* GraseterAP bashtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef AdvancedPower het volgende:
En wees vooral geen watje: bash me gewoon. Keihard. Ik kan het waarderen. En remlof: zo'n filmpje maak ik binnenkort wel weer voor je.
Kunnen jullie dat niet doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
wanneer gooi jij je account eens door de shredder, AP?
Yvonne kan het wel doen.quote:
Heeft ie al eens gedaan, toen is hij gaan janken bij Yvonne om hem terug te krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
wanneer gooi jij je account eens door de shredder, AP?
Nee, hij wil met je afspreken, dat zie je toch.quote:
Ja, je moet nu iets over zijn moeder zeggen.quote:
Alweer? Moeten we nou ECHT weer je topic opzoeken waar je riep dat je zat te huilen achter de PC om FOK!?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Je denkt dat ik me kut ga voelen om een forum waar super veel kansloze mensen op zitten? Nah, dat heb je mis. Als ik weer een topic open zit ik altijd keihard te lachen. Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt. En als je me niet gelooft nodig ik je graag uit om eens samen te meeten. -AP
Ik zou het niet pikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |