Precies, is sund.quote:
Begin jij, zeg ik ja of neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
Zonder naam is dit natuurlijk niet leuk. Ik heb wel een lijstje met mogelijke namen in mijn hoofd, maar dat voelt toch niet goed.
AP?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Begin jij, zeg ik ja of nee
Er is er maar 1 erger dan Paul, erger dan wie dan ook.
Zelfs Tong, in jullie ogen dan
Hoeraquote:
God nee, dat is een beginnerquote:
Tong is niet erg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Begin jij, zeg ik ja of nee
Er is er maar 1 erger dan Paul, erger dan wie dan ook.
Zelfs Tong, in jullie ogen dan
Die kán niet echt zijn.quote:
Ik weet het ook niet meer Y, na zoveel jaren FOK! geloof ik dat alles kan...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kán niet echt zijn.
ZEG ME DAT DIE NIET ECHT IS!!!
Wat maak je je druk? Beter toch als ie voor de trein springt? Laffe tante!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef yvonne het volgende:
Kijk, vroeger had ik er totaal geen moeite mee om een user eens te treiteren of af te zeiken.
En altijd Paultjuhh afzeiken gaat ook vervelen, je kunt mongooltjes nu eenmaal geen extra IQ bezorgen.
En nu hebben we er een die werkelijk een factor 100 overtreffende trap van Paultjuhh is, nog erger dan Porsche1.
Maar nu heb je toch een lichte twijfel: stel dat je deze gaat afzeiken springt ie voor de trein ofzo.
Dat gevoel heb ik gewoon.
En je weet, je wéét ergens gewoon dat het een
werkloze is die z'n rol verdomde goed speelt
Oe! zeg eens?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong is niet erg.
Ik zou AP noemen, maar dat zou te voorspelbaar zijn. Dan is er nog een naam, maar dan zou ik crewbashen ( En dat is een ban natuurlijk.![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |