om je IPhone te laten vallen ?
Zwemmen gaat ie niet zo goed doen ben ik bang
Telefoon heeft nog nooit gezwommen, vorig jaar ben ik wel met fototoestel en al in het zwembad gevallen op vakantiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
1 keer wel lomp geweest, maar hij heeft het overleefd
Nu hou ik hem stevig vast
Ik word van een heet bad vaak slaperig. Ben best vaak in slaap gevallen in badquote:
Ik begin ook sleepy eyes te krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word van een heet bad vaak slaperig. Ben best vaak in slaap gevallen in bad
?quote:
quote:
quote:
heheehehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin ook sleepy eyes te krijgen
Maar moet zo de hond nog uitlaten
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Seks in bad, wel een vochtig zooitje
Ik ga straks ook verder in me boekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heheeheh
Ik ga zo idd douchen, en daarna maar ff lezen op bed
Ben de laatste tijd zowiezo hopeloos moe, als het volgende week niet minder word ga ik eens de dokter opzoeken, want dit is niet goed
Welk boek?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga straks ook verder in me boekop bed
Dus eigenlijk moet ik er nu uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |